Jump to content

Замяна на оригинални 35w ксенон с 55w А4B6


autorazsipnik

Recommended Posts

Здравейте,

интересува ме дали с оригиналните баласти на А4 2004г. ще светне крушка 55w и дали няма да изгорят дори.Искам да пробвам дали ще осветява по-добре преди да взимам други мерки.Ослепях за една година с тия фарове.Ако някой е пробвал ще се радвам да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тц, оригиналните баласти не бацат с 55 ватов китаец, трябват си и китайските запалки.

Ако решиш да се отърваш от оригиналните баласти, аз купувам.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките на ксенона не са вечни и с течение на времето почват да светят по-слабо.Поръчай си нови крушки и си почисти лупите от праха,защото със сигурност има и ще видиш как ще прогледнеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече са почиствани.Крушките са нови и разликата е никаква.Дизайна на фаровете е правен от някой пиян инженер.От завода са си боклук и няма как да се подобрят с нови крушки.Ще се преправят с някакъв кит.Само,че нищо не разбирам от фарове и ще ми трябва помощ.Ето тук намерих някакви: https://www.retrofitlab.com/de/auto-2/audi-a4-s4-b6-bi-xenon-md1s-2.html. Не съм сигурен за мен пасват ли.Ако някой е сменял вече нека изкаже мнение и какво точно е монтирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на б6 са пълен шит фаровете и аз не съм доволен от тези фарове,светят но в сравнение с фарове на коли от по нисък клас са зле:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, немеца умишлено е сговнясал фаровете на модела, за да тормози българите!^_^

А да си слагал в скоро време НОВИ фарове, с чисти и бистри рефлектори, лупи и стъкла? 

Ако не, да те зарадвам, фаровете на В6 са си напълно адекватни, но и те СТАРЕЯТ, както и всичко друго по колата.

Мислете първо преди да плюете колите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе мани нищо не става от тия фарове. Въобще както каза интелектуалеца от бричка - всички Ауди-та са с кофти фарове. Аз на него много му вярвам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги (@ogip) рециклира фаровете на А4-ката на дъщеря ми (оригинален биксенон) и мога да кажа, че сега светят брутално. Просто проблема на тези фарове е, че с времето им се поврежда покритието на рефлектора на лупата и почват да светят слабо. След рециклиране (ново покритие, почистване на лупите и т.н.) фаровете светят перфектно.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е автора на темата да го повярва и да си оправи фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, типично за националните история, география и най-вече генотип^_^.

Щастливеца е както винаги прав....., за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видя ми се най-рентабилно да поръчам комплекта от горния ми пост.Като пристигнат ако успея да ги монтирам успешно ще докладвам има ли разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/11/2017 at 1:14, autorazsipnik написа:

 

и аз така мисля..........чакам резултат

Редактирано от VBI
Цитиране на преходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/5/2017 at 2:51 PM, NIKO said:

Така е, немеца умишлено е сговнясал фаровете на модела, за да тормози българите!^_^

А да си слагал в скоро време НОВИ фарове, с чисти и бистри рефлектори, лупи и стъкла? 

Ако не, да те зарадвам, фаровете на В6 са си напълно адекватни, но и те СТАРЕЯТ, както и всичко друго по колата.

Мислете първо преди да плюете колите си.

Ако погледнеш малко по-далече от носа си,ще се усетиш че великия немец се е осрал прав с тези фарове.Най-елементарното сравнение е че стъклените фарове на Б5 модела светят в пъти по-добре,въпреки че са на повече години и не са им правени никакви манипулации.Имам и кола със стъклени и такава с пластмасови фарове при г/д еднакви години по-стария модел продължава да си свети перфектно.А на много други марки фаровете са по-добри,били те и по-евтини.При все че пластмасовите капаци са отвратителни като качество и могат да се свалят,можеше поне да ги продават като резервна част,за да не се налага,да се сменя целия фар заради пожълтелия капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнал съм където и както трябва, няма начин да дадеш посока на ветропоказателя ми, а кухи спорове с предубедени хора не водя, мантрата ми  в такива случаи е, че всеки има право на мнение, гледна точка и най-вече на варианти да си харчи парите. И да си употребява собствеността, наречена "автомобил".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички стари коли фаровете светят по-добре. Карал съм B6 и беше ужас. Въобще Аудитата са с най-слабите фарове. Не мога да разбера защо го правят, но явно като не могат и не могат. На А3 стъклените са супер например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Te затова на последната реклама на Ауди а4 авант гард ,ако не се бъркам ,показват колко силно светят новите лед фарове:hilezh:,определено и те са стигнали до този извод

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, NIKO said:

Погледнал съм където и както трябва, няма начин да дадеш посока на ветропоказателя ми, а кухи спорове с предубедени хора не водя, мантрата ми  в такива случаи е, че всеки има право на мнение, гледна точка и най-вече на варианти да си харчи парите. И да си употребява собствеността, наречена "автомобил".

 

Ама разбира се,всеки който се опита да ремонтира нещо,притежава някаква движима собственост наречена "автомобил",щом не е изръсил торба пари за комплект нови фарове от производителя автоматично се превръща в убиец на пътя.Еле пък ако кривнем от пътя начертан от великия немски инженер и си размърдаме малко мозъците,нещата хич не отиват надобре.Просто първите поколения с пластмасови фарове са провал откъм дълговечност,с доста нововъведения така се получава,не е срамно да си го признаем,

Редактирано от Gostrex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже разводнихте нещата с некви лични препратки и методи на възпитание ше скокна и аз не много резко с бутоните. То явно така трябва, защото в 90% от темите за фарове се оказва, че повечето хора с тва се занимават и те знаят много добре за кво иде реч.

 

Точно на Б6 фаровете са едни от фаровете, които за годините си са в доста добро външно състояние. При лака на Б6 го няма типичното и за Б7 и за 4Ф и т.н. пожълтяване. Не че няма и такива, но повечето дори и днес фарове на 15 годишни Б6-ци имат главно точки от камъчета. Вътрешното наслояване не го броя в случая, макар че и там е по-малко, от колкото на една A6 4F или A8 D3. 

 

Крушки на фарове се сменят най-накрая, след като е направено всичко преди това. Външно полиране ако се налага, вътрешно почистване и полиране, чистене на лупи, рециклиране на рефлектори. Някой като иска да смени крушки на заминали фарове е все едно да си хвърли парите в кофата за боклук и да гледа вечерта през прозореца как ги отнася камиона.

 

Да се купят ново поколение лупи за 300лв е решение определено. Уви фарът вътре ще си остане все така мръсен ако лупите се вградят без отваряне. Отделно в БГ този вариант е по-скъп от рециклиране. Да не говорим, че се реже вътре малко, за да влязат тези лупи и от това рязане ще се разхвърчат пластмасови стружки доволно. Сравнението от снимките в обявата на новите лупи е нелепо, защото е използван рефлектор, който не е нов. Всеки стар матирал рефлектор ще даде такава светлина, а разбира се новия ще свети в пъти по-силно. Истината е, че фаровете на Б6 не светят лошо. Не са некви брутал, ама от 1 до 10 им давам 7. 

 

Що ги знам тия работи? Щото се занимавам с това от 4 години и повече май...

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, де. Аз като страничен наблюдател да попитам запознатите, какъв точно е проблема с тези фарове? Старее поликарбоната отпред и намалява пропускливостта си? Фара се пълни с прах? Помътняване на лещата на прожектора, или опушване/обелване/стопяване/корозия на рефлектора? Отслабване на самата крушка? Изначално заложен по-широкоъгълен прожектор, което да води по-ниска обща осветеност на петното? Защото повечето проблеми би трябвало да се решат с рециклиране на фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С качествено рециклиране всичките му проблеми се решават.По моята съм забелязал че най-вече проблема е в потъмняване на пластмасата отвън и отвътре.Нормално е на много коли го има този проблем с фаровете при мен е при а3 8л и е абсолютно същата работа.Дразни ме това че когато някой заяви,че дадена част се ремонтира и резултата е положителен,а и често пъти по-добър от заводското изделие върху него се изиспва една кофа с помия и "тънка ирония" и почва да му се обяснява какъв мизерник е,защото не е дал 4 цифрена сума за 2 нови фара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така е станало дума,хубаво е колегата,който се занимава с това да сподели и вариантите за защита на фара след полирането.От лакирането на повечето места не съм впечатлен,споделиха ми за вариант с фолио,но не е останало време да опитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...