Jump to content

А4 или А5 след 2010-та бензин


Recommended Posts

56 minutes ago, vankyy26 said:

 

Една червена открих ей сега в Търново, над бюджета, но не знам с какви параметри е:

 

https://www.olx.bg/ad/audi-a4-tdi-CID360-ID7bz1P.html#ff1c6d46f4

 

Първият параметър, който се набива на очи, е мултитроника. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз пак съветвам човека да гледа двете коли от форума :) история в порше и преглед в сервиз по избор и да отнася едната от двете :) и двете ше му стъпят със всички разходи на макс 20к.

 

франция,италия,швейцария... бла бла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм настроен ЗА към коли с тунинг. Предпочитам автомобила да си е оригинален, а не някой да си е правил доработки по него. Ще разговарям с единия колега, който продава тази с 1.8TSFI мотора да видим какво ще излезе. Очаквам и снимки от друг човек на А4 комби 3.0 TDI автомат quattro с B&O музика, да я видя как изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата май е продадена или поне обявата в мобиле я няма. В крайна сметка за половината пари можеш да си вземеш това 

Пак с хубава история, човека не ми изглежда да лъже, на половината пари, а като комфорт е по-добра от А4 :) А4 е по-тясна с 4 сантиметра, за дължината е ясно, че е поне с 20, но ти каза, че тя не ти е проблем. Като цяло колата дали ще е на 8, 10 или 14 години важното е състоянието й. 

 

За да не изглежда, че бутам обяви само от форума, не познавам никой освен Пламен (тунингованата А4ка). Смятам, че колеги, които биха пуснали и описали така една обява, няма да гледат да преметнат на дребно с някакви прикрити забележки и подобни магарии, както всеки един джамбаз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е писал, че колата е капарирана и темата може да ходи в архива. Не е лоша разбира се, единствено не ми харесва, че е автомат. За бензиновата говорих с човека, ако все пак му излезе сериозен купувач му казах да я дава, да не ме чака, защото аз нямам зор в момента. Предпочитам търпеливо да си избера кола, за да не съжалявам в последствие. При него за сега няма проблем с разхода на масло, но за мен 300-400мл. са си разход при положение, че моята 23 годишна бута по-малко от 100мл на около 10хил. км. Няма да ме вкарат в преразход тия 300мл. само ме притеснява след определено време да не станат повече и да се стигне до големи ремонти. Не става въпрос и за парите, просто не искам да взема кола и после да подменя половината неща по нея, както се случва с моята реликва. Общо взето не искам да взема автомобил, които се продава, защото на собственика са му са се стоварили много належащи обслужвания и ремонти или не е успявал да я поддържа адекватно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Независимо на какъв автомобил се спре колегата, аз бих посъветвал да не се гледат толкова киломерите, колкото съдържанието на сервизната история. Дори да се вземе кола с по-голям пробег, няма да е проблем ако е обслужвана правилно. Малкото километри предполагат добро състояние, но в никакъв случай не го гарантират. Пример - моята кола беше на 110хил. км като я взех, но поради необслужване беше вече с "разтегнати" вериги и счупен мехатроник. В същото време мой приятел си купи А4 Б8 на 240хил. км, но с два тома сервизна история и всичко сменяно/обслужвано по предписание и колата е перфектна и безпроблемна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, manoleo said:

Независимо на какъв автомобил се спре колегата, аз бих посъветвал да не се гледат толкова киломерите, колкото съдържанието на сервизната история. Дори да се вземе кола с по-голям пробег, няма да е проблем ако е обслужвана правилно. Малкото километри предполагат добро състояние, но в никакъв случай не го гарантират. Пример - моята кола беше на 110хил. км като я взех, но поради необслужване беше вече с "разтегнати" вериги и счупен мехатроник. В същото време мой приятел си купи А4 Б8 на 240хил. км, но с два тома сервизна история и всичко сменяно/обслужвано по предписание и колата е перфектна и безпроблемна.

 

Да колега напълно си прав! Всеки скача и рита за тия километри, а те не са такъв фактор при една добра поддръжка.

 

11 minutes ago, bahkata007 said:

Значи реално не търсиш кола. Няма как перфектната оферта да изпадне отнякъде просто така :)

 

успех

 

Не е така, търся кола, която да ми хареса. Не ме притеснява да вложа средства за обслужване ако такова предстои, но все пак не искам да взема и автомобил дето половината е за ремонт.

 

Някой мнения за тази. Казват, че има сервизни документи, пакета също не е лош.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11520505488197611&slink=6q6wbl

Малкия мотор е, само това е тъпо..

