A4fnatic Публикувано 18 Април 2018 Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 (Редактирано) Здравейте, знам, че има много изписано за модела обаче искам да събера актуални мнения за питанията ми. Значи, искам да си купя 1.9TDI 131 к.с. мотора, питането ми е, какво да гледам при закупуването, признаци за тръгнали дюзи и маховик, как да ги разбера? Другия ми въпрос е как им е автомата, здрав ли е? Също искам да попитам как стоят нещата с ходовата част, имам Мерцедес C класа и при тях, могат да се сменят само тампоните на алуминиевия носач, при А4-ките, става ли, или е по различно и трябва цял носач? Имат ли функция за автоматично включване на фаровете с паленето? Ако темата не е по правилата я заключвайте. Благодаря предварително. Редактирано 18 Април 2018 от A4fnatic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Здрав и пъргав мотор. Единственото ,което на мен не ми харесва е ,че толкова много ги искат всички ,че са убити от каране и надали ще намериш на под 400 000км да не кажа и повече .. Доколкото съм запомнил от четене по форумите е че разпределителния вал се износвал бързо..но това не е болка за умиране. Признаци за тръгнал маховик : притрисане при потегляне ; "ритане в педала на съединителя , когато обереш луфта на педала ; на 4та скорост трябва стрелките на километража и обортомера да се движат симетрично при подаване на газ ( дано да съм го обяснил разбираемо) ; притракване и притрисане при гасене на автомобила ; Признаци за проблемни дюзи : трябва да се видят стойностите на дюзите с VDCS ; пушек от ауспуха ; притрисане на двигателя при определени обороти ; Признаци за проблем с турбината : пушек на празен ход ; загуба на масло ; пренадуване на турбината ; свирене от турбината . Хубаво е да се махне тръбата към студената част и да се провери аксиалния луфт на перката. Хубаво е и да се видят тампоните на двигателя ,защото са скъпи . симптоми : видимо изтекло масло под самия тампон ; притрисане и вибрации на празен ход. Някой друг да се изкаже относно автоматика , аз съм чел ,доста оплаквания от него. Дано съм бил полезен. Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Благодаря ти много за изчерпателното мнение, а да попитам Quattro-то как е? Спъва ли много мотора, прави ли проблеми и също така хидравликата лекичка ли им е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Разликата в динамиката и спирането е голяма между модел на предно и такъв с куатро. Воланът не е лек за моделите без сервотроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Питам за хидравликата, понеже C класата която карам в момента е много тежък, фабрично си са така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Аз съм карал W203 и воланът е по лек от Б6/Б7 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 От на В7 с работещ сервотроник волана на 203 не е по-лек ,а по темата не виждам особен смисъл да се минава от бензинов компресорен W203 на В6 дизелов тракалник милионер ,стига Мерца да не е някой ръждив гроб от преди фейса де . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Мерца е преди фейслифта, без нито една точка ръжда и е много запазен, обаче от преди си ми харесват Аудитата и искам да си взема като втора кола.. Компресора си е доста лаком, но и върви де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 И аз подкрепям колегата по-горе. След мерцедес компресор, няма как да ти хареса ауди 1.9 пд, най-тракащия дизел в автомобилната история. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Ако има откъде да взема нафта, 1.9ТДИ ще му харесва все повече с времето. Няма да видиш бензинов автомобил на паркинга на фирма, която оперира с автобуси и камиони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 15 hours ago, A4fnatic said: Здравейте, знам, че има много изписано за модела обаче искам да събера актуални мнения за питанията ми. Значи, искам да си купя 1.9TDI 131 к.с. мотора, питането ми е, какво да гледам при закупуването, признаци за тръгнали дюзи и маховик, как да ги разбера? Другия ми въпрос е как им е автомата, здрав ли е? Също искам да попитам как стоят нещата с ходовата част, имам Мерцедес C класа и при тях, могат да се сменят само тампоните на алуминиевия носач, при А4-ките, става ли, или е по различно и трябва цял носач? Имат ли функция за автоматично включване на фаровете с паленето? Ако темата не е по правилата я заключвайте. Благодаря предварително. Ходовата част е много здрава принципно. Моята е оригиналната и още нищо не е тропнало, а от 4 години я търкалям из БГ. Едни амортисьори съм сменил и карета само. Мисля, че се сменят целите носачи, не може да се сменят само тампони, шарнири и т.н., но не съм 100% сигурен. За автомата на предно е мултитроник и не става. Ако искаш автомат, трябва да е куатро. Ако търсиш седан и не държиш само на 1,9tdi, имам 1,8т ръчка в перфектно състояние, което ще пусна другата седмица за продажба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Благодаря ти за предложението, но вече имам турбиниран бензин.. Искам да е нещо дизелово, гледам и голфчетата, но са ми много малки нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 А4 2.0тди виж, след 2005, малко по-приятни са от 1.9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Визуално не ми харесват B7ците, иначе исках нещо по ново, но... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Еее една Б7 С-лайн + не ти харесва визуално примерно. Не вярвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Не смятам да се изхвърлям повече от 7 бона, затова гледам B6ците, трябва ми нещо за по града да си го карам, дизелово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Ами 7 само за колата, горе долу добре, но ако имаш впредвид 7 да ти стъпи с обслужване и всичко, шанса да вземеш мега коптор е огромен, особено за дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 За града - А3-ка 2.0тди, може и да се намери за 7к свестна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 За 2.0 тди мотора знам, че се е чупел много? След някоя година е оправен, но не съм сигурен коя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Просто трябва да знаеш какво да гледаш. Има доста изписано по темата с 2.0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 (Редактирано) Двама приятеля имам с 2.0тди , единия с А4, другия с А3 , и двамата не са имали никакви проблеми, а ги карат от доста години вече. Редактирано 19 Април 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Преди 6 часа, kosio85 написа: Еее една Б7 С-лайн + не ти харесва визуално примерно. Не вярвам Това е като баварец тройка с М-пакет.Нищо общо с обикновена такава. Автора,най-добре си карай компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Могат да се сменят само тампоните на носачите, не всички но повечето могат. Но едно цяло окачване не Беса излиза по-малко пари от смяна на всичките тампони с Лемфьордер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4fnatic Публикувано 20 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 Благодаря за мненията, а иначе за окачването не е проблем да се смени изцяло, обаче от хубавите ни пътища алуминиевите бързо се разтропват... На Мерцедеса могат да се сменят само тампоните, затова питах дали и тук е така, там ги смених с нови целите носачи понеже си бяха оригиналните, разтропа ли се нещо от тампона само него ще сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 Всичките тампони на носачите на А4-Б6 могат да се сменяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване