liobo Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 Здравейте форум, Както си харесах перфектно работещо ауди 2.3Е, точно 7км след подписването в нотариуса се пръсна маркуча за бензина. Дотътрих се на газ до софия, смених маркуча, но сега като поддържам ниска скорост (под 60км/ч) или като вървя по инерция колата осезаемо придърпва и при двете горива, и се губи комфорта. При леко ускорение или при газ до ламарината работи перфектно. Въпроса е какво може да съм объркал, или е възможно да е проблем от преди инцидента? Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Може да смуче въздух отнякъде. Разгледай всички маркучи и уплътнения покрай всмукатлния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 4 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 (Редактирано) Май се оказа друг проблема. Без нищо да пипам се оправи. Ретроспективно искам да попитам ако някой разбира: със стария маркуч налягането на бензина беше 3 атмосфери а с новия изработен маркуч се беше вдигнал на 3.3 атмосфери. Беше направила толкова богата смес че боядиса стената в черно зад кюнеца и хвърляше огромни сажди, до сега не бях виждал нещо подобно. Така няколко пъти и след това се оправи всичко. Някой има ли идея какво се е случило? Бях забравил да добавя че колата не е с оригиналния механичен инжекцион, а с конверсия към електронен. Друг проблем който забелязвам е че волана не се изправя сам лесно, и се върти далеч по трудно отколкото бях свикнал с предишната стотица. Течността която е в казанчето е зелена, до колкото си спомням на предишната беше червен ATF2. Някой идеи дали е ок това? Редактирано 4 Декември 2018 от liobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Зелена трябва да е течността в хидравликата. От какъв двигател( автомобил) е сложен ел. Инжекцион? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 4 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Рейката е поръчкова а компютъра е мегаскуърт 2, друго не се сещам. Ще трябва да попитам за повече информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 5 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 Инжекторите са опелски мотор, двулитров. Сензорите са само за позиция на дросела и MAP сензор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 При рециклиране на рейка,слагат зелено масло . Аз съм с червена хидравлична течност на А6 Ц4 2.8 куатро авант ,а на брат ми е Ауди 100 2.0 8V на предно ,авант ,автомат и неговата се върти много по леко от моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 11 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 И проблема с волана се оправи сам, бил съм настроил криво чупещия се волан и сега е супер. Има шанс да съм взел адекватен екземпляр в крайна сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 31 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 И новия маркуч за бензина го пръсна, все едно е срязан с нож. Изработен беше с гума Continetal до 15 атмосфери, специално казах да е за бензин. Когато се случват такива неща каква най често може да е причината? Възможно ли е да са ме изментили с маркуча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Много вероятно. Според мен трябва да е с външна оплетка. Аз съм слагал с външна оплетка, няма драми няколко години вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Т'ва точно до пресовката ли е скъсано? Ако да, или е пресовано неправилно, или е грешния размер маркуч/щуцер, а най-вероятно грешния тип маркуч, горивопроводите (качествените) са с метална оплетка вътре. Няма как да се пръсне така, ако е наистина 15 бар-ов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 2 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 Да, точно там е скъсаното. Ще се опитам да намеря в София друго място в което да ми го изработят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Интересно творение може ли повече инфо за конверсията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 On 31.12.2018 г. at 7:52 PM, NIKO said: ..., горивопроводите (качествените) са с метална оплетка вътре.... Вътре или вън, са с метална оплетка, чайка без фарма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Да питам,2.3 същия боклук ли е като 2.0 16v че гледам и той е механична инжекция.....да ме извиняват момчетата с ACE-та...лично мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 (Редактирано) При 100-цата мисля няма ЕРН и потенциометър на дебитомера закачени на главата на инжекциона и се настройва по-лесно - т.е. инжекциона е изцяло механичен. По-рядко има проблеми с чистата механична инжекция стига да е в кондиция. Редактирано 6 Март 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 С други думи не би трябвало да има проблеми и колебание в ниските или...с газта положението как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Ако е чист мех. инжекцион с подходяща плочка с "байпас" извод към изпарителя няма да имаш проблеми. Ниските се регулират от отделно ел. реле, което е свързано към ст. моторче и са по-стабилни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 И при 100-цата, С4 модела, 2.3(AAR) е същия инжекцион(като при АСЕ), с ЕРН и потенциометър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 (Редактирано) Значи и същите патила Редактирано 7 Март 2019 от pace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Да, ако става въпрос за 100/С4 платформата - там инжекцията е с ЕРН и потенциометър на дебитомера, но въпреки това се настройва по-лесно от 4-ри цилиндровите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Преди 18 часа, vladi написа: И при 100-цата, С4 модела, 2.3(AAR) е същия инжекцион(като при АСЕ), с ЕРН и потенциометър Колата е 100-ца,човечеца казва,че мотора е NJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване