Jump to content

Мнения за А4 Б6 3.0


Stanilow

Recommended Posts

Just now, Rattleshirt написа:

градско ......30 може да стигне, но нормалното е 20/100 градско София.......но на мен лично този двигател ми харесва повече от 1.8т 

:hilezh:

Какъв красив бъзик, евала! Отлично чувство за хумор!:flehan:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кое точно ти се струва хумoристично колега? Че не може да стигне 30 кила на туч и куатро градско ли? Или нещо за  1.8 т, затова съм писал че на “мен лично повече ми харесва”, кое е по-добро не ангажирам никого с мнението си. Поздрави! :)

Редактирано от Rattleshirt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, omonkes said:

А нямаш ли проблеми с цилиндрите и тяхното никасилово покритие?До колкото ми е известно този двигател е доста чувствителен към сярата в газта и покритието по цилиндрите се скапвало от това,от което започвали големите главоболия?Питам,просто от доста време се интересувам от този двигател но никой не е споделил лични впечатления като собственик от дълго време :)

 

Сяра в газта няма, в бензина има. Затова си имат ядове тия мотори в Русия. При тия с алусиловото покритие също се получават задирания, а след тях почва един сериозен разход на масло. Прегряването също май не се отразява добре. Филма с престъргването и набиването на ризи е доста сериозен. Бутала ремонтен размер май също нямало ...

VBI има такъв в 4F и е доста доволен, но си е намерил запазен екземпляр, а и в това купе е супер рядка комбинация.

Имах А4-ка с тоя мотор и при мен имаше разход на масло около 1.5л на 10к. Дразнеше ме, че ръчната кутия е супер къса и магистрално ми качваше кръвното от идиотско високите обороти за голям мотор.

Като цяло ... живи агрегати от тоя сигурно зор ще намериш и лично според мен не си причинявай ... както се казва "на здрав г*з рана".

 

1 hour ago, Rattleshirt said:

Кое точно ти се струва хумoристично колега? Че не може да стигне 30 кила на туч и куатро градско ли? Или нещо за  1.8 т, затова съм писал че на “мен лично повече ми харесва”, кое е по-добро не ангажирам никого с мнението си. Поздрави! :)

 

Относно изказването ти, че 3.0 е едва ни не по-добър от 1.8Т.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пишете едни и същи неща в този форум - “алусил, никасил, няма ремонтен комплект бутала и бла-бла”. Че като си купуваш такава кола, много лесно една компресия може да ѝ се провери. В 16-17-годишна б6-ца има и други неща, от които колата може да почине, преди прословутото никасилово покритие да се прецака. Относно горенето на масло, лично моята 2 смени вече на по 6000 км ми изгори по 200 грама, но дори и 1,5 л да гори за 10000 км, пак не ми се вижда кой знае каква драма процентно при този общ обем на масло 6,3, при положение че повечето масла след 6-8 к км се скапват. Прегряването - че на кой двигател му се отразява добре прегряването?:D Относно 1.8 т казах, че не ангажирам никого, кое е по-добро, защото притежавам и 1.8 т в момента, освен 3.0, като и двете си имат предимства и недостатъци.

Редактирано от Rattleshirt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресия да мериш викаш ... И колко човека ще ти се навият да си загубят един час? Даже повече, че да я мериш и на студен, и на топъл мотор, и като капнеш и малко масло в цилиндрите.

Относно нещата, от които можел да почине мотора ... кои например? От вариаторите надали, ама те поне са по една торба пари единия.

При теб щом ти гори толкова малко масло супер. Наистина поздравления, че си случил на запазена бройка и дано нямаш ядове и за в бъдеще.

Аз лично за себе си мога да кажа, че ако съм отново в дилема между ASN и BEX, както когато търсех Б6 ... еми ще взема BEX-a без да се замисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, royce said:

Компресия да мериш викаш ... И колко човека ще ти се навият да си загубят един час? Даже повече, че да я мериш и на студен, и на топъл мотор, и като капнеш и малко масло в цилиндрите.

Ще се навие този, който е сигурен в това, което предлага. Всичко от 4-цилиндъра нагоре с марка Ауди не е за човек с 1000 лв заплата, всеки би се съгласил на това. Както казах, за да не изглеждам голословен - досега съм имал (и поддържал) 4 Аудита, вярно, стари курници и 3.0 е с най-скъпа поддръжка и с най-много потенциални неприятности, но пък на мен ЛИЧНО ми доставя най-голямо удоволствие от шофирането. То човек ако почне да чете и вживява във всички проблеми, които са изписани по форумите, трябва всички да караме Астри или Фиат Браво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 3.2/4.2 да не се налага да сменяш авансатори или вериги или да купуваш колектор за 5.2 примерно. Само 4 цилиндъра е евтино и то бензин под 2 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, а тоя мекия с веригите на 4.2 съм го виждал от първо лице как се яде, в старата S6-ца на един близък. Но “лъв слама не яде.”, все пак. Само от магазина са с гаранция (уж). :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, royce написа:

 

Сяра в газта няма, в бензина има. Затова си имат ядове тия мотори в Русия. При тия с алусиловото покритие също се получават задирания, а след тях почва един сериозен разход на масло. Прегряването също май не се отразява добре. Филма с престъргването и набиването на ризи е доста сериозен. Бутала ремонтен размер май също нямало ...

VBI има такъв в 4F и е доста доволен, но си е намерил запазен екземпляр, а и в това купе е супер рядка комбинация.

Имах А4-ка с тоя мотор и при мен имаше разход на масло около 1.5л на 10к. Дразнеше ме, че ръчната кутия е супер къса и магистрално ми качваше кръвното от идиотско високите обороти за голям мотор.

Като цяло ... живи агрегати от тоя сигурно зор ще намериш и лично според мен не си причинявай ... както се казва "на здрав г*з рана".

 

 

Относно изказването ти, че 3.0 е едва ни не по-добър от 1.8Т.

Сериозно ли държи високи обороти на магистралата?Аз се надявах като за 6 цилиндров с 6 предавки да е по-разтоварен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, omonkes said:

Сериозно ли държи високи обороти на магистралата?Аз се надявах като за 6 цилиндров с 6 предавки да е по-разтоварен...

 

Ръчка - 140км/час @ 3650 оборота

Автомат - 160 км/час @ 3000 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малееееееееййй ужас...каква драстична разлика...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно толкова е, 3000 оборота е 160 с автомата, за ръчката и аз съм изненадан, че толкова високи държи. Аз повече от 170 не съм и вдигал никога така или иначе, но предполагам, че на ~3,7кrpm ще съм на 160км/ч на четвърта, но трябва да се пробва с типтроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

здравейте колеги и събратя по марка,от броени дни имата въпросният 3 литров типтроник куатро комби.за разхода извънградско само да кажа,че я засякох ,при скорост 120-150 ми даде извънградско 10/100 точно,сега за градско в софия ще видиме,за обслужването  не мисля че е грандиозно скъпо,да има разлика с по ниските класове но и комфорта който го има и динамиката на двигателя мисля че не кой знае какво ...а и каквото и да е поне за момента дай боже и за вбъдеще си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.01.2019 г. at 21:57, NIKO написа:

да де, само дето няма как да го докараш тоя разход, при тоЯ мотор и таЯ скороС.

 

В голяма заблуда си, Нико....

Разходът си е съвсем нормален за мотора и скоростта.

На 30.01.2019 г. at 21:30, Siciliqneca написа:

здравейте колеги и събратя по марка,от броени дни имата въпросният 3 литров типтроник куатро комби.за разхода извънградско само да кажа,че я засякох ,при скорост 120-150 ми даде извънградско 10/100 точно,сега за градско в софия ще видиме,за обслужването  не мисля че е грандиозно скъпо,да има разлика с по ниските класове но и комфорта който го има и динамиката на двигателя мисля че не кой знае какво ...а и каквото и да е поне за момента дай боже и за вбъдеще си заслужава.

 

Честито колега, със здраве да си го караш и безаварийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да де, само дето няма как да го докараш тоя разход, при тоЯ мотор и таЯ скороС.

Още го държи еуфорията от новата кола, ще му мине...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/1/2019 at 10:19, razl написа:

 

В голяма заблуда си, Нико....

Разходът си е съвсем нормален за мотора и скоростта.

 

Честито колега, със здраве да си го караш и безаварийно.

Благодаря,дай боже :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си случил с покупката и нямаш ядове!

Антифриза обикновено почва да го губи от ония гадни пластмасови колена отзад на блока, които се изпичат от топлината. А тоя мотор си е бая горещ ...

Маслото ... дано там нямаш ядове ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, безаварийно. Дано е читава и на малко километри. Мога да ти дам една препоръка да провериш нещо - свали предна дясна гума, хвани полуоската и я разклати - виж дали има луфт. На моята се беше разбил диференциала, на още 2 коли го правих тест и при тях беше с огромен луфт. По някаква причина се разбиват там често, втора ръка диференциали няма или не стават, а за ремонт е доста специфично. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Rattleshirt написа:

Честито колега, безаварийно. Дано е читава и на малко километри. Мога да ти дам една препоръка да провериш нещо - свали предна дясна гума, хвани полуоската и я разклати - виж дали има луфт. На моята се беше разбил диференциала, на още 2 коли го правих тест и при тях беше с огромен луфт. По някаква причина се разбиват там често, втора ръка диференциали няма или не стават, а за ремонт е доста специфично. 

 

А сигурен ли си, че е от диференциала, а не е дясно вътрешно каре?

 

И какво направи с този деференциал? Някакъв ремонт ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм. И аз в началото си мислех карето е или са ми се разхлабили болтовете, които държат полуоската(те бяха някакъв камък, не помня какъв номер), после на светло гледам вътре всичко хлопа и от там ми се разбиваше семеринга и прокапваше масло. VBI в няколко теми е обяснявал какво се прави... разбиват се конусни лагери в диференциала (бяха някакви къси пари 40-50лв), но сваляне-качване и ремонт от човек, който е наясно с Ауди трансмисията беше към 480 лв някъде всичко. Както казах, VBI може да помогне повече от мен по този въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах по-нагоре. Карам 3.0 от вече повече от 3г. и разходът не е толкова висок, колкото по-горе колегите описват. Извънградско по магистрала до 140-150 ми дава 10/100 на газ. Мерено много пъти с пълнене до горе.

Градско е 15/100 с леки задръствания, но ако се забиете в центъра 17-18 не ви мърда :)

Колега royce, тая вихрова клапа има ли нещо общо с на E60 BMW ? Там им ги махат на дизелите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...