Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Ама ти още ли си там... И масоните не са това , което бяха! SHAME.!:hilezh:

Та за налягането...по законите на физиката, е едно за цялата система и е равно на настройката на  предпазния клапан на капачката.

Демек образно казано... ако си затапиш задното отверстие и надуеш  с пръста  в уста...:hilezh:

 Баси 24км колко да ти вземат...50-100лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря много на колегата @Gangbango за готовността! :)

хубаво е, че се случи сега, че скоро ми предстои по-дълго пътуване. 

Не виждам лесен и сигурен начин да си карам колата, което предпочитам винаги, тези маркучета връщат антифриз от двете глави и не знам какво би станало. 

Така че към момента продължавам да си мезя и да се пека :) 
Който има крава, пие мляко и то безплатно :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушвай и карай според мен, по магистралата няма да загрее докато духа въздух към радиатора. При мен нали подобно се случи и бях загубил 4 литра антифриз, докато си пъпля бавно в движение в София нама драма, спра ли на светофар започва да прегрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно, че и при теб наскоро бе родил тройника или нещо наоколо.

този тройник знам, че дава проблеми, скоро го гледах и пипах, за да видя дали при мен е ок, явно тогава съм му помогнал :D 

исках да се оправя на място и да си я карам, но няма смисъл да рискувам и да следя постоянно температурата. 

Имам неограничена безплатна пътна помощ и не дадох 1 лев, това май не е масонско, щом е без пари :D 

Колата е в София и я повозихме на платформа. Радвам се, че сега се случи, а не някъде много по-далече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, OvivO написа:

Имам неограничена безплатна пътна помощ и не дадох 1 лев,

Нямах нищо против да те изтупат като тумба чернилки бял в Минесота,  ама глей пак късмет.:hilezh:

Като гледам тоя тройник и аз имах проблем точно с такова, ама на друг модел... Сложих меден, неоригинален, ама поне вечен. Имаше  ги в някво магазинче за тунингарски чаркуляци на Горубляне, ама се оказа, че ги ползват газаджийте.  Само да уцелиш диаметрите и си ти.

П.П.

Нарочно ти го казах чак сега, че можеше да намериш някой газаджия там и да ти услужи...:hilezh:

Редактирано от 160ka40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, МИТАКА1654 написа:

Не мога да разбера каква е тая мания да се поръчва отвън,нито си заслужава като цени,нито като чакане,цени за доставки,не може да се върне и т.н.Неква тенекия ридекс за 100лв при положение,че АТЕ  ти е с 20лв отгоре,някак не ми се връзва логиката???

 

Eмии аз лично имам негативен опит с АТЕ супер дупер Power дискове и човекът стая дупчени. И няма сила която да ме накара да си купя пак такива. Ся дали са били менте АТЕ или не ми е все тая. За това ибей ОЕМ за да ми е спокойно. Общо взето имам 3-4 комплекта ОЕМ дискове и накладки пазарени от ибей и никакви драми, но да нека всеки сам си преценява.

Иначе това да се пести от дискове, накладки и гуми не му хващам идеята ама хора всякакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV : какви ти бяха оплакванията от ate power disk серията и с какви накладки ги комплектова?

Аз съм с power disk вече 34 000, стабилни са, не ги криви, само че ги комбинирах с ate ceramic серията накладки - не са керамични, но не цапат джантите, но скоро след това на сайта на ate имаше новина, че комбинацията не е най-добрата. Като цяло може да спират с идея по-добре, но това мисля е от накладките. Следващите накладки ще са обикновени ate и ще спират повече. 

Негатив на power disk обаче може да бъде точно нарязаната повърхност - беше ми влезнало малко камъче там и докато го махна, дразнеше.

 

по колко х. км. ви карат предните накладки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tакива съм карал на предишното ми А6 С5 бяха на 288мм и заминаха с първия комплект накладки за няма и 40хил км. накладките не бяха АТЕ, по спомен  може би TRW.

Дупчените на човекът стая или който и да е друг ширпотреба производител са пълен смях моне за мен. Отворите се пълнят с гняс , получават се микропукнатини и т.н. приятни неща.

 

Може би тези които съм карал са били ментета. В оемските съм сигурен (или поне за сега е така), че няма ааа то от вносител ХХХ са  кофти и нз си какво друго .

Иначе съм планувал съм минаване (апарати с "метални" маркучи чакат в кашона) към дискове от RS6 C6 ама първо трябва да приключа с насаждането на меморито, че се оказа голям филм :D

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от няколко дни като се кача запаля няма проблем покарам малко и съответно натискам няколко пъти спирачката и тогата сигнализация пищи за изгорял 3ти  стоп (колата е комби), после пак като се кача не дава че има проблем а малко по късно. На диагностиката показва само че е изгорял стопа ама грешката мога да я трия. Къде мож да е проблема в стопа или другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл когато дам контакт нали колата си прави чек тогава няма проблем стопа визуално свети като покарам и тогава пищи че стопа е изгорял и не свети 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На задните врати на щорите имат по едни телчета (ако мога така да ги нарека) които държат щората да стои изпъната. Е на едната ми се оказа че го няма. Нямам идея с какво да го заменя. Трябва да е около 1мм дебело, но не става с тел, защото ще се нагъне. Това е нещо като стомана. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и от къде си е набавил тази "тел"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И откакто стопа прави мизерии се появи тази грешка  в battery manager може ли да е от него или съвпадение

20200621_094929.jpg

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.06.2020 г. at 19:38, 160ka40 написа:

много ми е чудно, що не си земеш лайсна, или цял комплект, продават се по моргите, ...

Защото въпросните лайсни по моргите са на същите години и е въпрос на време да се развалят като моите в момента. Облепването с фолио е играчка, но тогава проблема се решава задълго, а и можеш да си промениш цвета интериора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 разглобявай стопа, явно някъде има студена спойка и понякога пищи, друг път не. За батери мениджър - може и от стопа да е, ако грее някъде, може и да е от клемата пред пасажера под капака, ако и тя грее и не си я гледал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, VBI написа:

Защото въпросните лайсни по моргите са на същите години и е въпрос на време да се развалят като моите в момента. Облепването с фолио е играчка, но тогава проблема се решава задълго, а и можеш да си промениш цвета интериора.

Нали за това се гледа, да са здрави и да не са напукани и надраскани.

Облепването с фолио е история с тъжно-смешен край,  след половин година ще почне да се трие, да се отлепя и да стои като подарено.  Виждам ги по моргите как от слънцето, препаратите за подхранване и потта , в комплект с мръсотията, павят чудеса. А най-готиното е как след като падне, лепилото отдолу продължава да работи и събира косми и мизерия.:hilezh:

Не бих си ги причинил, това е като да  сложиш калъф на волан..., ама  свят широк.

Преди 1 час, Evgeni K. написа:

На задните врати на щорите имат по едни телчета (ако мога така да ги нарека) които държат щората да стои изпъната. Е на едната ми се оказа че го няма. Нямам идея с какво да го заменя. Трябва да е около 1мм дебело, но не става с тел, защото ще се нагъне. Това е нещо като стомана. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и от къде си е набавил тази "тел"

Неръждаема тел е, и е зашита като в джоб в щората, за да изпадне значи се е пробил. взимаш друга такава неръждаема тел, и след като я навреш, което е почти невъзможно, че я лепнеш накрая с малко капчица да не пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, 160ka40 написа:

 

 

Да, ама от къде да взема такава тел? Не трябва да се гъне, като медна, алуминиева. Аз инъче ще я натикам

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неръждаема е. Те са такива жилави и не се гънат и не ръждясват.

При тия, които заваряват с аргон сигурно има, колко му е да ти резне едно парче.

 

Редактирано от 160ka40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K. децата все си играят с тези телчета отзад :)

без тях крива ли е щората? Толкова права и тънка не знам къде ще намериш. Отивай в Бриколаж/Баухаус и гледай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@160ka40 На тези години няма ненадраскани лайсни. При мен не бяха напукани, просто беше почнал да се отделя лака от махагона заради слънцето предполагам. Говорим за лайсни на 4Ф, които са различни като изработка от С5 . Нищо не гарантира, че след няколко месеца "идеалните" лайсни втора употреба няма да станат същите като старите лайсни. Освен това ако се почистят със спирт и облепят с фолио на 3М и след 5 години няма да е мръднало. Въобще не личи, че е фолио... Но не е работа за всеки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/21/2020 at 7:49 AM, Vasil82 said:

Колеги от няколко дни като се кача запаля няма проблем покарам малко и съответно натискам няколко пъти спирачката и тогата сигнализация пищи за изгорял 3ти  стоп (колата е комби), после пак като се кача не дава че има проблем а малко по късно. На диагностиката показва само че е изгорял стопа ама грешката мога да я трия. Къде мож да е проблема в стопа или другаде.

Здравей колега,

Аз преди няколко месеца го имах този проблем. В началото само чат-пат излизаше грешка за изгорял 3ти стоп. След някоя друга седмица започна все по-често да пищи, че стопа е изгорял. Аз с ВЦДС не съм гледал за грешка, просто ми светкаше в купето, че стопа е изгорял, не свети. Порових се в нета и се оказа, че има едно уплътнение около стопа, което се прецаква с годините и започва да влиза вода явно и спойката на контакта се прецаква (започва да мърда и да не прави добър контакт) и затова ту има проблем, ту няма . Смених стопа с нов и нямам никакви грешки вече. 

Отворих стария, баща ми помогна със спойката и след това стопа с зарабоди, но сега е залепен и няма уплътнение ама си седи в мазето :Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...