Jump to content

Audi A3 8l 1.8TQ или Audi A3 8p 1.9tdi


Recommended Posts

Здравейте колеги, имам Ауди а3 1.8ТQ 2001г, но вече ми писна да давам пари за бензин, а газов инжекцион нямам. Мислех да слагам ГИ, но първо трябва да инвестирам около 1500 за ГИ. Мисля да продам моята и тези 1500 и да добавя още за да си взема Ауди а3 8p 1.9tdi 105к.с

Гледам нещо по икономично от към разход и от към ремонти (не само колко харчи)

Струва ли си според вас ? Приемам всякакви мнения, критики, обиди абе всичко казвайте квото ви е на душа 

Редактирано от Audiaudisport
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако твоята е стегната по-добре дай до към 1000лв за инжекцион и си я карай. Ще вземеш някой нов внос на незнайни км и незнайно техническо състояние и ще се чудиш кое да оправиш по напред.

И от 1.8ТК да минеш на 1.9 105коня...на предно?

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Може би 1.9 с повечко коне ще е леко по-добре, но и 105 коня не са зле, особено с чип

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво искаш. 

 

Тия неща как ще прекъсва на газ и как ще висиш по газаджии, зависи от това кой, къде и как ще ти я монтира. При кадърен монтаж, с хубави компоненти и правилните свещи, няма никакви драми. 

 

За мен лично по-добре да дадеш 1.5к за ГИ, но поне си познаваш колата. ТеДеИ-то хубаво, ще го купиш, ама после като го облсужиш като хората, чип-мип (ако не изпадне маховика междувременно), някоя-друга изненада и определено няма да ти излезе по-евтино. 

 

Също така куатрото най-много го оценяваш като спреш да го имаш. Макар и предно с помощни колела, както е при А3, системата пак ти дава много, много повече предимства, за тоя половин-един литър разход в сравнение със идентична кола на предно. 

 

Иначе 1.9тди 105 коня е приятен мотор, като се засили става добре, в по-ново купе е,обаче това да го караш на предно не си е работа според мен. 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм минал по тоя път, първите 2 години (при мен 50 000 км) е ОК с газово, после почват интересните случки. Малко по-късно сваляш глава, правиш клапани - всичко това си го спестяваш с дизела, естествено най-добре е да е АФН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, SpeedyMan написа:

Аз съм минал по тоя път, първите 2 години (при мен 50 000 км) е ОК с газово, после почват интересните случки. Малко по-късно сваляш глава, правиш клапани

 

Що говориш гупости? Ей по тоя начин се зараждат разни форумни легедни.

 

И аз съм си въглищар по душа и въздишам по разни дизели, ама дай да говорим обективно. 

 

Това, че при теб нещо се е случило, не означава, че се случва на всеки и на всяка цена. Да, при някои модели изпарителите се оказват не достатъчно добри в дългосрочен план, други имат проблем с електрониката, а много често просто компонентите са много куцо подбрани.

Точно заради това споменах кадърен и опитен газаджия, който да знае на кои доказани компоненти да заложи, за безпроблемна работа на автомобила. 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек слагай ГИ при установен газаджия (Муцев от форума, примерно) и не се занимавай с глупости. Мотора се разбира перфектно с газта, просто не слагай нищо под 1000лв и само при доверен човек.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събери още 1-2k и си вземи 2.0TDI quattro. Ще те е яд ако слезеш от тръц куатро на 100 дизел на предно, гаранция! 

 

Иначе аз на моя ГИ за почти 2 години само филтрите съм му сменял. Никакви ядове!  

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сменял ли си нещо по куатрото? Съединителя/маховика не ти е по-скъп при куатро. Газта нищо не "съсипва". И няма проблем с този мотор, нищо че е турбо, просто не трябва да се пести от компонентите и да я настрои читав газаджия.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е твойта е турбо и дизела 1.9 е турбо, аз бих карал бензина(газ) особено ако повече караш градско! А и от куатро на предно ще се чустваш леееко преебан така да се каже:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах що си мислиш, че Quattro-то има смисъл само като има "голяма зима" и кое е опасното на ГИ(това не е АГУ-то на дядо ти на Москвича) ?!? :nixweiss::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8P модела при А3 е крачка напред.Но да е фейслифт и с комън рейл мотор.

Километрите не прощават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ще си прецениш най-добре.

Относно дизелов мотор на ВАГ груп,пак казвам,зависи от състоянието на конкретната кола.После дали ще караш или ще правиш,незнам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я верно си вземи печка.... Явно си решил, че искаш да си строшиш главата. 

 

преди 11 минути, Audiaudisport написа:

Само влез в форуми и виж 1000 теми оплакващи се от ГИ проблеми .

 

 

Влез във форуми и виж 1000 теми за маховици, дюзи, EGR-и, турбини.... 

Такава кола да намериш жива и на малко километри, за посочените от тебе пари, просто много трудно ще стане, после ще има ама мамоу, дизела ми 'ба майката на банковата сметка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да, както ти каза, така се раждат форумни легенди. И дизелите като бензините, е ле па тоя 1.8т дето всеки го иска и кара евтино на газ, как мислиш, колко ли км е и колко амортизиран ще е на вторичния пазар? Едва ли по-малко от дизелов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 12-годишен дизел е голям шанса да се обадят половината части първите година-две. И в крайна сметка каква ще е ползата от цялата работа по продаване на старата, търсене на нова и рисковете да купуваш непозната кола?

Ще караш малко по-нова кола, но с по-слаб мотор и на предно вместо awd. Безсмислен "ъпгрейд".

В цяла Варна не вярвам да няма поне един добър газаджия.

И последно за чипа, по едно време карах Seat Leon 2008 1.9tdi 105кс. Сложих му чип, уж 140 стана. Никва файда не усетих, само ми се вдигна разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ГАЗ при Муцев Газ. Имахме 1.9тди точно 105 кс на пасат 5.5 + чип и беше чудесен двигател - никакви драми 120 000 км. Но от 1.8тк+чип на 1.9 тди не е схема. Ако разходите са ти повече и дори за ГИ не ти се дават пари може да го бартеросаш за 1.6 двигател (голф 4, октавия мк1, сеат леон 1). Другия вариант за тънка схема е продаваш го за добри пари и дебнеш нещо обслужено с регистрация и газ на пазара. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, JusttRelaxx said:

 

Що говориш гупости? Ей по тоя начин се зараждат разни форумни легедни.

 

 

Колега, аз съм имал 7 лични автомобила и още толкоз служебни.

Първите ми 3 бяха на газ.

1. Не говоря за читави компоненти, а за износването на клапаните от газта. Особено при тоя мотор  с 5 клапана на цилиндър е интересна ситуацията след няколко години.

2. След това говоря за миризмата на газ, която липсва първите 50 000 км.. и която се появява един ден. 

3. След това имаш тестове на всеки 5 години трябва да се сваля, чисти и тества на налягане бутилката, а на 10 години се заменя с нова.

4. Осакатяваш си багажника.

5. Най-важното, возиш нещо което е особено взривоопасно, особено ако возиш децата може да ти се стори кофти идея.

 

За мен всичко това е досадно. Бих си взел 1.4 на газ на VAG (Поло, шкода или Сеат), защото тоя мотор гори 7 на 100 газ на магистралата, а 1.8ТQ бих си го оставил за кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...