Jump to content

Искам да закупя: Audi Q7 3.0TDI (245hp) или Q7 4.2TDI (340hp) дайте мнение.


Recommended Posts

Колебая се между двете модификации на въпросния модел от 2011 година.

Кой мотор би бил по-надежден от двата в случая?

Смятам да го купя от Германия,там вероятно са на по 100-120.000 километра пробег.

Какво да очаквам ако го взема горе-долу на такива километри?

Личната ми симпатия повече клотни към 4.2TDI-то но ...

Благодаря предварително.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата са надеждни, взимаш по-гледаната кола и тази, която ти хареса. Ако не си капризен от към вървене гледаш и за двете, пък каквото излезе. Обаче, ако искаш осезамо да усещаш ускорението чакаш и търсиш 4.2. По-големия мотор е с една идея по-скъпа подръжка, но имайки предвид първоначалната цена разликата е все тая. Разхода е почти еднакъв :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах причината да ми се изтрие поста? :gruebel:

2011 г. дизелово Q7 на 100-120 хил. км е нещо абсолютно нереално и затова добавих подобаващ емотикон. Минимумът е 300 хиляди в повечето случаи. Състоянието не мога да коментирам, но поне 60-70% от предложенията са потенциални бюджетни бомби и то с огромен заряд.

За правописа виждам Марто се е погрижил защото беше на нивото на ученик в килийно училище.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще я обслужвам в германия

Както казах на 120000км е

Трябва ли да и казвам да ги сменят веригите

Щот имам познат q7 3.0тди на 200000км е вериги не е сменял и е обслужва само вав ауди германия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си за пробега, в Германия нали го променят не само за продажба но и за по-ниска застраховка. Просто Q7ца на 7-8 години и на 100 000 км ми се струва невъзможно да се намери.

Веригите ще ги чуеш когато са за смяна, най-вече сутрин при палене ще притропва. В Германия за вериги за 3.0 тди цената ще е солена, в Италия ми излезе двойно колкото в България.

Също си провери системите за екология. ДПФ, катализатори, вихрови клапи и егр не можеш да го махнеш понеже няма да минеш TUV после. Бащата за 3.0тди на Туарег, за катализатори и ДПФ даде 3000 евра.

Защо не разгледаш и бензиновите двигатели. В Германия да си купиш и да караш дизел точно сега е малко риск.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Audi_FeN_1 said:

на 120 е рано за вериги, спокойно.

На 120 е рано, ама тая Q7-ца на 120к в Германия ми се струва по-трудна за намиране от розов еднорог. И цената й ще е много солена, такива коли в Германия са много по-скъпи от тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да за такива пари може :) В България за толкова ще вземеш 3 на едро от горубляне от които евентуално може да сглобиш една :D

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 ако можеш да си го позволиш като последващи разходи 

3.0 ми се видя натоварен в това купе или поне на мен остави такова впечатление. 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко повече ще са разходите на 4.2 от 3.0 при тоя кошер? И в двата случая разходите ще са сериозни

 

Интересна оферта от дилъра на БМВ:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21520839987454585&slink=6g550c

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал че 3.0 тди е сериозен разход. Ако е на малко километри освен масла, фиктри и гориво няма какво друго. Не ни гледай нас в България какви проблеми имаме, тука колите са ни масово над 400 000 км.

При 4.2 разходите да са по 1.5/2.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Колата от линка за 10 години е направила 100 000 км, това са 10 000 на година или 830 км на месец. Колко са реални тези км всеки сам си решава, но никой не си купува такъв дзвер да ходи до магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно.

Аз си купувам и правя по макс 15 на година и то извън града. Че и под 15, зависи колко пари съм имал за екскурзии.

 

Не всеки си прекарва живота в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди Известно време правех по минимум по 200км средно на ден.

Стигал съм и до 100000 на година.

Сега със зор правя по 8000 на година,та не се знае ,проверка на ВИН номера на първо време и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...