Kaiser Kar Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 Здравейте! От доста време насам при двожение чувам един звук, наподобяващ бръмчене, ручене или както искате го наричайте. Колата бучи като тролей и след първите 100км, особено ако е извънградско, главата ми е на баница. Не ме спасява нито музика, нито нищо. Звукът не се изменя на неутрална, при повишаване или намаляване на оборотите. Единственото, което му влияе, са завоите - надясно понамалява, наляво се засилва. Това ме навежда на мисълта за лагер, обаче няколко пъти съм я карал на майстор, въртяхме колелото, сукахме го, какво ли не, но няма никакъв проблем - върти си се гладко и не шуми. Имате ли някаква идея какво би могло да бъде? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Да не е някой от задните лагери? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 21 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Уж съм ги проверявал и тях, колелата се движат абсолютно свободно и безшумно. Преди да стане постоянно, пътници на задната седалка са ми казвали, че се чува точно такова ручене при движение с висока скорост и преминаване на неравности, особено ако е натоварена колата. Проверил съм гумите - не жулят никъде, едно и също е и със зимни, и с летни. Усеща се съвсем лека вибрация във волана, което ме навежда на мисълта, че проблевът идва отпред. Колата така или иначе отива на скрап скоро, обаче не ми се иска да се убия някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Трябва да е заден лагер. На място не се разбира лесно. Звука при въртене на ръка е едва доловим. Колелото като е във въздуха лагера е разтоварен, както при завой и шумът намалява. Казал си десен завой - десният лагер се разтоварва, вероятно е той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 22 Април 2018 Доклад Share Публикувано 22 Април 2018 От къде се чува този звук отзад ли, отпред ли? Как се хванахте за задните лагери, ами предните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 22 Април 2018 Доклад Share Публикувано 22 Април 2018 Аз подозирам тампоните на стабилизиращата щанга. А тъй като има и лека вибрация на волана, барабар с тях и някое вътрешно каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 22 Април 2018 Доклад Share Публикувано 22 Април 2018 (Редактирано) На 21.04.2018 г. at 0:58, Kaiser Kar написа: Щом шума намалява на завой е лагер.От опит го знам.Преди години карах една Б3 и имаше същия проблем,заден десен лагер.На десен завой не се чуваше да вие,а през останалото време си бучеше като товарния влак.На място няма как да се хване,защото колелото не е под товар и се върти с малка скорост. Опааа,колегата auubau ме е изпреварил. Редактирано 22 Април 2018 от batiaro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 22 Април 2018 Доклад Share Публикувано 22 Април 2018 Ако е лагер, шумът се увеличава с увеличаване на оборотите на колелото - в случая това не се наблюдава. А и няколко пъти специалисти са давали мнение, че не е лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 25 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Колеги, благодаря за мненията! Под "обороти" имам предвид обороти на двигател. Ясно е, че шумът идва някъде от ходовата част, но интересното е, че ако при завоя надясно звукът заглъхва, то не се усилва при обратен завой, а би трябвало. Също така шумът от лагер не е ли по-скоро свирене? Моето е едно ромолене, бръмчене... не знам как да го нарека. Все едно хеликоптер минава наблизо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 (Редактирано) Лагерче, така си шумят. Когато варианта е наранена външната гривна в горната ѝ част, на земята бучи, вдигнеш ли колата във въздуха, оста "увисва" върху долната повърхност и колелото "млъква", затова е трудно да се "хване" такъв лагер. Един съвет, когато я вдигате за проверка, натискайте гумата нагоре и въртете колкото е възможно напред-назад, така е по-вероятно да се усети ромоленето на лагера. Редактирано 25 Април 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 53 minutes ago, Kaiser Kar said: Под "обороти" имам предвид обороти на двигател. Ами в рамките на една и съща предавка колкото повече се увеличават оборотите на двигателя, т.е. тези на коляновия вал, толкова повече се увеличават и тези на колелата. Така че зависимостта е право пропорционална. 57 minutes ago, Kaiser Kar said: Ясно е, че шумът идва някъде от ходовата част Правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 (Редактирано) При мен има едно свирене/виене при завиване (но не се чува всеки път), къде може да е проблема? Редактирано 26 Април 2018 от turbo_quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Април 2018 Доклад Share Публикувано 27 Април 2018 Може би тръгнал лагер на предна главина, примерно ако завиваш надясно и вие е левия лагер и обратно. Обикновено двата лагера на предните главини се износват почти еднакво и ако смениш единия почваш да чуваш другия, затова е хубаво да се сменят и двата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 29 Април 2018 Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 Мисля че го чувам само при десен завой (но не всеки път), и аз мисля че е лагер но когато е вдигнато във въздуха колелото няма никакъв луфт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Април 2018 Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 Не е задължително да има луфт.Циментацията на гривните е паднала и заради това започва да се чува,като шума постепенно ще се усилва.Щом като е тръгнал единият лагер другия ще го последва,ако преди това не е сменян разбира се.Аз бих сменил и двата,за да не се налага да пълзя втори път покрай колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 29 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 А как става смяната на преден лагер? За задните знам, че е почти фасулска работа, но при преден има повече възможност да се закучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 29 Април 2018 Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 Преди 5 часа, veselin velchev написа: Щом като е тръгнал единият лагер другия ще го последва,ако преди това не е сменян разбира се Това не е задължително, но не е и изключено ! Аз смених и двата задни последния път, но по-скоро щото не можахме да хванем кой точно ручеше. Може би и двата. И при мен хората на задната седалка чуваха шума по-силно отколкото аз . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 29 Април 2018 Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 Благодаря за информацията. Споделете какви са тънкостите при смяна на лагер на предна главина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rams Публикувано 29 Април 2018 Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 ...няма тънкости , просто ти трябват специализирани инструменти , преса и т.н....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 3 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 Решено: Смених и двата предни лагера и колата е като нова, всякакви шумове изчезнаха. Бях забравил шума на двигателя от това бучене. Благодаря на всички за мненията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Май 2018 Доклад Share Публикувано 4 Май 2018 Това е начина . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 При Ауди 80 Б3 по същия начин както във видеото ли се сменят лагери на предни главини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 17 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2018 Би трябвало. Ако има разлики, те са минимални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 17 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2018 Същото е ако макферсоните са разглобяеми,а не цели. Иначе се сваля целия макферсон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване