Jump to content

Не иска да върви


Nooky

Recommended Posts

Истината е, че и супер новите коли изпушват при кик-даун, но изчистват за секунда.

Немърливи собственици и таратайки, каквито са сигурно 80% от колите ни в БГ. Даже и бензиновите пушат, обикновено синкаво, но се карат с много газ... :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бих казал коли на малко км не изпушват. Те има нови коли на по 3г и 300к :)

Погледни autoitalia.snimka.bg какво се продава и си направи извода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели,

 

Проблемът е много сериозен, изкочила е кобилицата и е засегнало смукателния вал.

Много странно от какво така се получи, дали има нещо общо от както сменихме обтегачите на веригите, но от тогава така стана, като че ли.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично смяташ, 500мм3 по 2.5мбар прави 1250мг въздух, делиш на милиграми и гледаш да си над 17.5:1, хубаво е да караш на смеси над 18. Но имай впредвид износен вал, затлачен колектор и т.н. На 1.9/2.0тди масово са износени валовете, ако са с обикновени повдигачи и пушат на черно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи около 70 милиграма е макс на фабрична турбина. Другото е и дюзите колко пикаят, че бях карал една кола и вървеше като чипосана само от пикаещи дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и да гори чисто без да ти цапа задния капак, с 75мг вече подпушва и се стелят облаците по земята. Отделно, ако разпръсквача е заминал, пре-инжекциите стоплят прекалено много сместа и се получава обратен ефект, само грее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги,

Днес направих една диагностика на колата, за да видя коя от клапите не работи. 

Имам налична следните грешки:

012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1) 
               P3198 - 002 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 167.7 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.31 V
                    Duty Cycle: 0.4 %
                    Duty Cycle: 84.8 %
                    Duty Cycle: 20.5 %

008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
               P2008 - 002 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 15
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 257668 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.11
                    Time: 19:39:05

             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 35.8 km/h
                    Voltage: 13.98 V
                    Duty Cycle: 11.4 %
                    Duty Cycle: 20.5 %
                    Duty Cycle: 20.5 %

След което направих и Output test:

 

Също така, когато е загасена колата като натисна това моторче не се движи, докато другото слиза до долна позиция.

И така колеги да приемам ли че проблема е само в моторчето или има проблем и със самте клапи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пасажерската страна трябва да го дърпаш на горе.Най-вероятно е заклинело поради износ на клапите и саждите.Пробвай да го раздвижеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега, а сега колата по-шумна ли е и как пали на студено? И защо спря ЕГР-а? Дали спирането на клапите не предполага и спиране на някоя друга система като DPF например тъй като, има повече отделяна partical matter при работа на двигателя в ниските обороти?

 

Редактирано от Rodjeri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е по шумна в паленето промяна няма, егр-а го спрях по препоръка на колегата крематор който всъщност направи тези неща по колата ми. Загрява една идея може би по бавно но не е нещо фрапиращо. До колкото знам не е необходимо да се спира дпф-а моята се оказа че няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дилемата е сериозна, за 220 лв. преглагат рециклиран колектор с гаранция. при колегата kpematop за тези операции все още не знам каква е тарифата, но ще го попитам след празниците, и тогава ще го реша. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще останеш доволен ако минеш през колегата и повече няма да ги мислиш тези клапи. Колата става по пъргава в ниските няма замисляне няма бавене много по адекватна и разхода е на долу осезаемо поне при мене така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...