Редактирано от vankyy26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То мойто е 125коня :D има си голяма разлика де, но тоя мотор е тъжна история, колкото и да е натъпкана с екстри. В момента пред блока е спряла една шукарна В8-ца цтцт да ме дразни :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, аз ти пращам автомобили, които видимо са поддържани с история и както казват колегите два тома документи, ти се съгласяваш, че това е най-добрия вариант за покупка, а в същото време пращаш обяви първа цена от горубляне, дупница и някакви други нов внос. Шанса да си намериш читава А4ка за цена около 14,15,16,17 нов внос клони към 0. Абсолютно всички обяви са със сервизна книжка, оригинални километри, перфектно състояние после взимаш и ебаси колко са скапани тия Аудита :D Можеш и да попаднеш на читав нов внос, но той ще бъде далеч от първите цени. Търговците много добре знаят какво взимат и на колко могат да го продадат.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само разглеждам и съм наясно, че щом цената е ниска има нещо. Бензиновата от форума ще изпратя човек да я види. 2-та ми братовчеди са от Пловдив. Просто не бързам да скачам на минутата да купувам.

 

ПП: Мен единствено разхода на масло ме притеснява, колегата не е карал много, не че аз карам нон стоп, но шофирам малко по-агресивно, т.е. разхода обезателно при мен ще е и малко по-голям :)

Редактирано от vankyy26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, тези двигатели са си с конструктивен дефект, тъйче ако те притеснява разхода на масло, не си го взимай. Ако караш повече и навърташ повече километри, много бързо ще започне да го харчи, колкото и да е хубава колата сега.. Не знам дали нямат акции за оправянето му, трябва да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, това ми е единственото притеснение относно колата. Все пак братовчеда ще иде да я погледне от към цялостна визия, за да я имам като вариант, а не само по снимки да гледам. Колкото до другата 2-ката TDI не се впускам веднага, просто защото е дизел. Ще поровя после за по-стара година, но ще ми е трудно да се навия на по-стария модел интериор, просто новия много ми харесва, а то най-много време прекарваш вътре, колкото и да е красива отвън. Аз лесно мога да вкарам няколко хиляди в ъпгрейди на моята, но резултата ще е някакъв франкенщайн, който постоянно да ровичкам и все нещо да ме дразни. Предпочитам кола по-нова година, не просто защото 2011 е по-голямо като число от 2006, а защото харесвам визията на новите модели, не държа колата да е на супер малко километри ако е запазена и поддържана. Не търся и кола, която да е като нова и да няма нищо, което да трябва да се пипне, защото такава няма, поне вместваща се в моя бюджет. Търся баланс между поне някакъв сносен пакет, добра сервизна история и цена, която мога да си позволя. Ако се наложи да почакам, ще почакам, моята за сега няма купувач, аз продължавам да си оправям неща по нея, макар че утре може някой да я вземе. Докато я имам не съм на страшен зор да се хвърлям в диретна покупка, не се знае дали утре няма да излязат още 1-2 сносни коли ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като гледаш коли за 14-15 и бюджета ти е 20 к, защо не погледнеш А6 (4Ф)? Това съм го гледал отвън и изглеждаше прилично https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11506096881263481&slink=6q9w7n

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума се продава а6 4ф и цената беше около 11к и беше седан. Само казвам, че може би си струва ;)

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да преди малко гледах обявата за А6-цата. За бюджета: бих се навил и на 20к автомобил стига наистина да ме грабне!

Някой може ли да ми даде отзив за този мотор: 

6-cyl. Turbo diesel engine 3.0 L / 176 KW (24V) V6, TDI common rail basic engine is: T41 / TE1 / TF1 / TH1 Автомобила е Q автомат, с B&O музика, Sline т.н. и доста добър външен вид, но мотора/кутията са ми непонятни, най-вече има ли някакви много чести проблеми с тях.

6-speed automatic transmission for all-wheel drive 2009-та година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този мотор го имам в А6 4F фейслифт, и съм много доволен. Ти пишеш за Q, и това трябва да е джип, 5-ца или 7-ца, които имат същите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 Avant B8 2008-2009, Quattro, 6 степенен автомат, 3-ка TDI V6, 215хил. км със сервизна история. Четох за разни стружки и работи та за това питам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vankyy26

Струва ми се че не оценяваш огромната разлика в поддръжката на твоята кола и 3.0ТДИ автомат независимо в кое купе. Готов ли си за това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...