GLS Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 9 hours ago, robobug said: Така, да обобщя инфото: Робо, този пост е добре да го постнеш в темата за конверсия на бобините., за да го намират по-лесно хората, които се интересуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 да с болтове се захващат реално това са единствените къси бобини които работят безпроблемно всичко друго на тоя номер и производители е катастрофа аз незнам толкова ли е сложно да се направят работещи бобини издържащи до 130 градуса или е рокет сайънс? вече 20+ години от както се произвежда 1.8Т и се пускат през няколко месеца нови ревизии Ауди даже до 2016-та мисля официално имаше безплатна акция по замяната им за моя мотор. А знаем колко вой и писъци трябва да вдигнат американските им клиенти за да пуснат VAG безплатна сервизна акция ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Аз запалих колата с новите бобини. Не съм очаквал толкова нагорели изолации....явно и това им е проблем швабите. Пръстите ми са, все едно съм усуквал 4 квадрата мостов кабел. На 1.8Т/ANB сложих 07K 905 715 F . През седмицата ще купя и червени бобини за другата кола и като ги покарам ще споделя впечатления в другата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Някой коригирал ли е междуелектродното разстояние на свещите за по-добър ефект от "по-силните" бобини? Фабричното за 1.8т е 0.8мм. Толкова е и за ТФСИ, но при степен на сгъстяване 9.6 (ЕА888) -10.5(за ЕА113) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 9 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 За добро или за лошо, поръчах червените BERU и адаптерите. Robobug,като човек правил конверсията най-скоро ,ще попитам теб. Свързването ,след премахването на комутатора ми е ясно, но масата (3ти пин)на комутатора,която остава свободна ,на нея ли се свързват масите от 2ри пин на новите бобини или на средния пин на оригиналната букса за бобините. При буксата за бобината също ме интересува дали не бъркам. Старата 3ри пинова букса Пин 1 е 12v+ пин 2 е маса пин 3 е управление Новата 4ри пинова букса Пин 1 е 12в+ пин 2 е маса от комутатора? пин 3 е управление пин 4 е маса към капака Ако бъркам ,поправете ме ,да не стане фал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 (Редактирано) най-краткото "ръководство": On 6/13/2015 at 9:36 AM, Petkovm said: Не е така.Реално е от всеки пин на отсрешния,но на комутатора са написани в различен ред,и е както следва 1-4;2-3;4-2;5-1. Масата към комутатора си оставяш "във въздуха". Същата тази маса я има на средния пин на старите куплунзи.....и идва от ECU-то. а вървенето - все едно съм минал от лоша газ на Shell V power. купих и червени бобини и тия дни ще тествам и с тях. Редактирано 9 Октомври 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Да, 2-ри пин е към масата на комутатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 10 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Явно става и по двата начина. Ако се ползва от буксата ,за всяка бобина се взима маса от съответстващата и букса,ако е от комутатора всички се свързват заедно и после на тази от комутатора ,а тази на буксите не се ползва?Какво става с кабелчето за маса ,което в момента е свързано за капака ,остава или не се ползва. Явно процедурата е елементарна,но ако се обясни в едно изречение свързването при буксата ще е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Аз съм ги вързал, както бях чел по чуждите форуми: 2-ри пин към масата на комутатора, 4-ти пин към капака на клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 За "ремап" се говори, когато се променят настройките на фабричния компютър на колата, без да се слага нов чип, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 (Редактирано) къде искаш да го слагаш тоя нов чип? всичко е запоено е EКУ-то и се налива софтуер по кабел ремап е защото се наливат нови горивно-въздушни карти (map, remap) Редактирано 10 Октомври 2017 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Що с бутонките? Като не знам - питам. При това с искрен интерес. И в тази връзка - като няма къде да се сложи този чип, за какво чипосване става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Първите 1,8Т-та бяха с подмяна на заводския чип. От тогава е останало като нарицателно, чипосването. Сега се налива само софтуеър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 21 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Всичко е налично,но естествено не може без да се появи проблем.