Jump to content

Избор на А4 B6 съвети.


Recommended Posts

Здравейте, знам, че има много изписано за модела обаче искам да събера актуални мнения за питанията ми.
Значи, искам да си купя 1.9TDI 131 к.с. мотора, питането ми е, какво да гледам при закупуването, признаци за тръгнали дюзи и маховик, как да ги разбера? Другия ми въпрос е как им е автомата, здрав ли е?
Също искам да попитам как стоят нещата с ходовата част, имам Мерцедес C класа и при тях, могат да се  сменят само тампоните на алуминиевия носач, при А4-ките, става ли, или е по различно и трябва цял носач?
Имат ли функция за автоматично включване на фаровете с паленето?
Ако темата не е по правилата я заключвайте. Благодаря предварително.
 

Редактирано от A4fnatic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрав и пъргав мотор. Единственото ,което на мен не ми харесва е ,че толкова много ги искат всички ,че са убити от каране и надали ще намериш на под 400 000км  да не кажа и повече ..

Доколкото съм запомнил от четене по форумите е че разпределителния вал се износвал бързо..но това не е  болка за умиране.
Признаци за тръгнал маховик : притрисане при потегляне ; "ритане в педала на съединителя , когато обереш луфта на педала ; на 4та скорост трябва стрелките на километража и обортомера да се движат симетрично при подаване на газ ( дано да съм го обяснил разбираемо) ; притракване и притрисане при гасене на автомобила ; 
Признаци за проблемни дюзи : трябва да се видят стойностите на дюзите с VDCS ; пушек от ауспуха ; притрисане на двигателя при определени обороти ; 

Признаци за проблем с турбината : пушек на празен ход ; загуба на масло ; пренадуване на турбината ; свирене от турбината . Хубаво е да се махне тръбата към студената част и да се провери аксиалния луфт на перката.

Хубаво е и да се видят тампоните на двигателя ,защото са скъпи . симптоми : видимо изтекло масло под самия тампон ; притрисане и вибрации на празен ход.

Някой друг да се изкаже относно автоматика , аз съм чел ,доста оплаквания от него.
Дано съм бил полезен. Успех !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много за изчерпателното мнение, а да попитам Quattro-то как е?
Спъва ли много мотора, прави ли проблеми и също така хидравликата лекичка ли им е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От на В7 с работещ  сервотроник волана на 203 не е по-лек ,а по темата не виждам особен смисъл да се минава от  бензинов компресорен W203 на В6 дизелов  тракалник милионер ,стига Мерца да не е някой ръждив гроб от преди фейса де .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерца е преди фейслифта, без нито една точка ръжда и е много запазен, обаче от преди си ми харесват Аудитата и искам да си взема като втора кола.. Компресора си е доста лаком, но и върви де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям колегата по-горе.

 

След мерцедес компресор, няма как да ти хареса ауди 1.9 пд, най-тракащия дизел в автомобилната история. :hilezh:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има откъде да взема нафта, 1.9ТДИ ще му харесва все повече с времето. Няма да видиш бензинов автомобил на паркинга на фирма, която оперира с автобуси и камиони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, A4fnatic said:

Здравейте, знам, че има много изписано за модела обаче искам да събера актуални мнения за питанията ми.
Значи, искам да си купя 1.9TDI 131 к.с. мотора, питането ми е, какво да гледам при закупуването, признаци за тръгнали дюзи и маховик, как да ги разбера? Другия ми въпрос е как им е автомата, здрав ли е?
Също искам да попитам как стоят нещата с ходовата част, имам Мерцедес C класа и при тях, могат да се  сменят само тампоните на алуминиевия носач, при А4-ките, става ли, или е по различно и трябва цял носач?
Имат ли функция за автоматично включване на фаровете с паленето?
Ако темата не е по правилата я заключвайте. Благодаря предварително.
 

Ходовата част е много здрава принципно. Моята е оригиналната и още нищо не е тропнало, а от 4 години я търкалям из БГ. Едни амортисьори съм сменил и карета само. Мисля, че се сменят целите носачи, не може да се сменят само тампони, шарнири и т.н., но не съм 100% сигурен. За автомата на предно е мултитроник и не става. Ако искаш автомат, трябва да е куатро. Ако търсиш седан и не държиш само на 1,9tdi, имам 1,8т ръчка в перфектно състояние, което ще пусна другата седмица за продажба :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за предложението, но вече имам турбиниран бензин.. :D
Искам да е нещо дизелово, гледам и голфчетата, но са ми много малки нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 7 само за колата, горе долу добре, но ако имаш впредвид 7 да ти стъпи с обслужване и всичко, шанса да вземеш мега коптор е огромен, особено за дизел ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама приятеля имам с 2.0тди , единия с А4, другия с А3 , и двамата не са имали никакви проблеми, а ги карат от доста години вече.

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, kosio85 написа:

Еее една Б7 С-лайн + не ти харесва визуално примерно. Не вярвам :D 

Това е като баварец тройка с М-пакет.Нищо общо с обикновена такава.

 

Автора,най-добре си карай компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се сменят само тампоните на носачите, не всички но повечето могат. Но едно цяло окачване не Беса излиза по-малко пари от смяна на всичките тампони с Лемфьордер...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, а иначе за окачването не е проблем да се смени изцяло, обаче от хубавите ни пътища алуминиевите бързо се разтропват... На Мерцедеса могат да се сменят само тампоните, затова питах дали и тук е така, там ги смених с нови целите носачи понеже си бяха оригиналните, разтропа ли се нещо от тампона само него ще сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...