mityo Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Проблема не е от скоро и все още не мога да го првборя. Волана тресе при скорост над 80. Гуми и джанти прави на конец, чисто нови дискове, нови горни носачи от лявата страна. За смяна има биалета.... Тресенето не е ба една и съща скорост! Понякога тресе със 100, понякога с 200 не тресе изобщо. Проблема се усилва осезаемо много като сложа летните джанти. Смятам че е така защото са по избесени и явно натоварват тази износена част която предизвиква тресенето! Със зимните го има но е много по леко. Странното е че се появява и изчезва дори когато колата стои на темпомат с някаква скорост. Ту повече тресе ту почти изчезва! Бякой има ли идея от йво може да е това? Четих че тия 8ци имат ороблеми със стабилизиращи щанги, моята нямам идея как е и дали това може да предизвиква тресенето! Тъста има абсолютно същия проблем на стария АЕЛ... със зимните джанти спи, като сложи летните и примерно подаде газ от 120 130 почва една адска вибрация все едно колата се разпада и по същия начин си треае когато реши..... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Евентуално вътрешни карета? Също се сещам че летните джанти са с втулки? Ако е това обаче би трябвало със зимните да няма грижи, но макар и по леко проблема си го има..... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk А изначално проблема започна да се появява след като сложих фланци отпред. Та явно нещо се натоварва яко и лека полека си заминава... Ако е каре как да го хвана? Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Абонирам се за темата, имам я същата придобивка. Егати мистерията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Фланците,диаметъра на вътрешния отвор на джантите,като се натрупа ще тресе,махни Фланците,сложи втулки или хартиен скоч ако е мн малко разстоянието при главината и ще си преоткриеш колата.Трудно се намират стругари,които да уважават десетата от милиметъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Що не вземеш да премериш централния отвор на жансите ама хубаво, да не се окаже че има некви минимални разлики, че аз вчера разбрах кво е да карам без втулки и направо полудЕх . П.с.що не идваш У хола вече ве кеУеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Just now, moto_fan написа: П.с.що не идваш У хола вече ве кеУеш Е не видиш ли, че не мое фане пътя с тия криваци. По темата, това с фланците е идея. Ще пробвам без тях и ще видим има ли промяна. Не ги возя за пръв път, ма тая година особено лятото и при мен си еВа положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 ако са "правени" фланците, вероятно са те, ако са фабрични – каре/та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 При мен са фабрични, ма ше видим тая работа с каретата, външните не щракат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 имах подоно тресене на кошницата (RIP) когато я взех, беше с 10 мм. купешки фланци, сменях какво ли не, баланси, гуми, джанти, оказа се, че когато са слагали фланците, никой не си е направил труда да изстърже наслоената мръсотия+ръжда и фланците биеха аксиално около 0.2 мм. по периферията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Значи ще се чистят всички контактни повърхности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 и на джантите също, че там никой не се сеща да погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 И централния отвор на джантата е важен - ако е по-голям и няма втулка не се центрира джантата и се получават много гадни вибрации при определени скорости. Така, че ако се сваля фланеца и се пробва само с джанта трябва да се погледне централния ѝ отвор дали отговаря на главината. Ако е по-голям - задължително втулки и внимателно поставяне на джантите върху тях да не се наранят, че са от пластмаса. Наранена втулка води пак до не добро центриране на джантата и пак до много гадни вибрации - лично изпитано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 на няколко места из София ми тресе нещо отпред, като най-вече на отсечката от ОМВ на Бояна , до отбивката за Драгалевци. Отдавам го на нещо в настилката, защото след това няма проблеми?? Чисто нови гуми, джанти прави(бяха поне) и ходова част в кондиция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 12 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Пътя е, не го мисли... Фланците ми са купешко гледани са и на струг за всеки случай не е от тях. Явно нещата отиват на каре... Външните са ок и не тракат как да видя вътрешните дали са в час? Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 12 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Забравих да уточня, аз фланци имам само отзад щото си мислех че е от тях проблема.... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Лагер главините сменя ли ги ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 13 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Не съм нямало е признаци.... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 13 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Нещо имаш предвид? Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 (Редактирано) ако има проблем с главините, трябва да се чува едно специфично виене .... и при мен го има този проблем, който се появява и изчезва. Преди месец ходих до бургас, 2 пъти ми затресе за около 30 сек за 1000 км. Миналата година имаше период, в който непрекъснато ми тресеше на различни скорости над 100 км/ч - супер дразнещо със същите гуми и джанти. Единственото, което забелязвам, е че тресенето се променя (честота и силата) след като слагам зимни/летни гуми. Иначе и аз смених почти всичко по ходовата част. Останаха само вътрешни карета, но хората твърдят, че ако е от тях, ще се случва постоянно и ще се усеща при рязко подаване на газ. При мен се появява производлно както си карам на темпомата и така изчезва. Тая година почти не се е появявло, миналата беше по-зле и си мисля, че може би наистина баланса на гумите е СУПЕР важен. друго предположение е хидросъединителя, който ако не е правилно балансиран, също води до тресене, но тогава би трябвало да е на определени обороти - а при мен се влияе единствено и само от скоростта. просто ебаси мистерията. ПП Вътрешните карета не могат да се диагностицират Само може да се проверят за луфтове, но това не е гаранция, че вътре не са износени. Редактирано 14 Юли 2017 от HannoSLM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Много малка наистина, но има и такава вероятност, от търкалящ съчмен лагер да се появяват циклични вибрации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Мой познат имаше заминало каре и му тресеше като ускорява само.... Страшна мистерия е тоя проблем... Между другото имам някакво виене но и то не е константно и си мисля че е от гумите а не от главините. Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Пиши какво си сменил да сравним. При мен са сменени: - предни амортисьори и 6 от 8те носача - дискове и накладки (на 4те колела) - 4 биалетки - кормилнни щанги (вътрешни и външни) - 2 задни носача - тествано е с 3 различни джанти и 5 вида гуми (всички дават еднакъв резултат) - при каретата нямам луфт Симптоми освен появяващото се от време на време тресене няма. След всички тези ремонти тресенето е на линия. По дупки колата минава много стегнало. Нищо не вие и не трака. Като пусна волана, колата си върви направо и не дърпа на никъде. Може ли да е от кормилната рейка? Някой може ли да изпише останалите възможни причини? Или остават само карета и главини като потенциално заподозрени? Вътрешните карета са безбожно скъпи и хич не ми се хвърля натам, особено като има вероятност да не е от тях. По някои форуми в англия често тях обвиняват за такъв тип тресене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Доколкото знам от вътрешни карета тресе само на ускорение. Сменил съм предни дискове и два горни леви носача. Имам биалета за смяна. Нямам луфтове във волана, върви си направо.... Със летните тресе осезаемо повече предполагам щото са по изнесени с 1 см. Със зимните ту се появява ту изчезва но никога напълно. Винаги има лека вибрация във волана Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 (Редактирано) възможно ли е да се износва главината и да не приляга перфектно джантата? При мен уж гледаха и казаха, че перфектно пасва, но щом и при теб има разлика с различни гуми и джанти ..... това кой знае каква дреболия е, но никой не може да се сети хммм при теб винаги има така ли? При мен напълно изчезва и често мога и 200-300 км да мина без тресене. Редактирано 14 Юли 2017 от HannoSLM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Странното е че всичко започна след като сложих за пръв път фланците отпред. После ги махнах но постепенно тресенето се засили с летните а със зимните по слабо но си го има... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване