Jump to content

Проблем с турбо Ауди а4


AUDIA419TDI

Recommended Posts

Здравейте! Имам Ауди а4 1.9 TDI 130 2002г. Имам проблем с турбото изключва се... следкато загася колата и я запаля всичко е ок. На ваг ком изписа клапан н75 купих нов от техко смених ги , проблема остана ... Свалиха ми  турбото и агеера и ги почистиха смебих и маслото след това диагностика и колата върви още по добре но пак изключва турботи . На какво може да се дължи имали вариант да несъответства клапана н75 или някакъв друг проблем който да го причинява . Турбото е рециклирано майстора каза че е като ново на вътре беше с много сажди след пощистването всичко ми е перфектно... Какво друго може да се направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е добре настроен лоста  дето движи геометрията.След почистването същата грешка ли ти записва?

Редактирано от motoboys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ми един разтопен маркуч за вакум и ми прегледаха всичко .... всичко е ок ама явно колата не мисли така... между другото стария ми н75 нямаше никакви натписи върху него така е купен и се съмнявам дали нещо не е различен този новия ми клапан.... обаче в магазина ми показаха 2 клапана единия беше с две места за маркуч другия с 3 ... а моя е  3 места за маркучи и вземах него незнам как да разбера кой модел ми трябва имали вариант някъде да проверя точния номер на клапана за моя модел кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, а каква е разликата между двата клапана 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само това че е с 2 извода ,и ако старият е бил с 3 ,а новият с 2 трябва да се преправят вакумните маркучлета ,иначе ще има един който няма къде да свържеш и ще губи вакуум,този с 2 извода е същият номер но с буква С

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vladimir7979 написа:

само това че е с 2 извода ,и ако старият е бил с 3 ,а новият с 2 трябва да се преправят вакумните маркучлета ,иначе ще има един който няма къде да свържеш и ще губи вакуум,този с 2 извода е същият номер но с буква С

Преди 1 час, vladimir7979 написа:

Това е номера 8E0906627A,този е с 3 ,но може и с 2 изхода да сложиш

Утре сутрен ще проверя моя какъв номер е надявам се да е същия че не ми се дават пак 70_80лв за нов клапан ... :(

Марката на тлзи с който сйм вмомента е Pierburg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери човек с Ваг Ком и направете няколко лога и всичко ще се изясни,дали е от Н75 или от лоста на актуатора.С Ваг Ком може да се пусне тест на Н75 и почва да отваря и затваря,така ще видиш поне дали работи и дали стига да крайно положение геометрията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.10.2017 г. at 7:42, AUDIA419TDI написа:

 .............проблем с турбото изключва се... следкато загася колата и я запаля всичко е ок ... Свалиха ми  турбото и агеера и ги почистиха......НОВ Н75.........Турбото е рециклирано майстора каза че е като ново......

 

преди 44 минути, motoboys написа:

..........дали е от Н75 или от лоста на актуатора..........

Четете първо, резберете написаното, осмислете го и тогава съветвайте.

Автора, пускай пак диагностиката да я видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Приятел с пасат (АВФ) имаше подобен проблем. Колата забиваше когато и скимне. Смени няколко клапана, чисти геометрия, сменя вакуумни маркучи, но проблема не се реши. Оказа се износен вал и повдигачи. Дадох му моя вал които бях сменил по друга причина сложи и нови повдигачи и от тогава не е имало проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, motoboys написа:

Намери човек с Ваг Ком и направете няколко лога и всичко ще се изясни,дали е от Н75 или от лоста на актуатора.С Ваг Ком може да се пусне тест на Н75 и почва да отваря и затваря,така ще видиш поне дали работи и дали стига да крайно положение геометрията.

колега , ако си наясно можеш ли да опишеш стъпките за проверка на вакум клапаните през ваг-ком!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките ми са...

17994 Engine mount solenoid valves (N144/N145) short to plus P1586 35-10 internittent

 

 

17965 Charge pressure control positive Deviation P1557 35-00

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По втората грешка 17965:

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

  • Reduced power output
  • Limp mode

Possible Causes

  • Boost Pressure too High
  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
  • Charger Pressure Control defective
    • VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
  • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    • Check / Clean mechanism for variable nozzles

По първата грешка 17994:

17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

Possible Causes

  • Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
  • Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty

Possible Solutions

  • Check/Repair Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
  • Check/Repair Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря мисля да ми сменят всички вакумни маркучета и да видя тогава как ще е щото н75 ми е нова всичко е изчистено по турбото и агр и мнението на майстора е че турбото е ок

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Positive deviation -   турбото ти пренадува колега, явно не разтоварва(зацапана геометрия или актуатора не връща хубаво- омекнала пружина), но това само с диагностика в движение на 11 канал на пълна газ на 3 та  от 1300 об. без да пускаш до 4000 об.. При мене когато беше спукан вакуум маркуч даваше Negative deviation.

Вакуум маркучите е хубаво да се сменят всички с точния вътрешен дидметър 3.5 мм, но преди да ги смениш си провери старите докато откриеш проблема. Най-лесно се проверява като откачиш Г образното коляно до 4 посочното разклонение ПРЕДИ  черно белия EДНОПОСОЧЕН клапан и наставиш маркуч 30-40 см за да можеш да духнеш през него и да видиш дали излиза въздух от някъде.

Ако по този начин излиза въздух, спукани маркучи или мембрана актуатор на турбо, N239 (клапа меко гасене), N18(клапан за контрол EGR) или N75, но каза че е нов. От всички тези може да издиша ако не са здрави като се духне.

 

 

 

http://1VNuHPC.jpg

Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много ще проверя всичко за което си ми писал.... извинявам се ,че отговарям късно просто работата ми е такава че немога да сваря да вляаза във форума да чета ....  благодаря ви колеги за помоща... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги ... направих обслужване на колата.Смениха ми всички ремаци ,ролки масло както и всички вакумни маркучена , почистиха ми турбото и AGR ... отидаб на водородно почистване .. смених маркуч на интеркулера с нов, че беше пукнат както и интеркулера щото и той беше гръмнал.Клапан н75 както писах по горе ми е чисто нов .... и проблема със забиването на турбото остана ... и на диагностика пак вади същата грешка н75... кво да правя възможно ли е таз н75 тица да неработи правилно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как ти чистиха геометрията? Разглобиха ли топлата част или само със спрей и раздвижване? Може да не е изчистена добре геометрията или ако са я разглабяли, после при сглобяването нещо да са объркали. При мен се е получавало от не добре завито болтче на геометрията, да се развие почти веднага след монтажа на турбината и да заседне между лопатките. Тогава се движеха, но трудно и турбината съответно пренадуваше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато закупих колата от мой познат преди 4 год той имаше същия проблем ,смени н75 цат и се оправи... аз я взвмах след седмица започна да забива турбото... грешка на ваг показва н75 .. купих нов н75 клапан смених го ,проблема остана... Турбото го разглобиха цялото, свалиха го от колата и го пръснаха като пъзел ... почистиха го, вътре беше цялоти сажди... след почистването проблема си остана ... прибегнах към смяна на вакумни маркучи... понеже трябваше да обслужа колата по време на разглобяването видяхме, че интеркулера е пукнат както и маркуч към него,смених и тях. Колата стана по тиха гасне меко кто я загасям и съсканията изчезнаха,но остана забиването на турбото. ГРЕШКАТА ОТНОВО Е Н75 ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ, ДА КУПУВАМ ЛИ НОВА ПАК 100 ЛВ ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой лост....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На актуатора на турбината, който мести геометрията. В него влиза вакуума от тоя клапан N75.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Утре ще го проверя ... благодаря 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...