Jump to content

динамо слабо зареждане


sbondjov

Recommended Posts

След смяна на релето с четките на динамото пак зарежда слабо към 13.5-13,6 с фарове ,а с климатроник пада до 13,1 релето е beru не е от най евтините само боша беше по скъп от него но го нямаше ,динамото  не е малко 150 амперово е.Някакви мнения колата е ауди s6 4.2 2000 година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си акумулатора - ако е много стар държи по-ниско напрежение, товари повече алтернатора и затова зарежда на по-ниско напрежение. Замери колко зарежда директно на клемата на алтернатора и после на клемата на акумулатора. Зареждането се мери при средни обороти (2500-3000).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених релето с оригинално Валео, същата работа, на алтернатор при всички включени консуматори дава 13 - 13.2 V, акумулатора е нов, имам товарна вилка, перфектен е,  VBI  казвай какво правим в тоя случай.....:huh:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс да не може да закърпи 13,8 с товар. Аз сложих хела реле и макар да няма голям стартов волтаж трудно пада под 13,9. Между другото на предишната ми кола със смяна на кабела вдигнал 0,2v на празен ход, незнайно колко с товар. Сега открих и пад от 0,3V върху плюсовата клема. Общо взето всичко трябва да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не се мъча да правя стартери/генератори - на лично ще ти кажа коя е фирмата която рециклира да не правя реклама тук. Има я в цяла БГ. Цените им и за работа и части са добри - налични са отстъпки за сервизи. Имат стендове - т.е. всичко е готово преди да го качиш. То ясно че ако са едни четки всеки може да ги смени, но понякога е по-голям проблема.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак двигателя не е 1.6 на това ауди и има доста консумация особенно като пусна климатроника без него държи 13.7-13.8 с климатроника пада на 13.4 три перки са и явно доста дърпат акомулатора е чисто нов

DLS  каква е колата и намен на другото  а4 б5 2.5 ги даржи 13.8-13.9 с фарове но без фарове пак е 14.00 нр може да качи повече на s6 пак е 14.00 брез консумативи

на майстора шкодата е дизел същата работа макс 14.00 волта с всички консумативи 13.3 -13.4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е студено ще прави повече. Оригиналните регулатори менят напрежението според температурата.

Лятото не дават над 14. Зимата и 14.5 съм виждал на същата кола. На предната също беше така, макар и да не стигаше чак 14.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това забелязвам че като е и сутрин по студена и не е загряла още стрелката на динамото е ок и после като я покараи и загреее пада явно и това има влияние ,иначе този двигател 4.2 излъчва доста топлина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, sbondjov said:

Все пак двигателя не е 1.6 на това ауди и има доста консумация особенно като пусна климатроника без него държи 13.7-13.8 с климатроника пада на 13.4 три перки са и явно доста дърпат акомулатора е чисто нов

DLS  каква е колата и намен на другото  а4 б5 2.5 ги даржи 13.8-13.9 с фарове но без фарове пак е 14.00 нр може да качи повече на s6 пак е 14.00 брез консумативи

на майстора шкодата е дизел същата работа макс 14.00 волта с всички консумативи 13.3 -13.4

Няма значение какъв е двигателя, всеки е с оборудван с необходимия генератор. На една от колите с 90А и пуснати 50кв към акумулатора държи абсолютно при всякакво натоварване 14в. На студено 14,5.

С китайски регулатор обаче може да прави абсолютно каквото си поиска. Сега правих на 2,7Т 120ка валео, нови колектори и реле хела около 140лв беше. Под 13,9 мисля че няма да има и ако му направя споменатите вече освежаващи процедури предполагам ще е толкова и с целия товар.

Ако караш с 13,6 примерно акумулатора ще е винаги зареден наполовина докато иначе се бориш за поне 70%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам сигурно ги разбираш нещата ,демек по твойта логика не трябва да пада изобщо консумацията ,интересно от 14 на 13.9 с консумативи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, NIKO написа:

смених релето с оригинално Валео, същата работа, на алтернатор при всички включени консуматори дава 13 - 13.2 V, акумулатора е нов, имам товарна вилка, перфектен е,  VBI  казвай какво правим в тоя случай.....:huh:

 

Преди 23 часа, kostaIliev написа:

@niko Сменяме статор, ротор ако трябва, лагери . или го носим на някой който разбира :hilezh:

Това се прави @NIKO за съжаление, трябва да се рециклира алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес пак го забелязах това че като се смени външната температура и като загрее колата тогава падат волтовете на генератора .Иначе пътувах до Бургас два часа по магистралата стрелката не мърдаше беше към 13.7-8 с всички консумативи и климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами там гледам в движение, горе-долу отчита вярно като сме мерили директно на акомулатора.Пък и мисля че хората са го сложили тоя уред да го гледаме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможное ,теа е много интересно показва си към 14 волта с всички консумативи и като стане по топло почва да смъква стрелката надолу .Предстои ми обслужване на двигателя ролки и ремъци и пак ще прегледаме динамото макар че предния път го свалихме отдолу ,извадихме късмет че не сваляхме всичко отпред  :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи един точен уред, подгрей колата добре и премери на клемите на акумулатора дали имаш поне 13,8. Това е най-лесния тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 13.8 на загрял двигател,не съм сигурен дали има управление ,ако има управление какво значи това ... 

Даже 14-14.2 ги хваща без консумативи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка ,прави ли нещо?

Моята прави винаги  14.5v. докато не загрее към 60-70градуса и после пада на 13.8v.

Така е била винаги от както е при мен вече 6та година и не съм му обръщал внимание,но последните дни забелязах че в задръстване и пуснат климатик на макс,пада на 12волта на празен ход ,а над 1500об. е около 13волта,което вече май не е много нормално.

Акомулатора е нов на 4 месеца и сега незнам да предприемам ли нещо

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не е много нормално, трябва да се сметне пак консумацията, но вероятно с перки заради климатика и вентилатора вътре ти трбяват около 60А, които трябва да може да се осигуряват без проблеми от всеки 120А генератор на празен ход. На 1500об се вдига напрежението просто защото там има повече ампери, но идеята че няма шанс фабрично да пада на 12в такива условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...