Jump to content

Нормална цена за смяна на една крушка


KDebian

Recommended Posts

Здравейте! От известно време ми изгасва крушката на левия ксенон. Понякога свети по целия път, понякога гасне на петата минута, понякога се “оправя”, като ги гася/пускам последователно за секунда-две - абе така е вече втори месец, т.е откакто съм я взел, може да е така и от повече време.

 

Та така де, отидох днес в сервиз (ама от тея гаражните, не специализиран) и ми казаха че смяната на крушката става само чрез сваляне на предната решетка или маската (нещо, което не мога да се съглася, най-малкото че не може така да е проектирано да не можеш сам да си свалиш крушката на пътя) и че крушката струва 170 лв оригиналната или 60 лв китайската, като последната по думи на майстора “поне година ще изтрае”.

 

Кажете ми според Вас нормално ли е да ми искат подобна цена за нещо толкова елементарно? 170 за една проста крушка и 60 лв за “труда”, понеже отнемало поне два часа...

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, нямам тези умения да сваля цялата броня + различните ключове за отвъртане на болтовете... Отделно не знам какъв е формата на фабричния ксенон - D2S ли е...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.audiforums.com/forum/audi-a8-10/a8-headlamp-replacement-diy-177900/ - втория пост... к'ви маски, к'ви 60лв.

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има място да си набие ръката - окей. НО пак не е удобно. Заради кекавите запалки най-хубаво се сменят крушки при свален фар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, четейки проблемът ти, ме навежда към баласт. На колегата ми в работата правеше абсолютно същото левия фар на D3-ката му. След като смени крушката, продължи да си го прави. Разменихме баластите на двата фара и проблемът се премести на другия фар. Така вече бяхме убедени, че проблемът е в самия баласт. Отворихме го и видях студена спойка на единия от двата 400V/22uF кондензатора. Презапоих за по-сигурно всичко и вече 3 месеца си кара без никакви ядове. Даже си върна и оригиналната крушка, защото китайката от 60 лева светеше отвратително.

А относно свалянето на фаровете, изобщо не сваляхме броня. 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Аз се лутах сред подобни тревоги. Също бях заподозрял крушка, но не беше крушка, а се оказа елетронен модул.

Ето ти темата, в която съм споделил "опита" си: 

Относно сменяването на крушките - не се сваля никаква броня. На десният фар можеш да я смениш без да сваляш подкалника (и гума съответно), но трябва да валиш филтърната кутия на въздушния филтър. Ти си избираш кое ти е по-лесно...или за кое ще те мързи по-малко.

На левият фар обаче не намерих начин да я сменя "от горе", затова "запретнах" предната част на подкалника и нямах никакви проблеми с достъпът и смяната на крушката.

Но все пак аз съм с A8 D3, не зная колко се припокрива моя с твоят случай. Затова просто споделям инфо, а не давам акъл.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте!

 

Отидох в друг сервиз и разбира се ми казаха че щом премигва крушката - значи е "тръгнала". Оригинална - 170 лв, италианска - 70 лв., китайска - 30 лв. Избрах средната - 70 лв. + 30 за поставяне. Сложиха ми я, щастлив си се разкарвам по булевардите (когато е слънчево не се пуска ксенона, а дневните), влизам си в подземния паркинг - хоп, пак грешка на таблото. Обадих се - казаха ми да отида пак. Отидох - майстора каза че ще извика електричар, той каза да отида на другия ден, защото проблема е в ЗАПАЛАЧКАТА (в последствие разбрах че това е жаргонния израз за БАЛАСТ). Отидох на следващия ден - оставих я и след 4-5 часа вече всичко беше оправено срещу още 150 лв.

 

С две думи - щом крушката НЕ СВЕТИ в лилало или някакъв тъмен цвят, наподобяващ луминисцентна крушка след 3 годишна работа - КРУШКАТА ИЗОБЩО НЕ Е ЗА СМЯНА, каквото и да ви казват. Може да ѝ остава малко (или много), но не е задължително да се сменя.

 

Крушката, поне на левия фар, се сменя като се откачи казанчето на чистачките, за десния - не ми се е налагало да разбирам.

 

Това е общо взето. Примигва ли крушката - БАЛАСТИ + новото окабеляване. Китайските баласти са по CAN, което означава, че на таблото Ви отново ще излиза грешка, САМО ако изгори крушка, но не и преди това. Китайските баласти от 50 лв. не са по CAN и при тях винаги излиза грешка, че нямате крушка.

 

Ако модераторите/администраторите решат, могат да заключат темата!

 

Благодаря на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна глупост пишеш за баластите. Сложих баласт от 30-40лв и няма никакви грешки или каквото и да било. Работи перфектно и няма грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве забелязах, че десния фар ми примигва.... Последно какво трябва да бъде?

(засега на таблото нищо не е светнало)

edit: когато крушката угасне, веднага светва индикация на таблото..... когато светне пак, индикацията изчезва

прави ми впечатление сега, че тоя фар свети по-синкаво сравнено с другия, който си свети бяло??

 

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, yavor20v написа:

прави ми впечатление сега, че тоя фар свети по-синкаво сравнено с другия, който си свети бяло??

 

Показател за заминаваща си крушка е промяната в цвета на светене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...