Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

@ivo.petkov, за клапани си, да. Оправя се като дадеш low и после max, защото се раздвижват и после известно време всичко е ок.

Но се подготвяй за разглабяне и чистене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Lmbr.  Ами то бездруго и антифриза мисля да сменям по нататък и ще правя пълно почистване където мога май :) ..  а за клапаните трябва да изровя темата къде беше :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@EHKOB модулът на вратата, който се намира зад кората и отговаря за амбиентното и т.н

Няма КП, но все пак трябва да се кодира и пожелание да се пусне един кабел до задния модул, за да не излиза грешка че нямат връзка един с друг.

@Manniakk може да обясни по-подробно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/2/2018 at 11:07 AM, krassi_110 said:

Рециклаж. 400лв и 1 год.гаранция. Една от задните възглавници изпуска и автоматично свлича и другата страна, нещо като защита. Направи я колкото се можеш по-бързо, да не се наложи и компресор да правиш :)

 

При мен има подобен яд. Само предна дясна увисва с около 2 см след 2 дни, ама лявата май не мърда.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ivo.petkov написа:

Благодаря Lmbr.  Ами то бездруго и антифриза мисля да сменям по нататък и ще правя пълно почистване където мога май :) ..  а за клапаните трябва да изровя темата къде беше :)

 

Свали клапана и го разглоби, почисти го и после наври един маркуч да изкара цялата мръсотия от радиатора на парното. Ще се изненадаш какви неща ще излязат. И аз така сменях клапани и моторчета докато не се оказа мръсен радиатор.

 

Преди 5 часа, EHKOB написа:

@pe6koo трябва да свалям кората сигурно нали, някак си не ми се иска да разглобявам каквото и да било точно за тази екстра 

 

Трябва да си намериш от фейс с мемори, махаш кората и монтираш модула, след това компонент и настройка през VCDS и така. Занимавка си е, другия варянт е ръчно да си сваляш огледалото, по-лесно е.:)

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

модула във вратата няма компонент. Само фейсовите модули поддържат накланяне ама е пълна тъпотия, никога не го пускам... сваля ок, ама не вдига точно с колкото е свалило и пак настройваш. Ако имаш мемори огледало го няма тоя проблем. Като смениш само предния модул бие грешка че не се вижда със задния... за да смениш задния иска кабел между тях... абе...

 

за климатроника проблема си е в тялото, чистенето е до време, трябва си фейсов, там го няма тоя проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За модула явно аз съм в грешка, мислех че са с КП.

Чистенето не се прави само заради клапана, препоръчвам на всеки да го направи, даже без да има проблеми с парното. Нямам думи да опиша каква мизерия излезе от охладителната система след 13 години седене и ежедневно нагряване. В момента на HI не се седи в колата.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Manniakk написа:

за климатроника проблема си е в тялото, чистенето е до време, трябва си фейсов, там го няма тоя проблем

Я кажи колко ти излезе твоето , че аз или номера обърках нещо или не знам дават една космическа цена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те  имам в предвид  ама  нещо  май  се  оправя   проблема излезе след смяна на  акумулатора .. трябва да разгледам  имали  нещо  за адаптация .. Реално  ако на вън е над 16 градуса   не го  прави ..  примерно  нагрята кола от слънцето а на вън е 15-16 радуса  и проблема го няма  при 12 радуса  и пак  напечена от слънцето вкарва и топло от двете ... ще я гледам като стане по горещо  на вън как ще се държи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за тъпия въпрос, ама защо толкова трудно се бутат тия коли?

Наложи се 3 метра да я избутаме в сервиза, понеже беше разглобена а един бус трябваше да излезе, няма такъв зор.

Предполагам в типтроника е причината.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислех за андроид, но май няма да го бъде. Бях решил и двете коли да ги оборудвам и понеже за полото е по-лесно първо там сложих - китайски 1дин с дисплейче и андроид 7.1. Всичко на пръв поглед изглежда ОК. Реалната им цена (както и за аудито) е около 350-500лв, като в БГ се намират откъслячни варианти за около 1000лв, само че с по-стар андроид.

 

Но андроида не е проблема, изцяло. Да бавен е, нищо че е 4гб или 4 или 8 ядра... Няма спасение. Проблема е в хардуера. Качеството на дисплеите е лошо, но качеството на звука е истинския проблем. През блутуут има постоянен силен шум. На диск и usb също. От апликациите пък звука е двойно по-слаб. ГПС-а работи, но често е доста не прецизен. И радиото не хваща всички станции. И пали всеки път за по 20 секунди... Изобщо тегаво.

 

Въпреки това се оглеждам за вариант. Засега за аудито ще търся вариант как да пусна екрана на телефона към дисплея, вместо цял андроид да ръгам. За iphone има такква вече, ама пусто тамън минах на андроид :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уви съм с 2g high, имам и фабричен bluetooth.. абе голямо разглабяне ще падне. на снимката липсват новия гейт и управлението на климатроника, новите микрофони...

Също така трябва да се прекара едно количество кабели за новите антени, които не могат да се купят готови...

 

от опит мога да кажа, че ще е доста по-лесен прехода от 2g basic plus към 3g.

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kainy: какъв вариант си намерил за iphone mirror link?

И аз бях търсил преди време и определено за мен това си заслужава - но нямам нито аудио, нито видео вход (2g High), а си трябват и двата, защото само картина е криво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...