radich

Колата остава на конакт след като извадя ключът от контаката

Recommended Posts

Здравеите,

Днес пак успя да ме изненада моята колица ,след като паркирах гася двигателя вадя ключът а тя си остава на контакт и започва да ми изрежда всекви символи квит има на дисплея и така няколко минути и после угасва контакта .През това време не може да се заключва даже докато не угасне.Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека ме насочи .Прикачвам и един фаил от диагностика с доста грешки.Колата е ауди а4 б6 1.9 тди 130 авф.Благодаря

Log-WAUZZZ8E74A153294-242160km.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Насочвам се към смяна на клемореда ,проблема е че за един и същи номер AUDI : 4B0 905 849 ми излизат два модела. С 5 или 8 клеми трябва да поръчам ако някои е сменял да даде акъл

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако се е развалил клемореда няма да пали,до колкото знам.Да не би патрона да е повреден?

Share this post


Link to post
Share on other sites

замери клемореда „на черният кабел на клемореда (по спомен) трябва да имаш "+" след контакт„ако имаш при изваден ключ ,най-вероятно е клемореда,може да огледаш и релетата по специално тези при компа в двиг.отсек

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених клемореда засега проблема изчезна ще видим дали ще се появи пак и ще споделя

Благодаря на всички за мненията

Share this post


Link to post
Share on other sites

Със сменен клеморед проблема си остана. Поне веднъж месечно го прави това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери кабелните снопове на вратите, издърпай гумения маншон и прегледай за оголени кабели. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Подкрепям :) Започни с шофьорската понеже се отваря най-много!! Погледни и при комфорт модула да няма влага!!!

Поздави!

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може ли без пълни  цитати  и подкрепи. Няма нужда от това. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж и в кутията на компютъра, дали не е имало вода и оголен кабел.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съветите .Комфорт модула къде да го открия?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,имам същия проблем и със сменен клеморед го прави.Само когато извадя голямата букса на компютъра изгасва,но после пак същото.Незнам вече какво да проверявам😞

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен проблема не е решен .Карам така .Добре че не го прави всеки ден.Иначе откачам акумулатора като стане така.Много досадно но не открих нищо сам а не съм ходил на майстор все още за това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробвах и да сменя реле номер 219.Смених релето с работещо,но не е и от там проблемът.Вече незнам къде и какво да ровя.Последната ми надежда е във гофретите с кабели във вратите.Ако някой има идея ще съм му много благодарен.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 1.07.2019 г. at 6:12, radich написа:

При мен проблема не е решен .Карам така .Добре че не го прави всеки ден.Иначе откачам акумулатора като стане така.Много досадно но не открих нищо сам а не съм ходил на майстор все още за това.

Колега открих го.Когато ти направи така извади бушон номер 5 и пробвай без него.

Колега открих го.Когато ти направи така извади бушон номер 5 и пробвай без него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този предпазител мисля, че е свързан със самото табло. Нормално е като го махнеш да изгасне всичко, защото отваряш веригата... Мисля, че не е там проблемът ти. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отварям веригата и взима плюс от някъде и трябва да го проследя.Карах я сега без бушон и всичко е нормално.Може някоя букса или от някъде другаде взима плюс.Ще търся.Ако имате идея ще съм благодарен,че иначе може да е отвсякъде.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само да вметна че ми се е случвало заради дефектна крушка на стоп колата да не изгасва след изваждане на ключа

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смени лампата и мотора угасна?😱

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами тя беше на стоп и при натискане на спирачка изгасваше мотора.един майстор ми откри проблема за 2 Мин ,каза че и преди е виждал това явление

Пежо Партнер беше автомобила

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.