Бобините взех нови,проблема беше с буксите.Взех едни втора употреба ,но след като им свалих шлауха ,всичко беше трагедия (кабелите се ронеха като солети) и се наложи да купя този път нови. Проблема сега ,е че като ги сравних,старите са с по 2 кв. кабел ,а новите са с по 1кв. и си чудя дали няма да е проблем това и да търся ли други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Няма да имаш, но ако искаш мога да ти кажа откъде да си купиш нови букси с пинове, само кабели трябва да си купиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 21 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Мерси колега,от къде мога да ги поръчам Реално има ли смисъл незнам,но поне да не го мисля,дали всичко ще работи на 100% или просто ще работи някакси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 От старата инсталация съм изрязал по 10-15 сантиметра. И пак кабелите не са читави - твърда изолация и корозирала (или закалена) мед. И аз обмислям да купя пинове и да опроводя от бобините до ЕКЮ-то. Не знам само дали да купувам нови кабели (примерно http://www.cablecommerce.bg/shop/bg/product/details/sif-pskg-1821-0000 ) или да използвам от стара инсталация - примерно от частта, която е била в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 21 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Майстора , който по принцип ми прави колата, каза да не взимам силиконови кабели ,а по добре здрави от автомобилна инсталация. Интересно,че при мен всички кабели към бобините са без забележка.. Дразнещо е такива дреболии да спъват работата,но най-вероятно ще изчакам колегата vladi, да каже от къде да взема пиновете и ще ги сменя с по -дебели проводници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Ще ти пратя телефон на л.с. Ако някой друг иска, нека ми пише, че не съм сигурен дали човека иска телефона му да е в публичното пространство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 23 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 След ново дино и наколко часа тестове,колата е ПОЧТИ настроена, не можа да мине без ядове и тоя път. Първо гейта се оказа че е омекнал и държи 0.2 бара и бууста във високите, припадаше здраво. Бърз ремонт с една допълнителна пружина и вече държеше 0,5. После, рън ,след рън и уж нещата ставаха ,но нещо гръмна здраво и колата изгуби смеси ,пуши ,тресе и такива "приятни"работи. Оказа се, че се е извадил маркуча от кулера.След отстраняването и на тоя проблем ,на следващите рънове се цепна и колектора на две места на заварките и предпочетох да приключваме за момента. В момента е 215 коня на гуми при 1.1 бар и върви много добре,макар,че се разбрахме като закърпя колектора, да я пипне още малко,защото имала още малко потенциал и в диапазона 2500-3000 об. при пълна газ, бууста не е много ок.Другото което се видя,че това турбо прави опасно голям въртящ момент и не му е проблем да сгъне биелите. (Имаше рън на 1 бар с около 420нм. ) Сега, незнам какво да правя с тоя колектор ,не мога да го свалям след всяко по-сериозно ръчкане,правен е от професионалист от 3 мм. неръждавейка.,а чугунен за това турбо ,няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 24 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 (Редактирано) Обсъдихме проблема с колектора ,с човека, който ми прави колата и според него, щом веднъж е цъфнал,дори да го завариме, вероятността да се цепне пак е голяма. Обмислям като вариант да сложа чугунен с т25 или друг фланец и да направим адапторна планка за К04. Някой правил ли го е? и от личен опит ,ако има някой да се включи ,ако е заварявал колектор ,дали държи или е загубена кауза. Редактирано 24 Ноември 2017 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Не можах да изровя в стари неща - с какво турбо си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 24 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 К04 022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Я ми покажи снимка на фланеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 24 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 (Редактирано) Няма да се види от снимка както е на колата,но мога да кача от нета.Колектора е тръбен от неръждаема стомана,правен за тая К04, да стане за надлъжен мотор.Фланеца си е стандартен ,рязан на CNC фреза Редактирано 24 Ноември 2017 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване