OvivO Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Истината е, че и супер новите коли изпушват при кик-даун, но изчистват за секунда. Немърливи собственици и таратайки, каквито са сигурно 80% от колите ни в БГ. Даже и бензиновите пушат, обикновено синкаво, но се карат с много газ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Бих казал коли на малко км не изпушват. Те има нови коли на по 3г и 300к Погледни autoitalia.snimka.bg какво се продава и си направи извода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Моята грам не пуши при кик даун. Със спрян ЕГР съм има катализатори, нямам DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 18 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Приятели, Проблемът е много сериозен, изкочила е кобилицата и е засегнало смукателния вал. Много странно от какво така се получи, дали има нещо общо от както сменихме обтегачите на веригите, но от тогава така стана, като че ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Колата пуши черно, ако сместа е под 17.5:1 количество маса въздух/гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Това какво ще рече, колко милиграма могат да се налеят максимум на фабричната турбина за да не пуши черно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Теоретично смяташ, 500мм3 по 2.5мбар прави 1250мг въздух, делиш на милиграми и гледаш да си над 17.5:1, хубаво е да караш на смеси над 18. Но имай впредвид износен вал, затлачен колектор и т.н. На 1.9/2.0тди масово са износени валовете, ако са с обикновени повдигачи и пушат на черно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Значи около 70 милиграма е макс на фабрична турбина. Другото е и дюзите колко пикаят, че бях карал една кола и вървеше като чипосана само от пикаещи дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Да и да гори чисто без да ти цапа задния капак, с 75мг вече подпушва и се стелят облаците по земята. Отделно, ако разпръсквача е заминал, пре-инжекциите стоплят прекалено много сместа и се получава обратен ефект, само грее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodjeri Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Здравейте колеги, Днес направих една диагностика на колата, за да видя коя от клапите не работи. Имам налична следните грешки: 012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1) P3198 - 002 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 254 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 12.31 V Duty Cycle: 0.4 % Duty Cycle: 84.8 % Duty Cycle: 20.5 % 008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2008 - 002 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 15 Reset counter: 255 Mileage: 257668 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.11 Time: 19:39:05 Freeze Frame: RPM: 1008 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 35.8 km/h Voltage: 13.98 V Duty Cycle: 11.4 % Duty Cycle: 20.5 % Duty Cycle: 20.5 % След което направих и Output test: Също така, когато е загасена колата като натисна това моторче не се движи, докато другото слиза до долна позиция. И така колеги да приемам ли че проблема е само в моторчето или има проблем и със самте клапи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 От пасажерската страна трябва да го дърпаш на горе.Най-вероятно е заклинело поради износ на клапите и саждите.Пробвай да го раздвижеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 Клапи и дросел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodjeri Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 Да май натам отиват нещата,,, за сега съм се насочил към рециклираните от Airshox, за спиране още не съм събрал смелост... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Махай ги тия клапи. Не знам дали и за екологията помагат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Аз ги спрях мойте заедно с егр клапана и съм много доволен колата е по пъргава и разхода и падна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodjeri Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Добре колега, а сега колата по-шумна ли е и как пали на студено? И защо спря ЕГР-а? Дали спирането на клапите не предполага и спиране на някоя друга система като DPF например тъй като, има повече отделяна partical matter при работа на двигателя в ниските обороти? Редактирано 26 Декември 2017 от Rodjeri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Не е по шумна в паленето промяна няма, егр-а го спрях по препоръка на колегата крематор който всъщност направи тези неща по колата ми. Загрява една идея може би по бавно но не е нещо фрапиращо. До колкото знам не е необходимо да се спира дпф-а моята се оказа че няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodjeri Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Да дилемата е сериозна, за 220 лв. преглагат рециклиран колектор с гаранция. при колегата kpematop за тези операции все още не знам каква е тарифата, но ще го попитам след празниците, и тогава ще го реша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Ще останеш доволен ако минеш през колегата и повече няма да ги мислиш тези клапи. Колата става по пъргава в ниските няма замисляне няма бавене много по адекватна и разхода е на долу осезаемо поне при мене така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване