Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

И при мен капеше от въпросната скоба на маркуча, важно е скобите да са хубави/подходящи защото тръбичката отдолу е тънка и ако скобата е по-голяма колкото и да е стегната пак пропуска по малко хидравлична течност точно където ляга винта ѝ. Оригиналните скоби са от тези, които се стискат за да стегнат, за еднократна употреба, но лягат добре по целия маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За еднократните скоби има клещи, които то позволяват оригиналната скоба да я ползваш 10 пъти. Някой, ако има интерес ще му пратя линка от ибей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е полезно, сложи линка да ги видим тези клещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня - тези скоби не са еднократни а са напреавени да се слагат и махат с този вид клещи. Предимството при тях е че правят перфектен кръг около маркуча за разлика от тези с врътка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на онези случаЕно попаднах и купих няколко броя за мене и за преатели. 15лв горе доле се вързаха ама си вършат хубава работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой знае ли АМИ устройстовото за пре-фейса до колко гб флашки чете,че се сдобих с едно такова устройство и ще го монтирам тези дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MaKaTa: днес приключих с мини проекта по смяна на диодите в пурите на вратите.

 

Трябваше да е миналия уикенд, когато уж сложих 4-те нови, но закачам акумулатор, светкам и на кръст бели и два червени. Гейзерите от викиват ми пратиха 30 диода в едно пликче и няма шанс да ги различиш :)

Днес ги оправих, поне се упражних с поялника.

За мен тези светят перфе, ако е по-силно ще е прекалено, но пък си се забелязват.

Междудругото - освен, че лед диодите отслабват като интензитет с годините, то и самите пури при мен си бяха станали доволно прашни в улея, по който трябва да върви потокът светлина. Ако някой му се занимава, може да пробва само с доброто им измиване - гаранция ще светнат сток диодите едно 20% повече.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега съм сменил само предните да не се забелязват че са различни и така не ме дразни толкова. Когато имам време ще ги сменя и задните. И при мен бяха мръсни и това може би допринесе новия диод да свети една идея по силно. За момента ще съм малко в застой после мисля третия стоп да го боря.... Само не знам как  не го отчита като изгоряла крушка без да му свети нито един диод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На комби не се ли напукват стоповете като на седан? Винаги съм искал Лед стопове, но като знам че вече съм сменил 3 комплекта стандартни и се отказвам. Първо обявинявах жената, че троши стоповете и после забелзах че всеки седан е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукат се и на комбито освен това се и повреждат диодните доста често.... Едната ми е с диодни другата не и бях решил да и слагам и на нея но вече се отказах....  Голямо недоразумение се оказват тези стопове....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моят ляв стоп на седан е напукан и наистина на много други се получава така. Сложиха ми фолио, за да не кондензира и последната зима беше добре. Забелязва се и по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам защо им се плашите. Стоповете се ремонтират вече. Купих от ebay 2 стопа за сумарно 30 лева фейсови и ги оправих. сега чакам да изпаднат още 2 неработещи и да си ги сменя с фейсови направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите вътрешни са матирали...не знам какво да ги правя :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Може ли малко помощ че не можах да открия кой знае какво свързано с моя проблем та така няколко пъти ми изписва следните грешки на снимките. Дайте съвет от къде да тръгна и какво да правя f163f4c4117488c87101168a18665d55.jpgcbc33f2febc94b3c50565bec97d4c436.jpgbf57e251f131478986c17f58b5b6d008.jpg

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва някой да прочете реалната грешка с VCDS или каквато и да е OBD алтернатива :) На първо четене или ще е нещо в ABS-а или може да е кабел на ръчната, ама там най-често и ще ти заключи ръчната, така че залагам повече на грешка в ABS-a. За да продължиш на пред с решение първо трябва да намериш проблема :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти сигурно заминал  ABS...Прочете я !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря ! И да отбележа само направи ми впечатление че това го прави след като я измия или след като е валяло

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кефи ме решението ти как да замаскираш check engine лампата :) Лепни изолирбанд, поне ще е черно :)
От грешката ще стане ясно, на мен так ами даваше, когато думна brake pressure sensor, който е капсулован в abs unit-a

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OvivO така я взех скоро ще реша и този проблем ! Благодаря за съветите и отделеното време

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...