Дуги Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 (Редактирано) Колебая се между двете модификации на въпросния модел от 2011 година. Кой мотор би бил по-надежден от двата в случая? Смятам да го купя от Германия,там вероятно са на по 100-120.000 километра пробег. Какво да очаквам ако го взема горе-долу на такива километри? Личната ми симпатия повече клотни към 4.2TDI-то но ... Благодаря предварително. Редактирано 11 Март 2018 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Едното върви повече, харчи повече и има по-скъпа подръжка много е просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дуги Публикувано 12 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Тва е ясно Но кои е по надежден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Този който е на по-малко километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 И двата са надеждни, взимаш по-гледаната кола и тази, която ти хареса. Ако не си капризен от към вървене гледаш и за двете, пък каквото излезе. Обаче, ако искаш осезамо да усещаш ускорението чакаш и търсиш 4.2. По-големия мотор е с една идея по-скъпа подръжка, но имайки предвид първоначалната цена разликата е все тая. Разхода е почти еднакъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 не вярвам да няма съществена разлика в разхода. На А6 от 2.5 АЕЛ до 3.0 разходът е по 1.6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 То на тоя толуп разхода му е последната грижа, само като обслужиш веригите ще платиш нафта за няколко години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дуги Публикувано 12 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 На колко хиляди се сменят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Не разбрах причината да ми се изтрие поста? 2011 г. дизелово Q7 на 100-120 хил. км е нещо абсолютно нереално и затова добавих подобаващ емотикон. Минимумът е 300 хиляди в повечето случаи. Състоянието не мога да коментирам, но поне 60-70% от предложенията са потенциални бюджетни бомби и то с огромен заряд. За правописа виждам Марто се е погрижил защото беше на нивото на ученик в килийно училище. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 13 Март 2018 Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 12 hours ago, Дуги said: На колко хиляди се сменят Като я вземеш почти сигурно трябва да ги смениш, после едва ли отново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дуги Публикувано 13 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 Колата ще я обслужвам в германия Както казах на 120000км е Трябва ли да и казвам да ги сменят веригите Щот имам познат q7 3.0тди на 200000км е вериги не е сменял и е обслужва само вав ауди германия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 13 Март 2018 Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 на 120 е рано за вериги, спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дуги Публикувано 13 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 E затва питах по горе вав форума На колко са смянат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 13 Март 2018 Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 Като се разтракат. Зависи от начина на каране, и обслужването. Но със сигурност над 200 000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 13 Март 2018 Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 Сигурен ли си за пробега, в Германия нали го променят не само за продажба но и за по-ниска застраховка. Просто Q7ца на 7-8 години и на 100 000 км ми се струва невъзможно да се намери. Веригите ще ги чуеш когато са за смяна, най-вече сутрин при палене ще притропва. В Германия за вериги за 3.0 тди цената ще е солена, в Италия ми излезе двойно колкото в България. Също си провери системите за екология. ДПФ, катализатори, вихрови клапи и егр не можеш да го махнеш понеже няма да минеш TUV после. Бащата за 3.0тди на Туарег, за катализатори и ДПФ даде 3000 евра. Защо не разгледаш и бензиновите двигатели. В Германия да си купиш и да караш дизел точно сега е малко риск. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дуги Публикувано 13 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 Гледам и бензин но не правят толкова км като дизела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 13 Март 2018 Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 2 hours ago, Audi_FeN_1 said: на 120 е рано за вериги, спокойно. На 120 е рано, ама тая Q7-ца на 120к в Германия ми се струва по-трудна за намиране от розов еднорог. И цената й ще е много солена, такива коли в Германия са много по-скъпи от тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дуги Публикувано 13 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 30 евра с документи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 13 Март 2018 Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 (Редактирано) Е да за такива пари може В България за толкова ще вземеш 3 на едро от горубляне от които евентуално може да сглобиш една Редактирано 13 Март 2018 от Vonko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 За тези пари може и да си е на реален пробег. Така и така гледам че ще наливаш пари в колата, скачай направо на 4.2. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 (Редактирано) 4.2 ако можеш да си го позволиш като последващи разходи 3.0 ми се видя натоварен в това купе или поне на мен остави такова впечатление. Редактирано 14 Март 2018 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 (Редактирано) Колко повече ще са разходите на 4.2 от 3.0 при тоя кошер? И в двата случая разходите ще са сериозни Интересна оферта от дилъра на БМВ: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21520839987454585&slink=6g550c Редактирано 14 Март 2018 от Vonko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 Не бих казал че 3.0 тди е сериозен разход. Ако е на малко километри освен масла, фиктри и гориво няма какво друго. Не ни гледай нас в България какви проблеми имаме, тука колите са ни масово над 400 000 км. При 4.2 разходите да са по 1.5/2. Sent from my iPhone using Tapatalk Колата от линка за 10 години е направила 100 000 км, това са 10 000 на година или 830 км на месец. Колко са реални тези км всеки сам си решава, но никой не си купува такъв дзвер да ходи до магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 Не е вярно. Аз си купувам и правя по макс 15 на година и то извън града. Че и под 15, зависи колко пари съм имал за екскурзии. Не всеки си прекарва живота в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 Преди Известно време правех по минимум по 200км средно на ден. Стигал съм и до 100000 на година. Сега със зор правя по 8000 на година,та не се знае ,проверка на ВИН номера на първо време и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване