Jump to content

Въпроси за Ауди А4 2.0TDI 140 к.с. 2005 преди покупка


Recommended Posts

Здравейте!

 

Нов съм във форума. Досега не съм имал Ауди, сменил съм 5 други автомобила.

 

Наскоро започнах да гледам Ауди А4 2005-2007 г., като в момента гледам конкретно една обява на А4 2.0TDI 140 к.с. автоматична скоростна кутия 12.2005 г. Още не съм звънял на продавача, като преди това моля при възможност да ме насочите на какво да обърна внимание по колата, какви най-чести проблеми се срещат и т.н. Автоматичната скоростна кутия проблемна ли е?

 

Разбрах от баща ми (той се е чул с продавача вчера), че колата е с неработещ EGR-клапан, за други проблеми продавачът не е споменал. Колата е нов внос, но този месец се кара.

 

Също бихте ли препоръчали сервиз в София (около Хладилника най-добре, но като цяло важно е да разбират от Ауди, ако ще и до летището да е). Бих искал да се обадя и да дискутирам и с майстор от сервиза, за да мога евентуално ако се разбера с продавача, да закараме колата на диагностика и да ми дадат цена за ремонтите преди покупка.

 

Благодаря на всички отзовали сте!

 

Поздрави,

Бари

 

* Не знам дали правилата на форума позволяват, но мога да добавя линк към обявата.

Редактирано от batalizator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко трябваше да прочетеш из форума ... Не си имал Ауди и направо "влизаш" с PD в комбинация с мултитроник.

Можеш да сложиш линк към обявата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линк към обявата:http://www.cars.bg/offer/c2209352

 

Прочетох из форума, че този модел е с алуминиеви носачи и окачването е проблемно. Друга конкретна информация не намерих.

 

Също търсих тема със сервизи в София, но не попаднах на такава. Ще ми се да ми кажат цена за EGR-клапан + смяната.

 

Бари

Редактирано от batalizator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

37 minutes ago, batalizator said:

Линк към обявата:http://www.cars.bg/offer/c2209352

 

Прочетох из форума, че този модел е с алуминиеви носачи и окачването е проблемно. Друга конкретна информация не намерих.

 

Също търсих тема със сервизи в София, но не попаднах на такава. Ще ми се да ми кажат цена за EGR-клапан + смяната.

 

Бари

 

Носачите са ти най-малкия проблем при конкретната конфигурация. :hilezh: Автомата е доказано несполучлив. Мотора също си има доста болести, прочети из темите, дискутирано е много пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, batalizator написа:

Линк към обявата:http://www.cars.bg/offer/c2209352

Единствената екстри които има е задни ел. стъкла, кожен волан и подлакътник. Продавачът лъже, че има подгряване на седалките. Не си струва поддръжката тази конфигурация. То и затова цената е такава ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата на колегата.

Добре..това 2.0тди 140к.с пука ли глава? Интересувам се само от двигателите в купе на А4 Б7.

Чета за дюзи....Колко струват?

Турбото е ясно, по всяко време може да пръдне.

Какви други по-скъпи болежки и ремонти могат да изникнат при този/тези двигатели?

Автоматика не ме интересува защото само ръчки гледам.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привода на маслената помпа е опасен ама там имаше зависимост дали мотора е надлъжно разположен, но не съм сигурен при кой няма балансиращ вал (съответно няма проблем с привода). :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На маслената помпа се сменя шестограма при първоначалното обслужвване и спиш една идея по-спокойно. 

С наща кофти нафта дюзите ще се напикаят в някакъв момент. А ако не се хванат навреме, лошо. Много. 

 

Гледаш да е с код C и няма драми с главата.

 

Автоматът е ненадежден с оглед на потенциалния пробег. Последващият ремонт е доста скъп, а читавия майстор на мултитроници вече оперира в Хърватска. 

 

Относно болежки - зависи на каква бройка попаднеш. Освен дюзи и автомат, може и турбото да се обади, но това е валидно за всеки автомобил с турбо, в зависимост от километри, начин на експлоатация, вид на използваното масло и интервали за смяна.

 

И аз подкрепям мнението, че такава базовица, с този автомат не е добър избор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията!

Горе-долу каква сума ще ми е достатъчна за читава A4 2005-2006 година (без значение бензин-дизел, двигател над 140 коня) с прилични екстри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умножи цената на посочената кола от теб по две и може да излезе сметката - с придобиване, първоначални разходи  и обслужване. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, batalizator написа:

Горе-долу каква сума ще ми е достатъчна за читава A4 2005-2006 година (без значение бензин-дизел, двигател над 140 коня) с прилични екстри?

 

Тази е почти рециклирана и с правилната моторизация  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11503576568143514&slink=4fsdxj

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вкара дизелака за пълно обслужване в оторизиран сервиз + втори комплект гуми с джанти спокойно ще ги докара до 10к-11к. По-важно е да се почете за скоростната кутия и двигателя, че големия сап може да е там. От друга страна е наивно да се купува 12г.дизел и да не очакваме да е на поне 500 000км.т.е. да очакваме сериозни разходи в основните агрегати по колата. За мен дизел се купува само с доказана история, в противен случай бензина е по-удачния вариант.

Като гледам какъв кенеф е салона натози дизелак от обявата, не ми се мисли как е каран и поддържан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...