martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) преди 17 минути, Audi_FeN_1 написа: А и да смениш веригите на осмака излиза по-евтино отколкото да правиш основен ремонт на 2.0тфсмасларката За 20 000 км разликата ще се стопи, като почнеш да сипваш по 2 литра олио на 100 км. преди 9 минути, petrishki написа: Нек'си и двата мотора са доста популярни и не виждам как ше ми се сговни чипа, освен ако не си го напиша само Така е, даже ако си тЕрикат няма се набутваш с аЛуди, а ще си вземеш шкода, така и така са еднакви, според тъщата. ПП: Четете заразата какво пише, той е минал, през чепове, турбини, по големи турбини, строуквания, сервизи, ластици и накрая стигна до истината С/РС. Редактирано 14 Юни 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Като нямам пари за С-ка, много ясно, че ше си взема шкода, или трЕбваше къща на колела като твоята? Не че коментара ти имаше нещо общо с чиповете, ама да върви лаф.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Темата е за кола 300 коня. Какви шкоди, какви кашони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Обаче сравнявате пак компресора с осмака...а уж атмосферките не ставали Честно казано в изрядно състояние даже и тия старите не са изобщо зле спрямо търбинираните от същото поколение. Проблема е че читави почти няма, а иначе атмосферката е супер яка като поведение. Бих предпочел 3.0Т само заради торка в средни обороти честно казано. В момента от модерните коли има колкото искаш примери, които може и яко да вървят ама са супер лагави от място да кажем, който го дразни това може да предпочете по-старата афмосферка примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Just now, petrishki написа: Като нямам пари за С-ка, много ясно, че ше си взема шкода, или трЕбваше къща на колела като твоята? Не че коментара ти имаше нещо общо с чиповете, ама да върви лаф.. В момента в БГ няма по-добра бегачка от Шкода РС в съотношение цена/качество/Перформанс!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Кай чесно! Мож да кажеш, че няма сравнително нова кола около 200 коня на прилична цена спрямо качеството, ама бегачка...... Не ми се връзва термина. Па нека не забравяме Astra OPC, Focus ST, Impreza WRX, Alfa Gulietta QV, Lancia Delta 1.8 TBI, Seat Leon FR...все коли след 2008 на около и малко над 200 коня, които смея да твърдя имат подобно или по-добро поведение от Шкодата. Иначе ако ше я взимаш нова е най-евтина, ама и след 6 години на пазара втора ръка пак ще е най-евтина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) преди 48 минути, Ц Е Ц О написа: В момента в БГ няма по-добра бегачка от Шкода РС в съотношение цена/качество/Перформанс!!! Aко говорим за нови - сеат леон купра. 300 коня (шкодата е 245) по-лек и по-евтин. Ако е комби има опция за 4х4. Ако говорим за втора употреба - голф гти. Пак, по-евтин от шкодите, по-лек и много по-голям избор. Като бонус и в двата варианта не получаваш грозен папуняк за емблема и ретро километраж с обърнати цифри тип москвич 408. п.с. за 8-10к лева има алфа ГТ 3.2 ... шестак с брутален звук , 240 коня и поведение/окачване дето никоя шкодичка не може да доближи. За тях се намират и слагат лесно торсени за предния мост... Но това е кола за кеф, а не за драг, сигурно ще я бият чипнатите голфове. Редактирано 14 Юни 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 51 minutes ago, martinich said: накрая стигна до истината С/РС. Всъщност стигна до принудително пълнене с по-голям обем и скоростна кутия леко изпреварила времето си в съчетание с ново поколение купе на Ауди, разработено от нулата. А за гарнитура специален диф, достъпен до тогава едва ли не само за суперкарите и достъпно високоефективно окачване..........но някои виждат в цялата кола една хубава джанта...примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Относно 2.0TFSI/TSI EA113 освен Шкода РС,има и Ауди С3,което серийно е с двойно.Особено Спортбек изпълнението е красота. Щом вече има и Леон Купра 2 преправен на 4х4,всичко е възможно.