Jump to content

DPF


kambero

Recommended Posts

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така е сега, взех я на 0.43, беше станала 0.48 мисля, но може и да бъркам и да си беше 0.47, а последно е регенерирала преди 1000км, ще качи поне до 1500...

68762677-CA54-4BB6-ABCA-7DF9ABCEEBCB.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен сега е на 0.32.

Не помня на колко я взех, но помня че при едно от пътуванията над 1000км вдигна от 0.28 до 0.32. И вече 15к км седи на 0.32.

Бтв, 0.47 е близо до 0.52, което мисля е близо до максимума за филтъра.

След това трябва да се подменя понеже е пълен с пепел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 235 000 и мисля, че са реални като от 2009 е в БГ. Направих и 10к до сега аз, ще видя кога ще се покачи още. За сега си работи нормално филтъра.

@trackersoft: при теб на колко км регенерира? Очевидно, че твоя е в по-добро състояние. 

Къде си чувал за 0.52, че му е лимитът и той ще си каже, че не може повече, нали? :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

моята е на 198к реални.

Регенерира обикновено на 800-1000км, аз карам почти само извънградско/магистрално.

По чуждестранните форуми го коментираха какви са макс.стойности за задръстен DPF при които подлежи на замяна.

На линка долу има повечко инфо.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-jetta-tdi-golf-dpf-filter.htm

Мисля че в нашия форум също се коментираше някъде, но не мога да намеря точно къде беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чел за 0.51 или 0.53. Обаче това е oil ash. Според мен това са маслени натрупвания. И колата не ги мери, а ги сменя според км, режим на каране и т.н. т.е. това не е измерена стойност.

Възможно е датчика за налягане да участва в това изчисление.

В линка е за 2.0 мотор и там пише 45гр. На нашите е в литри, а не грамове.

При мен беше 0.47 като взех колата преди 2 години. Стоя така над 1 година и 15х. След едно пътуване над 7х гледам станало 0.51 и си стои там вече 7-8х.

Обаче регенерира по-често, не че съм го виждал, а не съм срещал стойност над 1000км. Даже мисля, че и над 600 не съм виждал.

 

Обаче мойта и малко повече харчи(туарег) и може би по-бързо пълни филтъра.

 

Обаче се чудя като регенерира този пушек не е ли вреден.

 

Май ще четем скоро теми - как да си върна дпф и катализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul: ти туарег ли караш или 4f? Или и двете :)

аз не съм я засичал да пуши моята, явно не съм го хващал. Чудя се защо при мен на над 1500км регенерира, хващал съм я няколко пъти над такива км за последните 10л.

В какъв смисъл ще четем теми как да си върна дпф и катализатора? :) на колата обратно или на вторични :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога намирате време да следите чак такива детайли...Аз нямам наблюдения с пушеци и карам смесено....Като мръдна на 50-60 км, в едната посока карам М4,М5 обратно на Д примерно и не съм забелязал симптоми на каквото и да е...Тука говорите за всдс стойности и така нататък, а то стигнем ли дотам трябва да се сменя таратайката....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tuareg, но със същия мотор.

 

За 2 години само 2 пъти съм видял пушеци. Сигурно, защото е в града. На дълъг път сигурно се регенерира без да пуска допълнително нафта.

 

И нямаше как да ги пропусна последния път. Никой в близост не ги пропусна. И пъшекът беше по-скоро сив, не бял. Предполагам, че е нормално като нафтата гори в дпф-а.

 

Връщане на дпф колата! Предполагам, че скоро ще има някакви резултати от измерването на газовете. Само се чудя дали мерят прахови частици. Че ако не ги мерят няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам ясно  :) скоро не съм я закачал да видя какво ново има :)  .  а сега докато гледа за DPF ми попадна това. Някой има ли идея какво  е правено понеже в ауди няма данни да е флашвана :)

 

                Address 01: Engine
Control Module Part Number: 4F0 910 402 E
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI   000AG  0030
           Software Coding: 0011372
            Work Shop Code: WSC 66565
                      VCID: 1F092F0F3BB5848A0D-804A

Advanced Identification
     Serial number:               
     Identification: BPG-810
     Revision: --H03---
     Date: 11.11.06
     Test stand number: 1884
     Manufacturer number: 0437
Flash Status
     Programming Attempts: 4
     Successful Attempts: 4
     Programming Status: 00000000
     Required Conditions: 00000000
     Flash Tool Code: 00032 257 66565
     Flash Date: 13.09.14
Software
          
     A 4.7.7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За месец в КАТ София ще можем безплатно да тестваме дали печката покрива нормите или не. По-засилен контрол предстои със сигурност и това е добре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен показва 5100км. Почвам да се замислям доколко са верни тези стоиности понеже ми липсва лейбъл файла, но то реално числата са си числа - файла казва кое число какво означава, или бъркам?

Малко извън темата - 4F-01.LBL имате ли във папка vcds/labels. Конкретния файл трябва да редиректва нанякаде за моя мотор, но странно защо липсва при мен.

@mshbul CASA откъде го редиректва да пробвам да драсна темплейт някакъв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е BKS и нямам лейбъл файл. За ЦАСА не знам дали има.

 

Може да го няма само при теб. Търси в рос теч или инсталирай последна версия и виж там в директорията дали има.

Може и направо да замениш товята директория, но си я запази преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17.8.0 ми е версията...явно в САЩ ги нямат тези мотори... незнам кой е най близкия мотор да се бутне по неговия файл и да направя редирект  към cdy, cas.

bks, bmk са редиректнати към asb ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах какво имаш предвид. Как се редайректва?

За бмк и асб има ли лейбъл файлове?

 

мояте май е 12.12, ако не бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БКС, БМГ, БМК са редиректнати през АСБ - ; 059-907-401-ASB.LBL  (3.0l CR-TDI @ 211-232 HP - ASB/BKS/BMK/BNG)

файла е 4Е-01.LBL

4F-01.LBL - трябва да праща към C** моторите, но просто го няма защото в уса явно ги няма и трябва сами да си ги направим.

Затова питам кой е най близкия мотор до CDY* поне да има отправна точка.

4E-01.lbl

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да направя да гледам за БКС файла от АСБ, трябва да се добави ред REDIRECT с файла за асб и номера на моя мотор след него?

 

Трябва да има файл   059-907-401-ASB.LBL ?

при мен няма. Някой има ли го да ми го прати?

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи го в росс-тех/всдс/лейбълс и трябва да го прочете. Идеята е, че има 3.0 мотори с определени коне и ги обединяват към първия от генерацията защото то реално няма разлика (А**, Б** , Ц**)

C*** няма нищо защото явно няма такъв мотор там в САЩ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има файл   059-907-401-ASB.LBL ?

при мен няма. Имаш ли го?

 

редайрект имам към този файл. Явно проблемът е, че нямам файла.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...