Jump to content

Покупка на Ауди А4 Б7 1.9 съвети и мнения


Recommended Posts

Здровейте колеги,

Нов съм във форума тъй като досега не съм карал Ауди. Решил съм следващата ми кола да е такава, като бюджета ми е около 10000лв.

Това което виждам в сайтовете и ми хваща окото са А4 от 2005-6 година, като доколкото знам за предпочитане е двигателя 1.9тди. Но аз съм до там, нищо повече не знам за Ауди. Някой ако може да помогне с нещо ще съм благодарен :)

Давам и линк към примерна обява за подобна кола: https://m.cars.bg/offer/c2398104

Благодоря предварително и се извинявам ако темата не е на място.

Поздрави и успешен ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Видях я, но се надявам да помагнете с мнения за двигателя. Доста изчетох къде ли не, но повечето инфо което намерих е от 3-4+ години. Някой с по-пресни впечатления ако има :)

И като цяло, за 10к може ли да се намери прилична кола или ще е търкаляна до безкрай.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази от горната обява ми изглежда добре.

 

Ако те устройва ниската мощност и неприятното дизелово тракане, взимай и си карай.

 

Но имай предвид че тоя мотор е Помпа Дюза и определено трака и вибрира доста повече от която и да е тойота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или колегата иска да каже - ходи покарай една такава, за да добиеш представа за динамика, звук и т.н. Останалото е читаво масло и хубава нафта, ако колата, която намериш, е добре поддържана.

 

П.П.: Пробвах Авенсис 2.0 д4д 126 коне - видя ми се малко по-мудна от А3-ката ми (110 коне). Разликата между двете е ~200 кила, но като карах Тойотата имах паразитен товар около 110-120 кила (собственикът ѝ).

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звукът на 1.9 изчезва при скорости над 80 км/ч и е много приятна. Говоря като човек притежавал няколко години и 1.9 ATJ и AFN, които са и по-стари от конкретния модел на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това ли единственият недостатък - шумът?

А за 2.0тди 140 коня какво ще кажете, противоречеве отзиви чувам.

П.С. Тойотата ми е бензин и е на няма 130к километра, убеден съм, че няма да намеря по тиха кола от нея :) но ми омръзна, пък и 15 бензин на градско си е дупка в джоба.

Редактирано от Ivaylodyankov
Добавям малко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е толкова запазена, сложи газ на тойотката и не за занимавай с глупости.

 

Една измъчена помпа-дюза не дупка в джоба ще ти отвори, ами направо яма :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Audi_FeN_1 said:

Щом е толкова запазена, сложи газ на тойотката и не за занимавай с глупости.

 

Една измъчена помпа-дюза не дупка в джоба ще ти отвори, ами направо яма :hilezh:

С директно впръскване е мотора. Иначе да бях сложил досега, ама на тоя мотор не ми се занимава с тия магии :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, ми лошо си се насадил значи. :lol:

 

Ако беше дизелист, щеше да свикнеш с ПД-то, ама ако си бензинов фен, това е нетърпима лешникотрошачка, особено градско...


Пробвай, покарай и ще разбереш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам тия дни. 

Кой друг мотор е за предпочитане, А3 ми харесва също, мога и натам да се ориентирам ако има нещо подходящо. Има ли бензинов носещ на газификация.

Извинявам се за спама, но наистина досега не съм поглеждал Ауди :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм собстсвеник на колата от обявата по-горе.
Попринцип аз също съм привърженик на бензиновите мотори, 1.9-та през годините ми вършеше работа като кола за дълги пътувания. Относно ПД мотора, като цяло е шумен,но колата е добре обезшумена и вътре не прави впечетление, динамиката е прлична като за тези коне, сериозни проблеми за 6 години не ми е създавала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/18/2018 at 4:56 PM, Ivaylodyankov said:

Видях я, но се надявам да помагнете с мнения за двигателя. Доста изчетох къде ли не, но повечето инфо което намерих е от 3-4+ години

Ами той (двигателя) не се е променил :) 

Сравнително надежден, сравнително евтин за ремонт, сравнително нисък разход и добро вървене за конете си. Шумен. В Б7 може да е по-добре обезшумен - не съм се возил или карал.

Държи на чипване. 116кс е с по-малък лаг....

Най-вече познат на всеки сервиз, който се занимава с ВАГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал 1.9 , сега карам 2.0....все помпа дюза, шумен е мотора, но когато си в автомобила /А4 В7/, шума почти го няма.

Двата мотора не са кой знае колко различни..... и като изключим balance shaft модула при 2.0 Tdi, останалите им болежки са сходни. 

Ако уцелиш поддържан автомобил си струва.....    

Разхода на гориво е отличен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм решил Б7 ли да е или Б6, макар че клоня към Б7.

Някой ако може все пак да каже нещо за това: https://m.cars.bg/offer/c2400908

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеална е колата, хем е евтина, хем е запазена.

 

Нито седалката е протрита, нито копчетата на климатика или врътката на фаровете.

Тея части на б6-ците с 1.9тди са изтъркани до бяло.

 

A като усетиш колко мазно работи и върви шестака, без да трепне, няма да искаш да погледнеш никакви гадни дизели повече.

 

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Основните ми критерии (без да се смеете) са: да ми харесва визуално, и да върви прилично (под прилично имам предвид да мога да изпреварвам спокойно извън града).

Та дилемата ми е следната, струва ли си да взема тая ако е читава, да я обслужа и да и сложа газ и да седне към 8000 или да се насоча към колегата от форума който продава б7 1.9 за малко повечко пари (което ми е и тавана на бюджета).

Редактирано от Ivaylodyankov
Допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва си естествено. 

 

Едната е 116 коня, другата е 170.

Едната е 4 цилиндров дизел ПОМПА-ДЮЗА, което е най-тракащата дизелова технология измисляна някога, другото е бензинов шестак....

За едната голяма решетка не си заслужава да правиш компромис с двигателя. 

Ти колата си я караш отвътре, а отвътре б6 и б7 изглеждат еднакво.

 

Върви пробвай б6-цата със шестака и ако няма ръжди я взимай. 

Ако поне малко усещаш автомобилите и колата е наред няма как да не ти хареса.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ръжди няма, договорил съм се да я закарам в сервиз, защото нещо не ми хареса как работи (въпреки че грам не разбирам :)) Ще видим там какво ще кажат.

Гледах и една в горубляне, оня като чу сервиз и ме изгони :))))

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ivaylodyankov написа:

Oгледайте я хубаво отзад за удар, защото единия кюнец седи по навътре.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Audi_FeN_1 написа:

Ти колата си я караш отвътре, а отвътре б6 и б7 изглеждат еднакво.

Може да изглеждат еднакво,но всъщност са различни.Фейса си е фейс.

Давам глас за бензина.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ivaylodyankov написа:

Гледах и една в горубляне, оня като чу сервиз и ме изгони :))))

На оглед на автомобил се ходи с подходящите хора.B)

Щом искаш Б6 .... такава конфигурация търси https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521999647800896&slink=6kij1d

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прехвалена работа...

Шестака е сто пъти по приятен от тръца...

А куатрото има файда 2 седмици в годината, през другото време си носиш 200 кила излишно желязо, дето убива 20 коня и вдига разхода  с литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...