Ivaylodyankov Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Здровейте колеги, Нов съм във форума тъй като досега не съм карал Ауди. Решил съм следващата ми кола да е такава, като бюджета ми е около 10000лв. Това което виждам в сайтовете и ми хваща окото са А4 от 2005-6 година, като доколкото знам за предпочитане е двигателя 1.9тди. Но аз съм до там, нищо повече не знам за Ауди. Някой ако може да помогне с нещо ще съм благодарен Давам и линк към примерна обява за подобна кола: https://m.cars.bg/offer/c2398104 Благодоря предварително и се извинявам ако темата не е на място. Поздрави и успешен ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Колега погледни тази обява: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylodyankov Публикувано 18 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) Видях я, но се надявам да помагнете с мнения за двигателя. Доста изчетох къде ли не, но повечето инфо което намерих е от 3-4+ години. Някой с по-пресни впечатления ако има И като цяло, за 10к може ли да се намери прилична кола или ще е търкаляна до безкрай. Редактирано 19 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Тази от горната обява ми изглежда добре. Ако те устройва ниската мощност и неприятното дизелово тракане, взимай и си карай. Но имай предвид че тоя мотор е Помпа Дюза и определено трака и вибрира доста повече от която и да е тойота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) Или колегата иска да каже - ходи покарай една такава, за да добиеш представа за динамика, звук и т.н. Останалото е читаво масло и хубава нафта, ако колата, която намериш, е добре поддържана. П.П.: Пробвах Авенсис 2.0 д4д 126 коне - видя ми се малко по-мудна от А3-ката ми (110 коне). Разликата между двете е ~200 кила, но като карах Тойотата имах паразитен товар около 110-120 кила (собственикът ѝ). Редактирано 18 Март 2018 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Звукът на 1.9 изчезва при скорости над 80 км/ч и е много приятна. Говоря като човек притежавал няколко години и 1.9 ATJ и AFN, които са и по-стари от конкретния модел на темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Помпа-дюзата на ауди е много по шумна от КР дизелите на останали марки. Технологията е такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylodyankov Публикувано 18 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) Това ли единственият недостатък - шумът? А за 2.0тди 140 коня какво ще кажете, противоречеве отзиви чувам. П.С. Тойотата ми е бензин и е на няма 130к километра, убеден съм, че няма да намеря по тиха кола от нея но ми омръзна, пък и 15 бензин на градско си е дупка в джоба. Редактирано 18 Март 2018 от Ivaylodyankov Добавям малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Щом е толкова запазена, сложи газ на тойотката и не за занимавай с глупости. Една измъчена помпа-дюза не дупка в джоба ще ти отвори, ами направо яма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylodyankov Публикувано 18 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Just now, Audi_FeN_1 said: Щом е толкова запазена, сложи газ на тойотката и не за занимавай с глупости. Една измъчена помпа-дюза не дупка в джоба ще ти отвори, ами направо яма С директно впръскване е мотора. Иначе да бях сложил досега, ама на тоя мотор не ми се занимава с тия магии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Аа, ми лошо си се насадил значи. Ако беше дизелист, щеше да свикнеш с ПД-то, ама ако си бензинов фен, това е нетърпима лешникотрошачка, особено градско... Пробвай, покарай и ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylodyankov Публикувано 18 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Ще пробвам тия дни. Кой друг мотор е за предпочитане, А3 ми харесва също, мога и натам да се ориентирам ако има нещо подходящо. Има ли бензинов носещ на газификация. Извинявам се за спама, но наистина досега не съм поглеждал Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 1.8T , 2.4i , 3.0i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kirill T Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Аз съм собстсвеник на колата от обявата по-горе. Попринцип аз също съм привърженик на бензиновите мотори, 1.9-та през годините ми вършеше работа като кола за дълги пътувания. Относно ПД мотора, като цяло е шумен,но колата е добре обезшумена и вътре не прави впечетление, динамиката е прлична като за тези коне, сериозни проблеми за 6 години не ми е създавала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 On 3/18/2018 at 4:56 PM, Ivaylodyankov said: Видях я, но се надявам да помагнете с мнения за двигателя. Доста изчетох къде ли не, но повечето инфо което намерих е от 3-4+ години Ами той (двигателя) не се е променил Сравнително надежден, сравнително евтин за ремонт, сравнително нисък разход и добро вървене за конете си. Шумен. В Б7 може да е по-добре обезшумен - не съм се возил или карал. Държи на чипване. 116кс е с по-малък лаг.... Най-вече познат на всеки сервиз, който се занимава с ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Аз съм карал 1.9 , сега карам 2.0....все помпа дюза, шумен е мотора, но когато си в автомобила /А4 В7/, шума почти го няма. Двата мотора не са кой знае колко различни..... и като изключим balance shaft модула при 2.0 Tdi, останалите им болежки са сходни. Ако уцелиш поддържан автомобил си струва..... Разхода на гориво е отличен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylodyankov Публикувано 25 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Още не съм решил Б7 ли да е или Б6, макар че клоня към Б7. Някой ако може все пак да каже нещо за това: https://m.cars.bg/offer/c2400908 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 (Редактирано) Идеална е колата, хем е евтина, хем е запазена. Нито седалката е протрита, нито копчетата на климатика или врътката на фаровете. Тея части на б6-ците с 1.9тди са изтъркани до бяло. A като усетиш колко мазно работи и върви шестака, без да трепне, няма да искаш да погледнеш никакви гадни дизели повече. Редактирано 25 Март 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylodyankov Публикувано 25 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 (Редактирано) Основните ми критерии (без да се смеете) са: да ми харесва визуално, и да върви прилично (под прилично имам предвид да мога да изпреварвам спокойно извън града). Та дилемата ми е следната, струва ли си да взема тая ако е читава, да я обслужа и да и сложа газ и да седне към 8000 или да се насоча към колегата от форума който продава б7 1.9 за малко повечко пари (което ми е и тавана на бюджета). Редактирано 25 Март 2018 от Ivaylodyankov Допълнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Струва си естествено. Едната е 116 коня, другата е 170. Едната е 4 цилиндров дизел ПОМПА-ДЮЗА, което е най-тракащата дизелова технология измисляна някога, другото е бензинов шестак.... За едната голяма решетка не си заслужава да правиш компромис с двигателя. Ти колата си я караш отвътре, а отвътре б6 и б7 изглеждат еднакво. Върви пробвай б6-цата със шестака и ако няма ръжди я взимай. Ако поне малко усещаш автомобилите и колата е наред няма как да не ти хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylodyankov Публикувано 25 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 (Редактирано) Ръжди няма, договорил съм се да я закарам в сервиз, защото нещо не ми хареса как работи (въпреки че грам не разбирам :)) Ще видим там какво ще кажат. Гледах и една в горубляне, оня като чу сервиз и ме изгони :)))) Редактирано 26 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 (Редактирано) Преди 1 час, Ivaylodyankov написа: https://m.cars.bg/offer/c2400908 Oгледайте я хубаво отзад за удар, защото единия кюнец седи по навътре. Редактирано 25 Март 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Преди 1 час, Audi_FeN_1 написа: Ти колата си я караш отвътре, а отвътре б6 и б7 изглеждат еднакво. Може да изглеждат еднакво,но всъщност са различни.Фейса си е фейс. Давам глас за бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Преди 1 час, Ivaylodyankov написа: Гледах и една в горубляне, оня като чу сервиз и ме изгони :)))) На оглед на автомобил се ходи с подходящите хора. Щом искаш Б6 .... такава конфигурация търси https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521999647800896&slink=6kij1d Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Прехвалена работа... Шестака е сто пъти по приятен от тръца... А куатрото има файда 2 седмици в годината, през другото време си носиш 200 кила излишно желязо, дето убива 20 коня и вдига разхода с литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване