Jump to content

1.8T трудно загрява до 90 градуса


Marto7777

Recommended Posts

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Във ваг-ком забелязах също, че като пусна парното дори да е на HI, компресора на климатика работи това нормално ли е ? Ако цъкна ЕCON тогава спира, но без Екон-а работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една пластмасова тапа с гумен пръстен до термостата точно. Хубаво е и нея да смениш като ще сваляш всичко, че има шанс да протече по някое време. 

 

http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3e01bf511d4da3315c66902d6.r6.cf1.rackcdn.com/PDF_7962_Coolant_J_Plug.pdf този наръчник е доста подробен и ще видиш за коя тапа говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тая тапа ... на старата таратайка 7 години я карах и два пъти сменях термостат и нищо не трепна,а гонеше 280.000 ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,ще го имам впредвид.

А каква и е функцията на тая тапа,честно вижда ми се излишно сложена на блока и то до термостата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е някакво сейфти, да избива от нея а не да пука блока. Поне друго обяснение нямам...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

П.П. Поразрових се - май блока се ползва и от VW за напречно монтиране и ползват дупката за парното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ти къде искаш да се предлага? в Баничарницата до вас?

Поръчай си един от Порше Изток/Запад и след няколко дни си го вземи като дойде.

Не струва 1000 пари че да ти развали коледата тая поръчка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ssm.bg/OnlineStore/StoreCategoryNew.aspx?lang=bg-BG&categoryNo=Search&search=false тук може да си проверявате актуални цени на оригинални части и наличности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска смених термостата.Колата сега загрява за секунди.За 3 преки в квартала дигна до 70, следващите 2 вече беше на 90.С ваг-ком забелязах че и тоя термостат седи на Duty Cycle 3,8%.Явно на другия не е отчитало правилно, защото на 3.8 тоя е затворен.Колата забелязах че се стреми да държи температура на водата около 95-100 градуса, макар че на таблото от 85 до 100, стрелката се си е на 90

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да се впиша и аз по старата тема.Откакто съм сменил термостата няма обезвъздушаване.Правих всичко и се остава въздух някъде.Обезвъздушавам от пробката под капака на двигателя.Тая която седи  на тръбата над всмукателния колектор.Вчера пробвах още нещо - спрях я под голям наклон, с предницата надолу да може въздуха да отиде назад и да обезвъздуша направо от маркуча който влиза в купето.Направих го.След това я спрях и на равно, и пак от тоя маркуч, след това и от пробката.Сега ако пак има някъде въздух незнам какво да права ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрява колата на 90 градуса и още няма парно.Направо хладно си духа понякога.През повечето време духа страшно топло, но на моменти става хладно.Също като отвърта за обезвъздушаване пробката излзиа въздух.Четох мнения, че в капачката има клапан и се самообезвъздушава колата, но за над 150км и 1 седмица щом не се обезвъздуши незнам кога.Вчера даже като духаше хладно, а показваше 90 градуса отворих капачката на казанчето и кипна, и изтече около 200-300 грама антифриз.След това я направих процедурата която съм написал в предишното мнение и се надявам вече всичко да е точно, че незнам какво да права ако още има въздух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...