Jump to content

Проблем при ремап


Recommended Posts

9 hours ago, robobug said:

Така, да обобщя инфото:

 

 

Робо, този пост е добре да го постнеш в темата за конверсия на бобините., за да го намират по-лесно хората, които се интересуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

да с болтове се захващат

реално това са единствените къси  бобини които работят безпроблемно

всичко друго на тоя номер и производители е катастрофа

аз незнам толкова ли е сложно да се направят работещи бобини издържащи до 130 градуса или е рокет сайънс?

вече 20+ години от както се произвежда 1.8Т и се пускат през няколко месеца нови ревизии

Ауди даже до 2016-та мисля официално имаше безплатна акция по замяната им за моя мотор. А знаем колко вой и писъци трябва да вдигнат американските им клиенти за да пуснат VAG безплатна сервизна акция ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз запалих колата с новите бобини. Не съм очаквал толкова нагорели изолации....явно и това им е проблем швабите.

Пръстите ми са, все едно съм усуквал 4 квадрата мостов кабел.

 

На 1.8Т/ANB сложих  07K 905 715 F .

През седмицата ще купя и червени бобини за другата кола и като ги покарам ще споделя впечатления в другата тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой коригирал ли е междуелектродното разстояние на свещите за по-добър ефект от "по-силните" бобини?

 

Фабричното за 1.8т е 0.8мм. Толкова е и за ТФСИ, но при степен на сгъстяване 9.6 (ЕА888) -10.5(за ЕА113)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За добро или за лошо, поръчах червените BERU и адаптерите.

 

Robobug,като човек правил конверсията най-скоро ,ще попитам теб.

Свързването ,след премахването на комутатора ми е ясно, но масата (3ти пин)на комутатора,която остава свободна ,на нея ли се свързват масите от 2ри пин на новите бобини или на средния пин на оригиналната букса за бобините.

 

 

При буксата за бобината също  ме интересува дали не бъркам.

Старата 3ри пинова букса   

Пин 1 е 12v+             пин 2 е маса              пин 3 е управление

 

Новата 4ри пинова букса

Пин 1 е 12в+                  пин 2 е маса от комутатора?                   пин 3 е управление                 пин 4 е маса към капака 

 

Ако бъркам ,поправете ме ,да не стане фал.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-краткото "ръководство":

 

On 6/13/2015 at 9:36 AM, Petkovm said:

Не е така.Реално е от всеки пин на отсрешния,но на комутатора са написани в различен ред,и е както следва 1-4;2-3;4-2;5-1.

 

Масата към комутатора си оставяш "във въздуха".

Същата тази маса я има на средния пин на старите куплунзи.....и идва от ECU-то.

 

а вървенето - все едно съм минал от лоша газ на Shell V power.

купих и червени бобини и тия дни ще тествам и с тях.

 

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно става и по двата начина. 

Ако се ползва от буксата ,за всяка бобина се взима маса от съответстващата и букса,ако е от комутатора всички се свързват заедно и после на тази от комутатора ,а тази на буксите не се ползва?Какво става с кабелчето за маса ,което в момента е свързано за капака ,остава или не се ползва.

 

Явно процедурата е елементарна,но ако се обясни в едно изречение  свързването при буксата ще е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ги вързал, както бях чел по чуждите форуми: 2-ри пин към масата на комутатора, 4-ти пин към капака на клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "ремап" се говори, когато се променят настройките на фабричния компютър на колата, без да се слага нов чип, така ли?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде искаш да го слагаш тоя нов чип?

всичко е запоено е EКУ-то и се налива софтуер по кабел

ремап е защото се наливат нови горивно-въздушни карти (map, remap)

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що с бутонките?

 

Като не знам - питам. При това с искрен интерес.

 

И в тази връзка - като няма къде да се сложи този чип, за какво чипосване става дума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Всичко е налично,но естествено не може без да се появи проблем.Бобините взех нови,проблема беше с буксите.Взех едни втора употреба ,но след като им свалих шлауха ,всичко беше трагедия (кабелите се ронеха като солети) и се наложи да купя този път нови.

 

Проблема сега ,е че  като ги сравних,старите са с по 2 кв. кабел ,а новите са с по 1кв.  и си чудя дали няма да е проблем това и да търся ли други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,от къде мога да ги поръчам

 

 

Реално има ли смисъл незнам,но поне да не го мисля,дали всичко ще работи на 100% или просто ще работи някакси 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От старата инсталация съм изрязал по 10-15 сантиметра. И пак кабелите не са читави - твърда изолация и корозирала (или закалена) мед.

И аз обмислям да купя пинове и да опроводя от бобините до ЕКЮ-то.

Не знам само дали да купувам нови кабели (примерно http://www.cablecommerce.bg/shop/bg/product/details/sif-pskg-1821-0000 ) или да използвам от стара инсталация - примерно от частта, която е била в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора , който по принцип ми прави колата, каза да не взимам силиконови кабели ,а по добре здрави от автомобилна инсталация. Интересно,че при мен всички кабели към бобините  са без забележка.. 

 

Дразнещо  е такива дреболии да спъват работата,но най-вероятно ще изчакам колегата  vladi, да каже от къде да взема пиновете и ще ги сменя с по -дебели проводници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти пратя телефон на л.с. Ако някой друг иска, нека ми пише, че не съм сигурен дали човека иска телефона му да е в публичното пространство :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След ново дино и наколко часа тестове,колата  е ПОЧТИ настроена, не можа да мине без ядове и тоя път.

 

Първо гейта се оказа че е омекнал и държи 0.2 бара  и бууста във високите, припадаше здраво.

Бърз ремонт с една допълнителна  пружина и вече държеше 0,5.

 

После, рън ,след рън и уж нещата ставаха ,но нещо гръмна здраво и колата изгуби смеси ,пуши ,тресе и такива "приятни"работи.

Оказа се, че се е извадил маркуча от кулера.След отстраняването и на тоя проблем ,на следващите рънове се цепна и колектора на две места на заварките и предпочетох да приключваме за момента.

 

В момента е 215 коня на гуми при 1.1 бар и  върви много добре,макар,че се разбрахме като закърпя колектора, да я пипне още малко,защото имала още малко потенциал и в диапазона 2500-3000 об. при пълна газ, бууста не е много ок.Другото което се видя,че това турбо прави опасно голям въртящ момент и не му е проблем да сгъне биелите. (Имаше рън на 1 бар  с около 420нм. )

Сега, незнам какво да правя с тоя колектор ,не мога да го свалям след всяко по-сериозно ръчкане,правен е от професионалист от 3 мм. неръждавейка.,а чугунен за това турбо ,няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обсъдихме проблема с колектора ,с човека, който ми прави колата и според него, щом веднъж е цъфнал,дори да го завариме, вероятността да се цепне пак е голяма.

 

Обмислям като вариант да сложа чугунен с т25 или друг фланец и да направим адапторна планка за К04.

Някой правил ли го е? и от личен опит ,ако има някой да се включи ,ако е заварявал колектор ,дали държи или е загубена кауза.

Редактирано от turbofen86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Няма да се види от снимка както е на колата,но мога да кача от нета.Колектора е тръбен от неръждаема стомана,правен  за тая К04, да  стане за надлъжен мотор.Фланеца си е стандартен ,рязан на CNC фреза 

Редактирано от turbofen86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...