Audiaudisport Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, имам Ауди а3 1.8ТQ 2001г, но вече ми писна да давам пари за бензин, а газов инжекцион нямам. Мислех да слагам ГИ, но първо трябва да инвестирам около 1500 за ГИ. Мисля да продам моята и тези 1500 и да добавя още за да си взема Ауди а3 8p 1.9tdi 105к.с Гледам нещо по икономично от към разход и от към ремонти (не само колко харчи) Струва ли си според вас ? Приемам всякакви мнения, критики, обиди абе всичко казвайте квото ви е на душа Редактирано 25 Август 2018 от Audiaudisport Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 (Редактирано) Ако твоята е стегната по-добре дай до към 1000лв за инжекцион и си я карай. Ще вземеш някой нов внос на незнайни км и незнайно техническо състояние и ще се чудиш кое да оправиш по напред. И от 1.8ТК да минеш на 1.9 105коня...на предно? Редактирано 25 Август 2018 от alexander alexandrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 (Редактирано) Да. Може би 1.9 с повечко коне ще е леко по-добре, но и 105 коня не са зле, особено с чип Редактирано 25 Август 2018 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Взимай 1.9 не се занимавай чесън да слагаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 (Редактирано) Зависи какво искаш. Тия неща как ще прекъсва на газ и как ще висиш по газаджии, зависи от това кой, къде и как ще ти я монтира. При кадърен монтаж, с хубави компоненти и правилните свещи, няма никакви драми. За мен лично по-добре да дадеш 1.5к за ГИ, но поне си познаваш колата. ТеДеИ-то хубаво, ще го купиш, ама после като го облсужиш като хората, чип-мип (ако не изпадне маховика междувременно), някоя-друга изненада и определено няма да ти излезе по-евтино. Също така куатрото най-много го оценяваш като спреш да го имаш. Макар и предно с помощни колела, както е при А3, системата пак ти дава много, много повече предимства, за тоя половин-един литър разход в сравнение със идентична кола на предно. Иначе 1.9тди 105 коня е приятен мотор, като се засили става добре, в по-ново купе е,обаче това да го караш на предно не си е работа според мен. Редактирано 25 Август 2018 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Аз съм минал по тоя път, първите 2 години (при мен 50 000 км) е ОК с газово, после почват интересните случки. Малко по-късно сваляш глава, правиш клапани - всичко това си го спестяваш с дизела, естествено най-добре е да е АФН. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 1+ за дизела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 (Редактирано) преди 8 минути, SpeedyMan написа: Аз съм минал по тоя път, първите 2 години (при мен 50 000 км) е ОК с газово, после почват интересните случки. Малко по-късно сваляш глава, правиш клапани Що говориш гупости? Ей по тоя начин се зараждат разни форумни легедни. И аз съм си въглищар по душа и въздишам по разни дизели, ама дай да говорим обективно. Това, че при теб нещо се е случило, не означава, че се случва на всеки и на всяка цена. Да, при някои модели изпарителите се оказват не достатъчно добри в дългосрочен план, други имат проблем с електрониката, а много често просто компонентите са много куцо подбрани. Точно заради това споменах кадърен и опитен газаджия, който да знае на кои доказани компоненти да заложи, за безпроблемна работа на автомобила. Редактирано 25 Август 2018 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Човек слагай ГИ при установен газаджия (Муцев от форума, примерно) и не се занимавай с глупости. Мотора се разбира перфектно с газта, просто не слагай нищо под 1000лв и само при доверен човек. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 (Редактирано) Събери още 1-2k и си вземи 2.0TDI quattro. Ще те е яд ако слезеш от тръц куатро на 100 дизел на предно, гаранция! Иначе аз на моя ГИ за почти 2 години само филтрите съм му сменял. Никакви ядове! Редактирано 25 Август 2018 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Щом толкова дребнаво гледаш на разхода взимай няква печка. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Ти сменял ли си нещо по куатрото? Съединителя/маховика не ти е по-скъп при куатро. Газта нищо не "съсипва". И няма проблем с този мотор, нищо че е турбо, просто не трябва да се пести от компонентите и да я настрои читав газаджия. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Е твойта е турбо и дизела 1.9 е турбо, аз бих карал бензина(газ) особено ако повече караш градско! А и от куатро на предно ще се чустваш леееко преебан така да се каже:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 И аз нещо не разбрах що реши, че поддръжката на 1.8T e по-скъпа от тази на 1.9TDI.....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Аз не разбрах що си мислиш, че Quattro-то има смисъл само като има "голяма зима" и кое е опасното на ГИ(това не е АГУ-то на дядо ти на Москвича) ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 8P модела при А3 е крачка напред.Но да е фейслифт и с комън рейл мотор. Километрите не прощават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 ... взимай няква печка. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 На дизела понеже е "качваш се и караш" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Ти ще си прецениш най-добре. Относно дизелов мотор на ВАГ груп,пак казвам,зависи от състоянието на конкретната кола.После дали ще караш или ще правиш,незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Я верно си вземи печка.... Явно си решил, че искаш да си строшиш главата. преди 11 минути, Audiaudisport написа: Само влез в форуми и виж 1000 теми оплакващи се от ГИ проблеми . Влез във форуми и виж 1000 теми за маховици, дюзи, EGR-и, турбини.... Такава кола да намериш жива и на малко километри, за посочените от тебе пари, просто много трудно ще стане, после ще има ама мамоу, дизела ми 'ба майката на банковата сметка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Да бе да, както ти каза, така се раждат форумни легенди. И дизелите като бензините, е ле па тоя 1.8т дето всеки го иска и кара евтино на газ, как мислиш, колко ли км е и колко амортизиран ще е на вторичния пазар? Едва ли по-малко от дизелов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Има една приказка,за тея пари толкова.Да няма обидени накрая.Читаво никой не подарява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyclad Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 С 12-годишен дизел е голям шанса да се обадят половината части първите година-две. И в крайна сметка каква ще е ползата от цялата работа по продаване на старата, търсене на нова и рисковете да купуваш непозната кола? Ще караш малко по-нова кола, но с по-слаб мотор и на предно вместо awd. Безсмислен "ъпгрейд". В цяла Варна не вярвам да няма поне един добър газаджия. И последно за чипа, по едно време карах Seat Leon 2008 1.9tdi 105кс. Сложих му чип, уж 140 стана. Никва файда не усетих, само ми се вдигна разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 +1 за ГАЗ при Муцев Газ. Имахме 1.9тди точно 105 кс на пасат 5.5 + чип и беше чудесен двигател - никакви драми 120 000 км. Но от 1.8тк+чип на 1.9 тди не е схема. Ако разходите са ти повече и дори за ГИ не ти се дават пари може да го бартеросаш за 1.6 двигател (голф 4, октавия мк1, сеат леон 1). Другия вариант за тънка схема е продаваш го за добри пари и дебнеш нещо обслужено с регистрация и газ на пазара. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 9 hours ago, JusttRelaxx said: Що говориш гупости? Ей по тоя начин се зараждат разни форумни легедни. Колега, аз съм имал 7 лични автомобила и още толкоз служебни. Първите ми 3 бяха на газ. 1. Не говоря за читави компоненти, а за износването на клапаните от газта. Особено при тоя мотор с 5 клапана на цилиндър е интересна ситуацията след няколко години. 2. След това говоря за миризмата на газ, която липсва първите 50 000 км.. и която се появява един ден. 3. След това имаш тестове на всеки 5 години трябва да се сваля, чисти и тества на налягане бутилката, а на 10 години се заменя с нова. 4. Осакатяваш си багажника. 5. Най-важното, возиш нещо което е особено взривоопасно, особено ако возиш децата може да ти се стори кофти идея. , За мен всичко това е досадно. Бих си взел 1.4 на газ на VAG (Поло, шкода или Сеат), защото тоя мотор гори 7 на 100 газ на магистралата, а 1.8ТQ бих си го оставил за кеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts