Jump to content

Пада температурата на около 70-60градуса


lubomir_932

Recommended Posts

 Когато купих колата с обслужването смених и 2та термостата. Всичко беше ок до преди 2 седмици когато отново започна да загрява до 60-70г. Огледах всички маркучи и се оказа, че колата ми е с 3 термостата. При мен малките са 2 еднакви. След смяната и на другия отново всичко е ок. За протокола колата ми е с ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@peih Колега можеш ли да ми дадеш ОЕN на малкия термостат зад двигателя

Редактирано от Emo Nachev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_1715.thumb.jpg.c9379c433dac43b5815b0b1d8ae32463.jpgIMG_1716.thumb.jpg.d84efe0600734db0392656392e086463.jpg

 

3 hours ago, buzzi said:

А къде се намира третия?

 Преди тройника за парното и термостата за ЕГР. Доста по лесен е за демонтаж от този за ЕГРа. И двата са с еднакъв парт номер и отварят на 75 градуса. Интересното е, че според етка не съществува въпреки, че го търсих.

 

 

 

 

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря много за бързият и изчерпателен отговор,ТОР..ТОР..

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ,за първи път виждам трети,сигурно вече 8 или 10  такива съм сменил ама трети не съм срещал.И моята има 2.

Няма трети,в етка излизат целите маркучи,термостат не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Факт е, че при мен го има. За етка имах предвид, че този зад двигателя поне може да се види на схемата докато този от снимките го няма дори визуализиран :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното е клапан с номер 1J0122325и пропуска само в едната посока някаде излиза като терморегулиращ клапан,другото е термостат на външен вид са почти еднакви..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Velin73  Клапана при мен е точно над термостата за ЕГР, него не съм го пипал. Малките термостати при мен са си точно 2. Утре мога да ги снимам и покажа и 2та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, ivo totev said:

@Velin73  Клапана при мен е точно над термостата за ЕГР, него не съм го пипал. Малките термостати при мен са си точно 2. Утре мога да ги снимам и покажа и 2та.

нищо не намирам под този номер 1J0122325

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1J0122351 е номера извинявай...

Аз го поръчах моя и беше с доставка от чужбина за 3,4 дена пристигна.Струваше 54лв.

Редактирано от Velin73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Привет,

За да не отварям нова тема пиша тук. И аз се сблъсках със същия проблем (губене на температура), става дума за Audi a4 b8.5 2.0TDI 177hp код: CGLC, ръчна кутия. Беше подменен големият термостат с OEM, но разлика няма. При чертежите за въпросният мотор не излзиа обаче да същестува този така наречен малък термостат. Беше пуснато запитване и до VW, за да кажат и те, но и те отвърнаха същото -> т.е. този мотор има само един термостат. Вече четох доста подобни теми, но много от постовете бяха обвъзрани с поне 2 термостата. Възможно ли е наистина да съм само с един, след като никъде не излиза да имам втори? На какво друго може да се държи тази загуба на температура, ако не е термостат? Има ли лесен начин за проверка дали същестува наистина този малък термостат?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
On 12/3/2022 at 7:23 PM, hrmariann said:

Привет,

За да не отварям нова тема пиша тук. И аз се сблъсках със същия проблем (губене на температура), става дума за Audi a4 b8.5 2.0TDI 177hp код: CGLC, ръчна кутия. Беше подменен големият термостат с OEM, но разлика няма. При чертежите за въпросният мотор не излзиа обаче да същестува този така наречен малък термостат. Беше пуснато запитване и до VW, за да кажат и те, но и те отвърнаха същото -> т.е. този мотор има само един термостат. Вече четох доста подобни теми, но много от постовете бяха обвъзрани с поне 2 термостата. Възможно ли е наистина да съм само с един, след като никъде не излиза да имам втори? На какво друго може да се държи тази загуба на температура, ако не е термостат? Има ли лесен начин за проверка дали същестува наистина този малък термостат?

Благодаря предварително!

Колега решихте ли си проблема, с колко термостата в крайна сметка е автомобила ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет, 

Не, все още съм в този омагьосан кръг. Тази седмица правеха пълна диагностика с надеждата да се открие проблемного звено, но уви - греда. Двата термостата са сменени, извадиха ги за тест и показателите са им според очакванията - проблемът не е в тях. Отделно маркучът с клапи е тестван и той - всичко му е наред. Забелязах обаче, че се получава някакво "свистене" при движение на колата и подаване на газ, което нямам идея дали би имало общо с пролемът при мен. Ако някой колега има някаква идея - нека да каже, аз вече съм вдигнал ръце. Не съм запознат, но не знам този нов "приятен" звук дали по някаква причина не може да е свързано с охладителя за EGR-а, което може да е обвързано с текущият проблем с температурата.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...