batalizator Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 (Редактирано) Здравейте! Нов съм във форума. Досега не съм имал Ауди, сменил съм 5 други автомобила. Наскоро започнах да гледам Ауди А4 2005-2007 г., като в момента гледам конкретно една обява на А4 2.0TDI 140 к.с. автоматична скоростна кутия 12.2005 г. Още не съм звънял на продавача, като преди това моля при възможност да ме насочите на какво да обърна внимание по колата, какви най-чести проблеми се срещат и т.н. Автоматичната скоростна кутия проблемна ли е? Разбрах от баща ми (той се е чул с продавача вчера), че колата е с неработещ EGR-клапан, за други проблеми продавачът не е споменал. Колата е нов внос, но този месец се кара. Също бихте ли препоръчали сервиз в София (около Хладилника най-добре, но като цяло важно е да разбират от Ауди, ако ще и до летището да е). Бих искал да се обадя и да дискутирам и с майстор от сервиза, за да мога евентуално ако се разбера с продавача, да закараме колата на диагностика и да ми дадат цена за ремонтите преди покупка. Благодаря на всички отзовали сте! Поздрави, Бари * Не знам дали правилата на форума позволяват, но мога да добавя линк към обявата. Редактирано 23 Август 2017 от batalizator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Малко трябваше да прочетеш из форума ... Не си имал Ауди и направо "влизаш" с PD в комбинация с мултитроник. Можеш да сложиш линк към обявата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batalizator Публикувано 23 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 (Редактирано) Линк към обявата:http://www.cars.bg/offer/c2209352 Прочетох из форума, че този модел е с алуминиеви носачи и окачването е проблемно. Друга конкретна информация не намерих. Също търсих тема със сервизи в София, но не попаднах на такава. Ще ми се да ми кажат цена за EGR-клапан + смяната. Бари Редактирано 23 Август 2017 от batalizator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 37 minutes ago, batalizator said: Линк към обявата:http://www.cars.bg/offer/c2209352 Прочетох из форума, че този модел е с алуминиеви носачи и окачването е проблемно. Друга конкретна информация не намерих. Също търсих тема със сервизи в София, но не попаднах на такава. Ще ми се да ми кажат цена за EGR-клапан + смяната. Бари Носачите са ти най-малкия проблем при конкретната конфигурация. Автомата е доказано несполучлив. Мотора също си има доста болести, прочети из темите, дискутирано е много пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Автоматика е "мултитроник". Не се води много надежден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Преди 15 часа, batalizator написа: Линк към обявата:http://www.cars.bg/offer/c2209352 Единствената екстри които има е задни ел. стъкла, кожен волан и подлакътник. Продавачът лъже, че има подгряване на седалките. Не си струва поддръжката тази конфигурация. То и затова цената е такава .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 (Редактирано) Ще ползвам темата на колегата. Добре..това 2.0тди 140к.с пука ли глава? Интересувам се само от двигателите в купе на А4 Б7. Чета за дюзи....Колко струват? Турбото е ясно, по всяко време може да пръдне. Какви други по-скъпи болежки и ремонти могат да изникнат при този/тези двигатели? Автоматика не ме интересува защото само ръчки гледам. Редактирано 24 Август 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Привода на маслената помпа е опасен ама там имаше зависимост дали мотора е надлъжно разположен, но не съм сигурен при кой няма балансиращ вал (съответно няма проблем с привода). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 На маслената помпа се сменя шестограма при първоначалното обслужвване и спиш една идея по-спокойно. С наща кофти нафта дюзите ще се напикаят в някакъв момент. А ако не се хванат навреме, лошо. Много. Гледаш да е с код C и няма драми с главата. Автоматът е ненадежден с оглед на потенциалния пробег. Последващият ремонт е доста скъп, а читавия майстор на мултитроници вече оперира в Хърватска. Относно болежки - зависи на каква бройка попаднеш. Освен дюзи и автомат, може и турбото да се обади, но това е валидно за всеки автомобил с турбо, в зависимост от километри, начин на експлоатация, вид на използваното масло и интервали за смяна. И аз подкрепям мнението, че такава базовица, с този автомат не е добър избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batalizator Публикувано 24 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Благодаря на всички за мненията! Горе-долу каква сума ще ми е достатъчна за читава A4 2005-2006 година (без значение бензин-дизел, двигател над 140 коня) с прилични екстри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Умножи цената на посочената кола от теб по две и може да излезе сметката - с придобиване, първоначални разходи и обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Преди 1 час, batalizator написа: Горе-долу каква сума ще ми е достатъчна за читава A4 2005-2006 година (без значение бензин-дизел, двигател над 140 коня) с прилични екстри? Тази е почти рециклирана и с правилната моторизация https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503576568143514&slink=4fsdxj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Има малка разлика в цената,в сравнение с дизеловата по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Ако вкара дизелака за пълно обслужване в оторизиран сервиз + втори комплект гуми с джанти спокойно ще ги докара до 10к-11к. По-важно е да се почете за скоростната кутия и двигателя, че големия сап може да е там. От друга страна е наивно да се купува 12г.дизел и да не очакваме да е на поне 500 000км.т.е. да очакваме сериозни разходи в основните агрегати по колата. За мен дизел се купува само с доказана история, в противен случай бензина е по-удачния вариант. Като гледам какъв кенеф е салона натози дизелак от обявата, не ми се мисли как е каран и поддържан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване