Jump to content

Избор на А4 В5 тръц


Recommended Posts

APU и ANB на практика са един и същ мотор. 

Версията APU е за Италия, версията ANB е с две ламбда сонди и е за Германия.

Втората сонда се изключва софтуерно.

 

AWT е с по-скъпа поддръжка, вероятно харчи една идея по-малко.

Мотори с жило е хубаво да се избягват...особено на тази възраст. Най-големият им проблем е първобитната електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

awt е с по-нов блок - друга водна помпа, ремък, термостат, друга маслена помпа. Друг тип ламбда сонда, други дюзи....и най-вече обтегач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не си ли мислил за BEX в Б6 с куатро, сходна конфигурация ми се струва и ще е значително по-лесно намирането (е и бюджета ще е друг).

Такава жива Б5-ца от темата имам чувството, че е невъзможно да намериш вече, то и в немското мобиле има само 3. Преди месец гледах там точно такава, на 180к км, със есков салон (платнен), трилъчев волан, шибидах, автопилот, фейс, ксенон, тъмно синя, три ключа, перфектна за 7к+ евро. След седмица изчезна.

 

ПС Това е най-куцото "складиране" на кола, паркирана в тревата. Ако искаш да корозира максимално бързо, този вариант е по-добър и от влажен подземен гараж.

Редактирано от cokesucker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@А380 Вадили сме кола (Форд Ескорт) престоял малко по малко от година на поляна с висока трева, и отдолу бая го беше подхванала ръждата, а все пак собственика си познаваше колата.... но така като се замисля, това лято разказахме един умрял Транспортер от тревисто място и отдолу тревата беше жълта(умряла), както казваш. Явно си има разлика от поляна до поляна, Форда беше в по сенчест двор, където тревата сутрин винаги е мокра. Просто първата обява ми напомни малко... както и да е, спирам офф-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.07.2018 г. at 18:09, simoV49 написа:

А това за газта, няма човек, който да ме убеди да си сложа или да оставя газова уредба.

 

Твърдо и ясно убеждение, достойно за уважение!

Преди години самият аз бях твърдо на същото мнение относно слагането на газова уредба.

Дори и когато бензинът беше "златен". Но...

Просто ми стана малко любопитно относно втората част - махането на вече монтирана такава.

 

Наличието на втора горивна система крие един страхотен плюс, но да не задълбавам.

Демонтирането пък обаче потенциално крие малки рискове.

 

P.S. И през ум не ми е минавало, че първият ми пост в този форум ще е такъв!

Така, че привет, евентуално бъдещи колеги! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!
Има плюсове - не отричам, но аз не искам. Малко или много е още 1 система, за която трябва да се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има все още хора у нас,които карат 1.8Т 20V на бензин.Просто всеки си има собствена гледна точка,в което няма нищо лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "гледна точка"? 

Моторът няма никакъв проблем с газта.....дори напротив.

В случая "гледната точка" е просто липса на информация и опит. Няма обективна причина при този мотор да не се използва газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Практически даже не мисля вече за нея. Понякога ми светва една (червена) лапмичка,

ако забравя да заредя и на около 10 000 км ми светва друга (жълта), за да сменя едни филтърчета.

 

Не съм фен, просто в един момент трябваше да мина и на газ, но пък плащането на колонката стана доста приятно.

 

Преди карах и бих предпочел да карам само на бензин, даже и на самолетно гориво, но животът е велик учител! :magic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, robobug написа:

Какво значи "гледна точка"? 

Моторът няма никакъв проблем с газта.....дори напротив.

В случая "гледната точка" е просто липса на информация и опит. Няма обективна причина при този мотор да не се използва газ.

Кво ще рече, ""гледната точка" е просто липса на информация и опит."? Да, може и да няма проблеми, може и да ги слагат на коли по 20-30к, но аз газ не искам. Обективна причина има - Харесвам нещата така както са и няма кой да ми промени мнението :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са пълни глупости :D Разхищавали горивото.. Моля, дискусиите за газта на друго място.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, А380 написа:

Карай си на каквото искаш, няма проблем, никой не ти държи сметка, твои са си парите.

 

Само имай предвид, че е имало и ще има много такива като тебе. Десетки примери има във всеки град, квартал или форум.  Хора които казват "не искам газ, искам всичко да е "оригинално"" ... И в един момент им идва акъла, започват да карат на газ (или нафта) и почват да си викат "колко глупав съм бил, че съм карал 10-20 години на бензин и съм си давал парите на вятъра.... 

Накрая като направиш сметката и удариш чертата, че си минал 200 000км на бензин вместо на газ и си загубил пари за една по-нова кола, няколко почивки на море, маркови дрешки, модерен телефон, лаптоп и играчки за децата :hilezh:    Заради един инат...


Бензина го оставете за мотоциклетите и бегачките по пестин коня.   20 годишните курници по 100 коня само го разхищават това прекрасно гориво.... Не го заслужават просто.

:stupid:

Колега,най-добре си ходи пеша.Идея си нямаш колко пари ще спестиш за "маркови дрешки" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да не съм предизвикал аз дискусията. :)

 

Написаното от @robobug и  @А380 е съвсем вярно по принцип, но в случая нямат връзка

с желанието и представата за притежание на точно определен автомобил.

Аз поне не мога да си купя кола, която не ми харесва, колкото и да е безумно изправна и изгодна!

 

@simoV49, пожелавам да си намериш точната машина, но ако евентуално се стигне до демонтаж, мога да помогна с насоки и инфо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, simoV49 said:

 Обективна причина има - Харесвам нещата така както са и няма кой да ми промени мнението :) 

Две години карах на бензин. Имах наистина обективни причини - бензинът беше под 2 лева, имах чип, а за слагането на ГИ на 1.8т се носеха легенди.

После сложих ГИ...(ОБД уредби тогава нямаше) и колата се държеше перфектно. След 1 година ми се наложи да пренасям голям уред в багажника от единия до другия край на България и свалих бутилката. Минах над 1000км на бензин...чувствах се глупаво.

  Не те убеждавам, не се мъча да ти променям мнението. Това е все едно да казвам на някого кое купе или цвят трябва да му харесват. Просто споделям, че няма технически и икономически (това имах предвид под "обективни") причини за избягване на газта при тези мотори.

 

Щом държиш на оригинален вид, ще подскажа, Бош препоръчват смяна на ламбда на 160к км (а не когато умре), дебитомерите на колите в продажба 99% са за смяна, а бобините 99.99% са за смяна. Оригиналните свещи също не са най-добрия избор. Оригиналното масло (по сервизна книжка едното ми 1.8т беше обслужвано с 502.00 10в40) също не е най-добрия избор.....намери си кола (по възможност с "електронна" газ) и тогава ще прецениш как да си я поддържаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, изцяло поддържам мнението на колегите по-горе, според които именнно тази кола е безмислено да се кара на бензин, пред безпроблемната възможност да се возиш евтино. Ако колегата разполага със средства да се вози на бензин, по-добре да си вземе някоя по-нова и модерна кола (TFSI например). Поне да не го е яд за пропуснатия шанс да се вози евтино :hilezh:

От друга страна е разбираемо - новичка (за него) придобивка и иска всичко да е "ориджинъл". Но както пише "robobug", за да е оригинална тая кола има още много неща за смяна, освен возене на бензин.

Разбирам и двете гледни точки отлично, защото и аз съм минал по този път. Имам APU. Четири години го карах на бензин. И после ми се наложи да пътувам по 50 км. дневно и се предадох. Викам си - айде, стара е вече колата, малко я поочука и градушката 2014г., вече не ми е толкова кеф, като за нова придобивка - ще рискувам. И сложих газ. Е, сигурно не е голяма изненада за повечето от вас, че се родих - возене без пари, проблеми никакви, колата се държи перфектно. Какво повече да искаш?! Това е реалността. Тази кола държи що годе висока за годините си цена и не се намира много в БГ именно, защото се газифицира безпроблемно. Ако това не е основен плюс за бъдещ купувач, то според мен, по-добре да си потърси друг по-съвременен модел (лично мнение).

Поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сила можеш да вземеш,да дадеш не.На колегата,който търси съвет,и се е ориентирал към покупка на автомобил искам да кажа от личен опит.Еуфорията от покупката започва да преминава бързо.Помисли добре за последващите разходи,които никак не са малки.Това упражнение с нововнос го играх преди 3г.Тогава цените бяха по-ниски.Говоря за А-4 Б5 Авант.Парите много бързо по-2.По-късно реших,че ще е А-6 АЕБ.Взех го от собственик.Никога повече няма да купя нов внос.Лично за мен А-6 е впъти по-кола от А-4.Чети внимателно и знай,че ще трябва да направиш избора си сам.Последствията ще са за твоя сметка.Пожелавам ти успех в начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.07.2018 г. at 22:23, Jass написа:

Шведската 04.2017г. е била на 473хил км, което е ту партс :razz:

Може да има малко или много ръжда, зависи от коя част е. Не е bex, 132kw е.

Трябвало е да мине преглед 04.2018

В България може да се кара, защото имаш документи и като те спрат никой нищо не разбира, но случи ли се нещо се влиза в затвора най-общо казано.

При А4 В5 няма ВЕХ мотор.Топ мотора е 1.8Т със 180коня.ВЕХ има при В6.

После идват С/Рс серията.

На 29.07.2018 г. at 17:27, simoV49 написа:

Да. Аз съм масон и искам само бензин да си сипвам. Ако няма как да се махне газовата и да се оправят ефектите от нея по мотора и купето, ще чакам и ще търся без газ.

С ЖИЛО Е ПО-ДОБРЕ

ГАЗТА СЕ МАХА ЛЕСНО

На 29.07.2018 г. at 18:30, Passi написа:

Не са ли множко над 5000лв за пълнолетна кола?

Айде стига с тия глупости вече де?

Състоянието и цената не се определя от годините, а от това как и с какво е поддържана и гледана.

Дай да пуснем едно Порше от 1973г за 1000€ вместо за 100 000€ щото е на 45 години.

На 29.07.2018 г. at 19:33, cokesucker написа:

перфектна за 7к+ евро. След седмица изчезна.

 

Недей , че пасатора и другите определящи колите по годините ще получат епилептичен припадък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, явно не сте видяли, че и в момента карам 1.8Т quattro, но на А3 купе, което малко или много тежи 1350кг. Кола нов внос и аз нямам огромно желание да си взимам.

Принципно се оглеждам и в В7 2.0TFSI, но не знам дали ще ми стигне кеша след като продам моята, тъй като наскоро дадох доста пари за нов мотор.
А6-ците също ми харесват, но на тва купе бих карал само 2.7Т или 4.2V8. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И на тях им хвърлям око чат-пат, на 1.8Т 150/190кс. Бях се засилил към S4 В6, но едва ли ще уцеля на някоя читава под 12-13к. Но като цяло се оглеждам към В5, защото няма да дам много пари, а и ще останат за доработки и подмяна на повече неща, не държа да карам нова кола. Гледам В5, просто защото няма 90 coupe 2.3 quattro :D 

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...