Jump to content

АУДИ б8 2000 TFSI 180 HP


Recommended Posts

интересувам се за тази кола понеже искам да си го закупя и се чудя какъв е този мотор надежден ли е има ли някакви бъгове и дали става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че ще те препратят да четеш, затова ще вметна каквото знам.

По принцип този мотор се води масларник. Има заводски дефект и се нуждае от ремонт. Ако намериш кола, на която не е направен ремонта или ще трябва да го правиш ти(не знам колко излиза, знам че се сменят сегменти някакви) или ще си харчи яко масло.

 

Да ме попрацят колегите ако греша... Мисля, че при Б8 най-безпроблемния вариант е 2.0тди. И там има филми и бъгове..ама по-малко. При дизела има обаче около 5 процента шанс да получиш фатален ексепшън с горивната помпа, ама това е друга тема :)

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,и вече Б8-ците навлязоха масово на пазара за употребявани коли.Нормално е да падат цените.

Дори и да има проблем с 2.0 TFSI мотора,ремонтираш за едни пари и си караш колата.100 хил.км.са малко,в сравнение с дизеловите версии.

С каква кутия е?Предно или двойно задвижване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, nichirenshu написа:

Само да допълня, този проблем се проявява при 1-2% от колите с 2.0тфси. Вероятността да е оправена колата е доста голяма.

Ако беше 1-2 % нямаше да се коментира проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, nichirenshu написа:

Това го бяха казали от Ауди доколкото помня, сега знам че на село по добре знаете и имате по добрв статистика ама все пак на тях мисля да вярвам.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, petrishki написа:

180 коня е само предно или бъркам?

Аз мисля,че има и quattro вариант,но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе хора, четете малко. Има толкова много изписано, само че на обикновенния потребител( консуматор ) му е по лесно да пита конкретно. Сякаш за него съществува форума и после, като получи това, което му трябва да не влиза повече и да не коментира. Нищо против човека създал темата. Не го познавам и не го съдя. Не е нормално това. На запад като имат проблем и като си го решат после споделят с хората във форума. А тук Мерси и чао. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Vonko said:

Да ме попрацят колегите ако греша... Мисля, че при Б8 най-безпроблемния вариант е 2.0тди. 

Ти веднъж да напишеш нещо безусловно вярно и да очакваш порицание :)

 

 

13 hours ago, nichirenshu said:

Само да допълня, този проблем се проявява при 1-2% от колите с 2.0тфси. 

Проявява се на всеки автомобил да 2013, който е обслужван по "longlife" програма. Като има примери на автомобили 30-50к км да са сменяни бутала - 30к км градско в София не прощават на маслото (специално за @hivanov - и за този пример не може да прочетеш в гугъл, но може да разпиташ в Порше).....

А след 2013-та може да е 1-2% :).....но си мисля, че дори при 1.8Т е по-чест проблемът със запичане на сегменти от нередовна смяна на масло.

Проблемът с гаранционните ремонти е, че първите години са си слагали стари бутала и сегменти. Последната ревизия на буталата мисля, че е от 2016-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, Andrey86 said:

Стига бе хора, четете малко. Има толкова много изписано, само че на обикновенния потребител( консуматор ) му е по лесно да пита конкретно. Сякаш за него съществува форума и после, като получи това, което му трябва да не влиза повече и да не коментира. Нищо против човека създал темата. Не го познавам и не го съдя. Не е нормално това. На запад като имат проблем и като си го решат после споделят с хората във форума. А тук Мерси и чао. 

Няма значение. Затова е форума, да се пита. А аз пък ти гарантирам, че в търсачката на форума или има бъгове, или работи адски неинтуитивно за мен.

 

Относно мотора, като мислех да купувам Б8 наистина много се интересувах от 2.0ТФСИ, защото много ме кефи как върви. Хем има силата на бензин във високите обороти, хем дърпа почти като дизел в ниските, а не е умрял кон като повечето атмосферни бензинки.

 

Обаче проблема с маслото не е при 1-2 процента, а е мега масов. Не знам каква е причината, дали кофти материали плюс комбинацията от шибаните лонг лайф програми(които някой във форума упорито хвалеше) или нещо друго...

 

Само не разбрах ако си има проблем и си му доливаш масълце ще бъде ли ок положението или задължително трябва да се отваря мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно го е написал robobug.

 

Преди 16 часа, nichirenshu написа:

Само да допълня, този проблем се проявява при 1-2% от колите с 2.0тфси. Вероятността да е оправена колата е доста голяма.

Не е вярно за EA888 до 2013г. И без "longlife" програма CCZ купуван нов малко след 100 000 си го почна маслото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, nichirenshu написа:

Щом един го е почнал значи при всички е така, това ли е логиката?

Логиката е,че само в градО го няма този проблем.По селата е пълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е само,като са купували чисто нови тея Б8-ци 2.0Т,собствениците тогава дали са се допитвали до форуми и т.н.

Или после са изревали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После са изревали и то масово.Та даже и съдебни искове има към Ауди.Да не говорим,че и още хора ги купуват на старо и се почва....проблем с горенето на масло 2.0 тфси ......Мен друго ми е интересно.Има ли първи собственик на 2.0 тфси 211 коня на над 100 000 км. :) 

Редактирано от NakoBako
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да си имал всяка марка-модел за да пишеш по форумите нали?Може да се учиш от другите потърпевши.по мъдро е според мен.А в градО да си правят квот си искат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, nichirenshu написа:

Разбира се, че не е нужно да си имал нещо за да даваш мнения за него. Такива каро тебе са най много, прочели са нещо от някой олигофрен и после дават мнения.

Дооообреее :) Да нямаш някое 2.0 тфси за продаване?

Редактирано от NakoBako
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с ЕА113 и като гледам харчи около литър на 8000, ако за теб това е проблем - за мен не е. Двигател на 10 години и 120 000км. Гледаш си щеката на няколко месеца и нямаш грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече разбрахме всички,че не трябва да се наливат пари в Ауди.

И направо да ги ожалиш будалите които са или ще купуватА4 Б8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B8 е страхотен автомобил, който много ме кефи особено фейслифта.

 

Но за мен не е ок да се взема мотор с идеята да се ремонтира и затова в началото на темата помолих да се уточни дали е така.

 

Според намерената от мен информация 2.0тди е по-безпроблемния вариант, но там до колкото помня ако няма куатро - мутията е мулти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и ръчна кутия.Щом мултито не става.Дори за 2.0 TDI 125 kw.не се предлага автоматична кутия,само механична 6 степенна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/8/2017 at 10:41 AM, Andrey86 said:

Стига бе хора, четете малко. Има толкова много изписано, само че на обикновенния потребител( консуматор ) му е по лесно да пита конкретно. Сякаш за него съществува форума и после, като получи това, което му трябва да не влиза повече и да не коментира. Нищо против човека създал темата. Не го познавам и не го съдя. Не е нормално това. На запад като имат проблем и като си го решат после споделят с хората във форума. А тук Мерси и чао. 

kколега бях извън страната няколко дена и се радвам за информацията. карал съм само дизели и исках да се поинтересувам за дадения автомовил. благодаря и ако съм те засегнал нещо съжелявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...