sbondjov Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 След смяна на релето с четките на динамото пак зарежда слабо към 13.5-13,6 с фарове ,а с климатроник пада до 13,1 релето е beru не е от най евтините само боша беше по скъп от него но го нямаше ,динамото не е малко 150 амперово е.Някакви мнения колата е ауди s6 4.2 2000 година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Не е чак толкова злетова. и така ще върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Провери си акумулатора - ако е много стар държи по-ниско напрежение, товари повече алтернатора и затова зарежда на по-ниско напрежение. Замери колко зарежда директно на клемата на алтернатора и после на клемата на акумулатора. Зареждането се мери при средни обороти (2500-3000). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 (Редактирано) смених релето с оригинално Валео, същата работа, на алтернатор при всички включени консуматори дава 13 - 13.2 V, акумулатора е нов, имам товарна вилка, перфектен е, VBI казвай какво правим в тоя случай..... Редактирано 7 Август 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 @niko Сменяме статор, ротор ако трябва, лагери . или го носим на някой който разбира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 .......мдаааа, т`ва ясно, надявах се да има друг/и вариант/и..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Няма шанс да не може да закърпи 13,8 с товар. Аз сложих хела реле и макар да няма голям стартов волтаж трудно пада под 13,9. Между другото на предишната ми кола със смяна на кабела вдигнал 0,2v на празен ход, незнайно колко с товар. Сега открих и пад от 0,3V върху плюсовата клема. Общо взето всичко трябва да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 (Редактирано) Вече не се мъча да правя стартери/генератори - на лично ще ти кажа коя е фирмата която рециклира да не правя реклама тук. Има я в цяла БГ. Цените им и за работа и части са добри - налични са отстъпки за сервизи. Имат стендове - т.е. всичко е готово преди да го качиш. То ясно че ако са едни четки всеки може да ги смени, но понякога е по-голям проблема. Редактирано 7 Август 2018 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Все пак двигателя не е 1.6 на това ауди и има доста консумация особенно като пусна климатроника без него държи 13.7-13.8 с климатроника пада на 13.4 три перки са и явно доста дърпат акомулатора е чисто нов DLS каква е колата и намен на другото а4 б5 2.5 ги даржи 13.8-13.9 с фарове но без фарове пак е 14.00 нр може да качи повече на s6 пак е 14.00 брез консумативи на майстора шкодата е дизел същата работа макс 14.00 волта с всички консумативи 13.3 -13.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Като е студено ще прави повече. Оригиналните регулатори менят напрежението според температурата. Лятото не дават над 14. Зимата и 14.5 съм виждал на същата кола. На предната също беше така, макар и да не стигаше чак 14.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 И аз това забелязвам че като е и сутрин по студена и не е загряла още стрелката на динамото е ок и после като я покараи и загреее пада явно и това има влияние ,иначе този двигател 4.2 излъчва доста топлина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 1 hour ago, sbondjov said: Все пак двигателя не е 1.6 на това ауди и има доста консумация особенно като пусна климатроника без него държи 13.7-13.8 с климатроника пада на 13.4 три перки са и явно доста дърпат акомулатора е чисто нов DLS каква е колата и намен на другото а4 б5 2.5 ги даржи 13.8-13.9 с фарове но без фарове пак е 14.00 нр може да качи повече на s6 пак е 14.00 брез консумативи на майстора шкодата е дизел същата работа макс 14.00 волта с всички консумативи 13.3 -13.4 Няма значение какъв е двигателя, всеки е с оборудван с необходимия генератор. На една от колите с 90А и пуснати 50кв към акумулатора държи абсолютно при всякакво натоварване 14в. На студено 14,5. С китайски регулатор обаче може да прави абсолютно каквото си поиска. Сега правих на 2,7Т 120ка валео, нови колектори и реле хела около 140лв беше. Под 13,9 мисля че няма да има и ако му направя споменатите вече освежаващи процедури предполагам ще е толкова и с целия товар. Ако караш с 13,6 примерно акумулатора ще е винаги зареден наполовина докато иначе се бориш за поне 70%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Незнам сигурно ги разбираш нещата ,демек по твойта логика не трябва да пада изобщо консумацията ,интересно от 14 на 13.9 с консумативи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Преди 23 часа, NIKO написа: смених релето с оригинално Валео, същата работа, на алтернатор при всички включени консуматори дава 13 - 13.2 V, акумулатора е нов, имам товарна вилка, перфектен е, VBI казвай какво правим в тоя случай..... Преди 23 часа, kostaIliev написа: @niko Сменяме статор, ротор ако трябва, лагери . или го носим на някой който разбира Това се прави @NIKO за съжаление, трябва да се рециклира алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 10 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 днес пак го забелязах това че като се смени външната температура и като загрее колата тогава падат волтовете на генератора .Иначе пътувах до Бургас два часа по магистралата стрелката не мърдаше беше към 13.7-8 с всички консумативи и климатроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Надявам се не гледаш по стрелката вътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 10 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Ами там гледам в движение, горе-долу отчита вярно като сме мерили директно на акомулатора.Пък и мисля че хората са го сложили тоя уред да го гледаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Уреда е само за красота. В общия случай шанса е да показва по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 11 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Възможное ,теа е много интересно показва си към 14 волта с всички консумативи и като стане по топло почва да смъква стрелката надолу .Предстои ми обслужване на двигателя ролки и ремъци и пак ще прегледаме динамото макар че предния път го свалихме отдолу ,извадихме късмет че не сваляхме всичко отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Вземи един точен уред, подгрей колата добре и премери на клемите на акумулатора дали имаш поне 13,8. Това е най-лесния тест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Това "динамо" случайно да има управление от компютъра на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 11 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Има 13.8 на загрял двигател,не съм сигурен дали има управление ,ако има управление какво значи това ... Даже 14-14.2 ги хваща без консумативи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sbondjov Публикувано 19 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Темата може да бъде закрита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 В крайна сметка ,прави ли нещо? Моята прави винаги 14.5v. докато не загрее към 60-70градуса и после пада на 13.8v. Така е била винаги от както е при мен вече 6та година и не съм му обръщал внимание,но последните дни забелязах че в задръстване и пуснат климатик на макс,пада на 12волта на празен ход ,а над 1500об. е около 13волта,което вече май не е много нормално. Акомулатора е нов на 4 месеца и сега незнам да предприемам ли нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Август 2018 Доклад Share Публикувано 22 Август 2018 Не е много нормално, трябва да се сметне пак консумацията, но вероятно с перки заради климатика и вентилатора вътре ти трбяват около 60А, които трябва да може да се осигуряват без проблеми от всеки 120А генератор на празен ход. На 1500об се вдига напрежението просто защото там има повече ампери, но идеята че няма шанс фабрично да пада на 12в такива условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване