Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Няма да се смеете сега :)    май месец ми предсто  минаване на годишен технически преглед :) . Мързи ме да си призная да ровя в търсачката а и тези 5 секунди  време за следващо търесене увеличават мързела ми :)  . Въпроса ми е  да им давам ли да я качват само на един валяк  и могат ли да ми строшат нещо ? .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те колеги да ви питам при смяна на масло на автомат на А6Ф4 3,0 тди  със или без химикал да се прави промивката на системата ?

Редактирано от krastev_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После ще питаш къде ги ремонтират :) сменяй   филтри и масло  по възможност със същото :) .. аз още не мога да се навия да я направя смяната :) първо трябва да видя с zf8  ли съм на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, krastev_1 написа:

АААА НЕДЕЙ ТАКА КОЛЕГА С ЛОШОТО ,ПЕПЕЛ ТИ НА УСТАТА :) 

  • И ЗАЩО НЕ МОЖЕШ ДА СЕ РЕШИШ АЗ ОТ ДОСТА ВРЕМЕ СЕ ЧУДЯ И ПРОУЧВАМ И СЕГА СЪМ НА ТЕМАТА ДАЛИ
  •  ПРИ СМЯНА ДАЛИ ДА СЕ ПРАВИ ПРОМИВКА С ДОБАВКИ ИЛИ САМО С МАСЛО ДА СЕ ПРОМИЕ 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата не е на скорост, няма никъв проблем да е на валци  2х2 4х3 6х24.

Торсена работи с нютони, движението на колелата при изключена предавка е не натоварващо за торсена(там не се предават нютони, а "излишните обороти" отиват в освободената скоростна кутия). Не се коркайте, тия 4Х4 валци са за да е х2 сумата за прегледа, и за такива дето не знаят и бягат.

Вече, ако колата е на скорост и се върти само единият мост и всичко това става с помощта на двигателя....нещата стоят на обратно.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, OvivO написа:

@Nikola_RS: не ни разказвай какво стана с монтажа днес :D 

хайде, че съм сложил едно устройство в кошницата на сайта и чакам отзиви :)

на мен камерата не ми е хипер важна, но screen mirroring от телефона на mmi екрана - ще е супер

Извинявай,колега,имах много работа тези и нямах достъп до сайта:

Монтирайме въпросния модул:  http://bgcaraudio.com/prodykti_video-interfeisi_prodykt-1061.html

Много съм доволен,стана перфектно.Първо за дайта- изключително точни и коректни- дават указания по телефона,модулите са с 2 години писмена гаранция.доставката от сайта е безплатна,Също така работят с уторизирани сервизи в цялата страна.Мен ме насочиха към сервиза с който работят в Пловдив.

Самият монтаж е елементарен-присъствах и бих казал че мога да се справя и сам.Сваля се жабката (на 4 болта е) ,зад нея е модула на ММИ- откача му се буксата и се закача в модула за камерата,а буксата на модула за камерата се закача в модула на ММИ.От там се прекарват 2 кабела до багажника -единия е за видео сигнал,а другия е кабела от който камерата взима ток от светлината за задна скорост- чрез нея камерата се включва като дадете на задна скорост.На този кабел който се свързва за светлината за задна скорост се слага реле,защото иначе системата чеква през 10 мин за изгоряла крушка и активира камерата-дори и в движение.Без това реле не стават нещата.Това е общо взето -всеки с елементарни познания би се справил и сам,но друго си е някой да ти покаже.....качвам снимки как работи при мен.Камерата се активира автоматично като дам на задна,също така се запази и работата на фабричниа парктроник-назад работи камера и звъкова сигнализация,а като дам напред се пуска екрана с графичния парктрник до 15 км/ч.

https://streamable.com/doh1y

https://ibb.co/keQ4hS

https://ibb.co/gvtqNS

https://ibb.co/nbwo97

https://ibb.co/jeEx2S

https://ibb.co/hbYqNS

0-02-05-e8b57c24e0e77b1f422c7235f593268e6b77ee33767f8ca5eb4ae7ad9c6150b3_cccb1030.mp4

0-02-05-4dc6258ec3a016cd86738df2af04c321c794d8aa6f0072155dac3910ce4fb46a_1544c878.jpg

0-02-05-49bf988ce90fb54311ae1c875bcf3d357dc57f87eea4579509a85f9654058114_36b08f42.jpg

0-02-05-b0a1d31d093d562da1ffe7d162b45a771e2133ad2a31c288fe297b63d930a774_d21f0d35.jpg

0-02-05-c28f53b7d075b62c45fce8587c7b8987c85f310ff5e475c39a93aad8f6a80912_6fa39088.jpg

0-02-05-f22b21e8a710c14347af5660a50f6bfc48be018a6877bdb83a4a4e05827f522b_177eaee9.jpg

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, loshdancho написа:

Ако колата не е на скорост, няма никъв проблем да е на валци  2х2 4х3 6х24.

Торсена работи с нютони, движението на колелата при изключена предавка е не натоварващо за торсена(там не се предават нютони, а "излишните обороти" отиват в освободената скоростна кутия). Не се коркайте, тия 4Х4 валци са за да е х2 сумата за прегледа, и за такива дето не знаят и бягат.

Вече, ако колата е на скорост и се върти само единият мост и всичко това става с помощта на двигателя....нещата стоят на обратно.

А като не е на скорост разделя ли предния и задния мост или само ги изключва от  скоротната кутия ;) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ivo.petkov написа:

А като не е на скорост разделя ли предния и задния мост или само ги изключва от  скоротната кутия ;) ?

Да, няма твърда връзка когато не е на скорост. Торсена има свойството да "усеща" къде е товара(най-малките обороти) и там предава нютоните, когато няма нютони си работи като обикновен диференциал, за това му се казва "самоблокиращ"...ама не блокира когато не е под напрежение. И точно това се случва с изключената скоростна кутия, освобождава му напрежението. ;)

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikola_RS: супер е станало! Опита ли през MMI да настроиш camera view за парктроника, но май в случая няма да стане.

тогава ти показва и картината от камерата и завъртян нагоре овърлей от графичния парктроник.

В кой сервиз ти го монтираха в Пловдив, че може след време и аз да го навестя?

 

@ivo.petkov: добре, че спомена за валците, юни месец ще минавам и не знаех, че може да има нещо особено с 4х4

Излиза, че на N трябва да е колата преди да започне да върти?

 

D7E28D75-9E41-4578-B43F-C44DD2203B28.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,направих го,но този кодинг работи само с фабрична камера и при мен даваше черен екран. Сервиза е на  гърба на магазин Техномаркет на пазарджишко шосе...търсиш Вальо.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи ми  светна  на brake pads :)  викам е явно е дошло време за смяна .  Качвам  се паля и няма  грешка :) минах 40 км .. няма проблем . Гледах накладките видимо има още :) . Гледах нивото на спирачна течност между мин  и макс ..  е   Някой кабел ли ми прави проблем или  почват да  правят така като наближи време за смяна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си има начини за преглед на коли 4х4, но при нашите Аудита системата освобождава и няма опасност да минете където и да е на преглед. Качвате се на валяците, слагате на N, за да видят сприачките. И после на пуснати валяци си излизате спокойно на D, както всички други коли. Това ми го е казал човекът, при който минавам от доста време. На други коли правят някакви пинизи едното колело да върти напред, другото назад, но при Ауди няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ivo.petkov said:

Снощи ми  светна  на brake pads :)  викам е явно е дошло време за смяна .  Качвам  се паля и няма  грешка :) минах 40 км .. няма проблем . Гледах накладките видимо има още :) . Гледах нивото на спирачна течност между мин  и макс ..  е   Някой кабел ли ми прави проблем или  почват да  правят така като наближи време за смяна ?

 

Датчика е на вътрешната накладка, а най-вероятно виждаш само външната, която често се износва по-бавно. Възможно е да е проблем в кабела, но може и просто да не е износена достатъчно че да прави добре контакт сензора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да виждам външната само :) гледах и задните ..  викам дане е  заради тях  . Като светене постоянно да ги сменям  сега няма смисъл още нали ?

Колко трябва  да е ръба на диска , че да сменям  него ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните нямат датчик. Аз дисковете ги сменям ако се усеща добре ръба. Предполагам е 1-2мм. По принцип като светне чека за накладките имаш още едни 5000км, но много зависи от накладките. Винаги има опасност и да се отлепи феродото, ако са някви по некачествени и директно да забичиш на метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, kainy написа:

Задните нямат датчик. Аз дисковете ги сменям ако се усеща добре ръба. Предполагам е 1-2мм. По принцип като светне чека за накладките имаш още едни 5000км, но много зависи от накладките. Винаги има опасност и да се отлепи феродото, ако са някви по некачествени и директно да забичиш на метал.

Предните  мисля , че са  оригинални сменени в ауди  поне по историята и километрите се вързват :)    а за диска да намерих и аз 2 мм износване и се сменя :) май ще олекна едни 700лв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...