Само финанси и мерак да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 2 hours ago, martinich said: Тия сток са много далеко от Осмако. Говоря за изправни коли. http://www.zeperfs.com/duel1203-3872.htm http://www.zeperfs.com/duel1203-3064.htm (80-180 10 секунди разлика) Е ... те хич нямат 140 коня разлика ... Нагоре ставаше въпрос за сравнение на С4Б7 и А4Б8 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 По принцип хубаво направено 3.0 TDI препрарира S B6/B7. Особено от летящ. Са за звук и усещане от осмака не говорим. За чист вървеж и въртящ момент говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 преди 5 минути, ShoxXx написа: По принцип хубаво направено 3.0 TDI препрарира S B6/B7. A хубаво направено SБ6/Б7 препарира РС4/6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 А са сравни парите, които трябва да се дадат, за да бие 3.0 TDI-то S4 и парите, които трябва да набиеш в атмосферен осмак, за да качи 100 коня примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 А колко са парите за да стане 3,0 тди "добре направено"? И колко време ще върви това 3,0 тди преди да се разлети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Уфффф ти сериозно ли в момента напъваш за тоя разговор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Евем ти рейсърите, кое кое щяло да бие за колко лева... Боли те шнура, важното е да ти прави кеф, пък стотните от секундата да ги оставим за пистата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Принципно у лето 2018, да си вземеш S4 B6/B7, заради вървеж е смешно. Най-малкото всяко 3.0 дизелче на магистралата ще върви с тебе или в доста случай, ще ти раздава бинокли. Много 4-5 цилиндрови мотори също ще ти създават известен дискомфорт - Т6 във волво, даже 2.4 jtd в разни алфи Да я вземеш за комфорт, пак е смешно. За тия пари е60 Да я вземеш с цел колекционерство пак е смешно Има чар колата, красива, приятна, звук, осмак и то дам. Нищо специално няма, а евентуалното засилване е прекалено скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) Това трябва да си много заблуден да мислиш, че от дизел става резачка. Редактирано 14 Юни 2018 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) Aко в лагавите дизели имаше няква тръпка щяха да ги слагат на ламботата, фераритата, паганита или американските масъл кари. Тва са колите за кеф. А те всичките са големи бензинови атмосферки или суперчарджъри. Редактирано 14 Юни 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 (Редактирано) Just now, petrishki написа: Принципно у лето 2018, да си вземеш S4 B6/B7 Рибата преди 10 години препарираше много по силни коли с варела си. Тук говорим за усещане за кола, а не за секунди, метри, пушеци, стартове, защото има клиота, саксота, лансъри, 106-ци, които са в пъти по бързи от с/рс, ама какво от това? Редактирано 14 Юни 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Аз съм отявлен противник на дизелите под всякаква форма, не е нужно обаче да са резачки, за да вървят приятно на магистралата и да тролят осмаци, в които се налива поддръжка за Иляди левове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Кви Паганита и Ферарита бе? Продуктивен стегнат спор или обсъждане може ли да водите? Как между 2 коли среден клас стигнахте до супер спорт коли за 3 мнения? Некой да спори за тва кой е по-добър агрегат като цяло? Не! Спори се за тва дали S4 B7 е много бърза и дали некви 3.0 дизели ше му раздават на магистралата бинокли? Кви резачки бе? Ма кат се сетя, че и двамата дет пишат са форумните нандолнища, дето сички искат да се снимат с тех...спирам да пишем. Щом и Рибата навлезе в разговора гася лаптопа, спирам рутера и цъкам бушона централния на блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Божинов ти ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Just now, ShoxXx написа: Спори се за тва дали S4 B7 е много бърза и дали некви 3.0 дизели ше му раздават на магистралата бинокли? Тоя спор незнам от къде се появи. За мен "спора" е дали заводско С, или правено А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2018 Just now, martinich said: Рибата преди 10 години препарираше много по силни коли с варела си. Тук говорим за усещане за кола, а не за секунди, метри, пушеци, защото има клиота, саксота, лансъри, 106-ци, които са в пъти по бързи от с/рс, ама какво от това? Кажи сега какво усещане за кола дава нещо, в което: копчетата се белят, като англичанин след триЕсе минутен плаж; салона плаче за реставрация; фаровете не светят; ще глътне 2к за газова щото искаме кеф, ама пари за бензин нямаме; тясно е; навигацията е от миналия век; коланите не се прибират сами ; жабката като ти се счупи и й искат 400лв оригинална и се почва едно търсене невиждано по моргите; всяко вдигане на капака в сервиза ти струва скъпо и прочие и прочи неща. Колата е била хубава като нова, точка. Сега 90% са отпадъци, хубавите на предните страници стана ясно колко струват. Just now, martinich said: Тоя спор незнам от къде се появи. За мен "спора" е дали заводско С, или правено А. Всяко правено Б8 е за предпочитане, как може да има спор тука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts