Стамбата Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Привет отново, колеги Вчера пуснах подобна тема, но днес не успявам да я открия поради някаква причина. Опитах се да създам дискусия за това кой двигател би бил по добър избор от двата, като се интересувах от разход на гориво и евентуална поддръжка на машината. До тук разбрах, че градски разход от 12-15 литра не е непостижим, но предпочитаната моторизация за авт. ск. кутия е куатро, а там разходът леко се повишава. Няколко колеги посочиха хора, които притежават такъв автомобил, но не намирам темата и не знам дали са оставили някаква полезна за мен информация. Ще се радвам на бъдещи коментари. Както и някой да каже какво се случи с предишната тема - ако съм сбъркал раздела или съм на правил нещо нередно ... нека просто ме предупреди. Имаше доста ценна за мен информация, която днес не откривам. Сърдечни поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Аз писах сутринта отговор в твоята тема, понеже @martinich ме беше цитирал. От 2 години търкалям 3.2фси в а6, като освен веригите друго значимо не съм правил. Комплекта ОЕМ части като стойност се върти около 1200-1500 лв според зависи от кого с какви отстъпки пазаруваш и колко време имаш да чакаш доставки за по-тънка цена Някои от нещата имат и афтърмаркет алтернативи та сигурно на теория може да минеш и с 1000-1200лв, знам ли ? Оттам нагоре е труда по смяната. Ако го броиш и него още толкова, няма да сбъркаш. Градския разход при "нормално" каране без нон-стоп ръчкане при мен е 15/100. С уговорката че съм с ръчна кутия куатро. На дълго при поддържане на 120-130 гори около 9. Ако имаш нерви да караш с 90-100 слиза на малко под 8. При поддържане на 150-160 е някъде 10 10 и малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 7 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Благодаря за мнението, колега. Поне този път успях да го прочета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 7 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 (Редактирано) Колега, благодаря и на теб за мнението. Все пак няма да се окаже чак такава ламя 3.2 фси. Какво те накара да продадеш автомобила - някакъв технически проблем или просто лично предпочитание? До колкото разбирам - 3.2 (както и фси в В7) не трупат такъв нагар и не пият масло, както в В8. П.П.: Още един въпрос - освен по шум в двигателя, има ли как да се хванат проблем и с веригите на диагностика? И съответно как Редактирано 7 Март 2018 от Стамбата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Освен тракането / шума - май няма как. С мой приятел водихме едно 4.2 на оглед в дас ауто преди покупка - на всичката им литература и техника веригите ги диагностицираха по слух при палене. Предполагам ако имаше някакъв друг тест/диагностика, щяха да кажат, че го имат и да го направят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 7 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Тези май не харесват методики, извън описаните в литературата на VAG. Нямам пряк опит с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Питане имам Аз. Търси се В7-ца то е ясно. 3.0ТДИ или 3.2ФСИ заради ниските покупни цени на обявите в нета ли се търси или? Щото друга аналогия не откривам между търсените от теб мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 7 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 28 minutes ago, MAPTO7007 said: 3.0ТДИ или 3.2ФСИ заради ниските покупни цени на обявите в нета ли се търси или? Търси се нов автомобил. Иска ми се нещо по-живичко, а като че ли дизели не ми се карат - 3.0тди е по-скоро като компромисен вариант, за който исках да разбера малко повече инфо. 4Ф ми се вижда малко голяма (поне за мен), та съм се ориентирал към В7 и 3.2 ФСИ. Според прочетеното в нета и двете крият потенциални ремонти за окол 2к лева (ако се абстрахираме от авт. ск. кутия) - все пак 2.0Т може да не е адския маслояд, но като поразгледах няколко теми (вкл. обявата на колегата Иво Динков), изглежда се наливат някакви средства в тази моторизация. В такъв случай според мен идва по-приятно за каране 3.2, с леки условности в разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 (Редактирано) Ще споделиш ли за средствата които поема 2.0Т в B7 ? Щото за покупната цена на веригите с обтегачите на шестаците, ще му направиш основен ремонт... Не ме разбирай погрешно-3.2 FSI безспорно,и за мен е най-добрия избор,просто е хубаво да имаш правилната информация колкото е възможно, преди всеки избор. Редактирано 7 Март 2018 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Преди 12 часа, Misho 82 написа: Щото за покупната цена на веригите с обтегачите на шестаците, ще му направиш основен ремонт... Не може ... Блокът е страшна цифра но може да изкара късмет с някой втора употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 7 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 @Misho 82 Точни цифри, ако можех да цитирам - надали щях да питам. До колкото знам се нуждае от профилактика на маслена помпа и картерна вентилация, ако тая същата помпа не е "мазала" добре .... нещата не отиват към особена красота - поне по мои представи. По същата причина задавам въпросите си - за да се ориентирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Преди 12 часа, Стамбата написа: ... задавам въпросите си - за да се ориентирам. И с двата двигателя има реална опасност да фалираш преди да се ориентираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Мазането и интервалите на обслужване са изключително важни за всички...блока наистина е скъп но има прилични оферти в eBay и не само. Всичко останало по тоя мотор е смешно евтино. Помпата се обслужва със смяна верига и обтегач няма и 200лв с работата. Естествено ще ти почистят и цедката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Афтър..това са възли които съм обслужил както и много други които съм продал на колеги и не само.. robo е прав за доста неща относно 2.0Т не виждам дерт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 (Редактирано) 8 hours ago, nichirenshu said: За оригинални части ли става въпрос или като робоцитираш афтърмаркет? изтроли ли? Последна версия ангренажна верига за еа888 - 06K109158AD. Крайна цена на феби (които пакетират iwis) : 142лв (има и по-скъпи, има и по-евтини марки) Крайна цена на ВАГ (които също са iwis) от ЕТ: 150.17лв. http://service.skoda-auto.bg/information-for-assortment Edit: а за профилактирането на маслената помпа на ЕА113 - това е цял, капсулован възел с много неприятна цена. Може да се смени верига, да се почисти цедката. За съжаление валовете (които се въртят с двойна на мотора честота) не са с лагерни черупки. Самият елемент на помпата не се продава като отделна част, клапанът за налягане също е капсулован. Профилактично е хубаво да се смени маслената конзола на филтъра (малко над 300лв), в която има байпасни клапани. Редактирано 8 Март 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 "Профилактично" се прави основен ремонт за 5 бона само при ЕА888 , който иначе е прекрасно конструиран и без никакви конструктивни недостатъци .При некадърния ЕА113 , а ремонт се прави както на всеки друг мотор ,на това което се счупи ,когато се счупи и му дойде времето и частите от буталната и мотовиковата група не се считат за консуматив .Времето за неприятни ремонти идва както на всеки друг що годе съвременен мотор - като мине 250-300 и кой къвто му е късмета . Конкретно по темата, в случая става въпрос , в най добрия случай за 11 г. кола , поради което атмосферното 3,2 ми се струва по-добрия избор ,ако преглътнеш разхода на бензин и липсата за момента на разумна възможност за газифициране . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 И при В7-цата най-разумния мотор щото го има "но" е като бяла лястовица и пазарната му цена е винаги по-висока от на 2.0ТДИ,3.0ТДИ,2.0ТФСИ,3.2ФСИ си остава знаете кой 1.8Т (163 конски сили) доволно си тегли купето и си круизва със 120-140 по магистралата на 6-та предавка. Може би там това което е кофти направено е по-скъпия термостат,който е с вграден датчик за показанията през VCDS. Понася газови уредби без проблем,стига да е от прилична марка и качественно направена. Другите възли и агрегати са си по-евтини дори и ОЕМ купени с отстъпка. Чип може да се сложи по всяко удобно време според джоба до 190кс ... а както Вие оби„ате да казвате с едно турбо,филтър и генерация става безпроблемно 220к.с,което за непретенциозен потребител не са нужни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Време беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Знам,едвам чаках да го напиша,забавих се за да може да уточните скъпите ремонти и консумативи по другите агрегати,които в 90% от случайте се купуват от хора нямащи средства да ги карат и подържат (нищо лично към автора на темата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 8 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Колеги, благодаря на всички за отговорите и мненията. Както казах, кара ми се нещо по-живичко. Колко по-скъпа да е поддръжката на 3.2 от 2 свещи повече и една туба масло? Говорим за регулярни разходи без каско, го и се абстрахираме от веригите и АСК, защото с кутията може да бъде направен компромис, а веригите може да не са за моментална смяна. Все пак от прочетеното разбирам, че 1.8/2.0 си похапват спокойно 10-12 градско, а 3 литра разлика няма да са фактор за емоцията от шестака. Не знам къде е ЕА888 и ЕА113, но ме интересува 3.2 в В7 трупа ли нагар, както 2.0? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Всички (т)фси-та трупат нагар преди 2014 мисля, когато почват да им слагат втори ред дюзи вече. Зимай Б6-ца 3.0 на газ, не ги мисли тея фси-та, не са най-големия успех на Ауди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 (Редактирано) За мен 3,2 е безмислен мотор в Б7, нито е икономичен като 1,8 т / 1,9 тди / 2,0 тди, нито е вървящ като 4,2, нито е масов (им 5-6 коли с тоя агрегат в цялото мобиле). Не знам къде ще я караш тая кола и какъв ти е бюджета, но защо не се огледаш за А6 /4Ф/ с 3,2? Например https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513712465675606&slink=6dxdr9, Редактирано 8 Март 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Карах в продължение на 2 години б7 с 3.2 мотор , карал съм и 1.8Т , еми нищо не може да ме накара ако мога да си го позволя финансово или няма да правя тунинг проект да избере 1.8т пред 3.2. Б7 е оптимален като размери автомобил особено ако се кара повечко в града. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 8 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 (Редактирано) Колега, бих се радвал на малко повече подробности около финансовото позволяване. По-скоро, ако има какво повече да се каже от написаното до момента. П.П.: Колата ще се ползва предимно градско, в повечето време 15-20 км на ден до работа и обратно. Няколко екскурзии през годината - предимно в страната и веднъж-дваж навън. Редактирано 8 Март 2018 от Стамбата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Преди 1 час, martinich написа: Например https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513712465675606&slink=6dxdr9, Този ми се струва кофти екземпляр. Лъжите почват още с ксенона и годината - видимо няма, а и не е ноември 2006-та, а 2005-та. Девет години я е пекло слънцето в Италия преди да дойде тук тая каляска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts