Georgi75 Публикувано 18 Април 2018 Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 Здравейте колеги,извинявам се ако темата се повтаря , но искам да попитам нещо. Имам А4 3.0TDI 204 к.с 2005 г. И е на 220 000 км , има сервизна история взел съм я на 190 000. За момента няма признаци за верига ,но знам че се обаждат на 250-260 000 и искам да попитам. Колко струва всичко със смяната и друда и дали да ги сменя на 250 или да чакам да изтракат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 чакай, че не е евтино, над 2х ще ти излезе. има теми с цени в 4ф раздела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi75 Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Ако е същата работа като при 8цата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krank Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Моята бе точно на 230хил. когато започна да "изхърква" сутрин ....казаха ми да сменям преди да стане по зле Комплекта на FEBI ми се върза на 1200лв. и разни там гумички болтчета пръстени и прочие. Като се отвори се оказа , че е заминал само горния "банан" ама така и така бях отворил сменях всичко наред!!! Смяната ми струваше много малко защото бе при познати , но после съжалявах защото имало много други проблеми , но решили да ми ги спестят Та месец по-късно я отварях отново. Та сега вече сме супер ама бая време без кола и многоооо ядове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi75 Публикувано 30 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 При мен на А8 ми искаха луди пари за труд и я махнах , но искара доста километри с таракаща верига , сиг над 30-40 хиляди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 При мен на 300 000 съм си с оригинално всичко и си върви. Сутрин трака за по-малко от секунда но не ме притеснява. На другата я смених от страх, но май не и беше дошло времето. Изчакай да се разтрака повече (ако изобщо го направи). Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 On 18.04.2018 г. at 10:29 PM, Georgi75 said: Здравейте колеги,извинявам се ако темата се повтаря , но искам да попитам нещо. Имам А4 3.0TDI 204 к.с 2005 г. И е на 220 000 км , има сервизна история взел съм я на 190 000. За момента няма признаци за верига ,но знам че се обаждат на 250-260 000 и искам да попитам. Колко струва всичко със смяната и друда и дали да ги сменя на 250 или да чакам да изтракат ? Ако ще вземаш комплект си купи оригинални, точно с това не те съветвам да правиш компромис ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Един колега обслужва неговата в унитрейд във Варна. Комплекта всичко беше около 3000лв по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Еми честито, с оригинални ги сменят през кутията за 1700-1800. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Е аз говоря за цялостното обслужване. Веригите, обтегачите, масло, филтри и масло кутия. За това казах всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi75 Публикувано 8 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 към момента няма никакви прояви , но я гледам по табло е на 230 000 км вече , а е на реални километри със сервизна история , потвърдена в Audi . Мотора си работи много добре и равномерно, без тракане или пушене, но просто искам да знам дали е същата работа като при А8-цата или е по-леко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 @Georgi75 Е ... по лек ще е ... мотора ... все пак е с два цилиндъра по-малък ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 И при мен се обажда при палене смених горен десен обтегач и същото ,сега се чудя дали да сменя и левия или да изчакам за цяло обслужване но с оригинални части май 3000хил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Ако смяташ да си я караш колата още дълго - свържи се с Райно за целия комплект. Аз поне така направих .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiB7 Публикувано 6 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 Здравейте!Карам А4 2006 3.0тди 204к БКН е кода на мотора, преди 2000км смених масла,филтри,масло на автомата,ремъци,ролки, но започна да трака нещо при палене.Когато е студена не се чува, проблема е като е загряла и я запаля изтраква нещо за 2-3 сек.Когато работи колата на празен ход и когато е в обороти нищо не се чува(перфектна е).Казаха ми, че са вериги.На 231 000км е, и казаха да карам така не е проблем.Та въпроса ми е може ли да я карам така 2-3 месеца да събера пари да сменя целия комплкт.Той е 1000лв. и още толкова ще ми искат за смяната сиг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2019 над 1000 са веригите, защото трябва да вземеш обтегачите оригинални задължително, има и венци и други дреболии. тракането на веригите обикновено е на студена кола. Може и на топла да се появи, но първо се явява на студена. Ако нямаш на студена си карай докато се появи или поне да се усили на топла. 2000 за вериги са много за кола, която не знам дали струва вече 10000. Като се има предвид, че има и други скъпи ремонти може накрая да си дал за ремонти повече отколкото ще я продадеш. И е много неприятнои усещането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiB7 Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Аз смятам да я карам още дълго, защото скоро я купих.Комплекта на febi е 1180лв. в autopower.Препоръчайте ми къде да ги сменя.Порше София или ще ме одерът кожата.Искам някой който да си свърши добре работата не да си остави ръцете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Обтегачи не взимай феби. Самите вериги тук твърдят колегите, че на Феби са ИВис, каквито са и оригиналните. Поразгледай темите има няколко доста дълги за тия вериги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Мойта е на 280 000 нямаше проблеми …. направих една беля и вече свалихме двигателя и смених веригите... Приятелчето каза че са били тръгнали нещата но е имало още живот в веригите и обтегачите. Мойте са SWAG от тях като марка бил най доволен.... АА порше софия и dasauto ми казаха 4000-5000 лв за смяната в зависимост дали няма да трябва да сменят и нещо друго. При мен г.д. излезна 2000-2300 лв за комплекта смяна и некви гумички и други неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 9 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2019 ,Мисля, че в D-Bros automotive ще свършат тая работа абсолютно професионално. А цената.....няма как да знам каква ще е, но като в Порше няма да е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване