Jump to content

Пада температурата на около 70-60градуса


lubomir_932

Recommended Posts

Здравейте.От скоро може би 2 или 3 месеца съм собственик на Ауди А4 б8 2009 година ръчка 2.0тди 170к.с.Та когато запаля колата и работи на празен ход за около 10 до 15 мин вдига температура на 90градуса,както и като я карам градско или по магистрала със 130 140 км.Проблема идва когато примерно започна да спускам и независимо дали съм изключил от скорост или съм на скорост ,просто стрелката почва да пада и то сравнително бързо.Смених термостата ,но не се оправя 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лесно видим, зад главата, над скоростната кутия има 2 маркуча, горния е с клапан, долния е с термостат, един над друг са двата елемента, стегнати са с пружинни скоби

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да платиш двойно на касата, щом ти е евтино ?. И целия маркуч може да смениш, със сигурност е около 100 лв.  Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Във всеки магазин, където продават оригинални части и разполагат с мозък и ЕТКА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Закупих го сменихме го обаче нищо никаква промяна и след смяната на малкото термостатче.Сега ще пробвам да сменя и клапите или направо мисля да ходя до Жоро Аудито в София и дано успее да ми помогне и решим този проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 6/26/2018 at 6:44 PM, lubomir_932 said:

Здравейте.От скоро може би 2 или 3 месеца съм собственик на Ауди А4 б8 2009 година ръчка 2.0тди 170к.с.Та когато запаля колата и работи на празен ход за около 10 до 15 мин вдига температура на 90градуса,както и като я карам градско или по магистрала със 130 140 км.Проблема идва когато примерно започна да спускам и независимо дали съм изключил от скорост или съм на скорост ,просто стрелката почва да пада и то сравнително бързо.Смених термостата ,но не се оправя 

Това е нормално за модела! Питал съм, проверил съм. И на мойта е така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е нормално .... Но ще го закача тези дни на ВАГ комп за да се разгледа евентуално за някой датчик и ще сменя клапите за който колегите говорят по горе то само те останаха 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако според мен ако си смениш тези клапи в маркучите за които всички  ти говорят положението ще с промени. Аз си смених само клапата без маркучите и всичко е O.K., температурата ми заспа на 90 градуса и зиме и лете и по спускане по наклон и тн.

 Успех.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близката седмица и това ще направя и ще кажа дали има резултат с температурата надявам се да започне да си държи 90 градуса 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте, извинявам се, че пиша в тази тема, но подобно наблюдение имам на Q5 2.0 tdi 170. Държи 90 градуса при натоварване, при спускане надолу - пада до 80. Скоро ще обслужвам колата, но искам да знам това последно нормално ли е за този двигател или трябва да се търси причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спускането е на предавка и без подаване на газ, системата спира подаването на гориво, като при това липсва изгаряне и отделяне на топлина. Ако продължи по-дълго логично няма какво да генерира топлина и охладителната система сваля температурата си. Пробвай с изключена от предавка с работещ двигател, там вече главно влияние има термостатът/ите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок разбрах, благодаря! Колата е с АТ, не съм сигурен дали е здравословно на N да я пускам, но ще питам и евентуално ще пробвам. Но щом когато е на скорост е нормално да пада, това ми е ок. Примерно при спускане от Вакарел към София  ми го направи. Сега подпирал съм газта по малко, но не да я шпоря нали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем но след смяната на малкият термостат всичко се оправи.Не е вярно че било нормално за този мотор да държи 60-70 градуса.Работната му температура е 90 градуса и трябва да ги държи независимо във какъв режим е мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

здравейте колеги,и аз имам същия проблем,дайте схема на тези маркучи моля,благодаря предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същия проблем ,преди няколко дни смених малкия термостат зад двигателя никаква разлика ,температурата пак пада до 70 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...