sashko*** Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги имам следния проблем мига ми реотанчето на подглевни свещи . Когато запаля колата и се кара леки обороти до 2000об няма проблем с реотана . Като я настъпя да набере рязко вклйчва турбото и веднага светва реотана и влиза в авариен режим поради някаква причина и турбото спира да работи . Също така мирише на нафта но не виждам теч . Ако може да помогнете за по лесно откриване на плоблема и препоръка на читав разбиращ майстор за софия . Колата е A6 4f 3.0 tdi 240 к.с 2010г Код мотор CDYA Ето какви грешки прави на диагностиката : Редактирано 24 Декември 2017 от sashko*** Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Някоя дюза да пикае? Ниско налягане в горивната рейка, дюза/дюзи пускат повече гориво, наляганетп пада и съответно поради богатата смес, ти мирише на нафта. Аз само гадая, не разбирам толкова. Виж си 73/74/75 до 78 канал мисля бяха, там са дюзите как са стойностите и компенсациите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko*** Публикувано 24 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Ето стойностите на дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Обърни се към Kremator той е от София и е наясно с нещата. Според мен не са дюзи по скоро моторче на турбото или турбо пътища. Но ние така само си гадаене...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 +1 за @kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Няма как да е моторче на турбото. Предполагам помпата е заминала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko*** Публикувано 24 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 (Редактирано) Имате ли телефон на този колега да му се обадя ? Дюзите в какви граници трабва да бъдат ? В случая добри или лоши стойности са ? Редактирано 24 Декември 2017 от sashko*** Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 (Редактирано) Стружки от помпата за високото налягане? Евентуално скапан регулатор за налягане на същата помпа... Ето координати на Крематора: https://m.facebook.com/groups/vagdiag/ Редактирано 24 Декември 2017 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Дай стойностите от 72-77 канал. Тук са ти в норма. В рейла нямаш достатъчно налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Или има недостих на нафта или някъде изпуска. Щом ти и мирише търси къде изпуска - някъде след помпата е отгоре, там е високото. Огледай и обратната. И оттам може да падне налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko*** Публикувано 24 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Мерси колеги трябва да започвам едно по едно да елиминирам причините че има доста вероятности първо ще посетя колегата дано да е нещо малко хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 не карай така, че ако остане без нафта няма да е дребно. А може и да те остави някъде. И аз ти препоръчвам крематора. сега по празниците не знам дали някой работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko*** Публикувано 25 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Взех телефона на колегата . Да се надяваме да е по малак проблемът ще пиша допърнително какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Laptopz Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Лошо гориво...Смени филтъра, налей хубава нафта и карай. Кутията я лимитира при 5-ти сигнал за ниско налягане така, че да не те притеснява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване