Митака55555 Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Колеги малко помощ ако може. Проблемът е,че предното стъкло като се изпоти, включвам климатроника да го изсуши, но не става и нямам видимост, избърсвам с парцали. Усещам,че на самото предно стъкло не духа и на малките правоъгълни духалки отляво и отдясно. иначе вентилатора си работи, духа си вътре в системата,но явно някоя клапа не отваря. Веднага смених и филтъра на купето, но проблемът си е на лице все още. Кои клапи отговарят за предното стъкло и за свежият въздух, за да ги проверя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Колега и аз имам същия проблем - вентилатора духа някъде вътре в таблото, но не и на духалките отстрани и на предното стъкло. Проблема го забелязах това лято, когато е на климатик, а реално нямаше приток на студен въздух. Проблема за в момента съм го решил с натискане на бутона за "вътрешен кръг" - притока на въздух си идва на всички духалки (както си беше преди). Мислех да си адаптирам клапите, но не намерих упътване точно как става и не съм се мъчил. Сега когато стана студено и работи на топло, пак така карам (с натиснат бутон) - стъклата обаче не се изпотяват, което ме навежда на мисълта, че невърти само вътре, но какво точно става не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Не сработва моторчето на клапата /те за входящият въздух,и при мен е така ,проблема е че във вагком няма канал точно за това моторче и същото отваря две клапи и то при определени условия,които не ги знам какви са ,като пусна тест за проверка=моторчето работи иначе не,адаптацията се прави в basic settings,силно се съмнявам да проработи ,може да пробваш това=винаги вкл климатика след запалване и винаги изкл климатика преди изгасяне на двигателя,аз така правя и сработва моторчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Вадите всички мотори на климатроника и със спирт измивате потенциометъра във всяко едно, адаптация и няма си познаете навесите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 https://images.google.bg/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fa.d-cd.net%2Ff401254s-960.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fforums.ross-tech.com%2Fshowthread.php%3F15475-Code-00604-and-Adaptetion-Limit-Surpassed-Audi-A4-B6-3-0i-What-to-do&tbnid=QifhFOjDa5whbM&vet=1&docid=qB6btVTY6F6OLM&w=960&h=641 Най-вероятно е блокирала клапата за пускане на въздух към стъклото. Свали джабката, зад нея са три клапи.Едната от тях е за тази зона.Разкачаш я и местиш на ръка лостчето и ще задуха и от там. Машинката се отваря лесно и може да се пробва да се оправи с почистване на потенциометъра със спирт.Моята след първия ремонт изкара две години.Вече иска смяна. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Ако се наложи смяна да знаете, че на Б7 и Б6 са съвсем различни.Търсят се точно със същия номер. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Руснаците го киснат в буркан със спирт, за една нощ, от време на .време го вадят и врЪтят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Ще я пробвам тая рецепта финално и ако пак не стане ще сменям. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Да най вероятно е блокирала клапата отговаряща за челното стъкло разгледах снимки в нета и мисля че е зелената. Благодаря ви в събота ще се правя на майстор. А понеже нямам ваг ком. Ще работи ли без адаптация ако оправя проблемната клапа? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Може би ще работи в крайните си две положения. Със сигурност ще има нужда от адаптация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Не съм напълно сигурен, но мисля че ще тръгне и без адаптация, ако потенциометъра влезе в норми. При мен поне се оправяше без адаптация, но после за всеки случай си направих. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 Май ще се купува ваг ком. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 16 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Коя точно клапа отговаря за челното стъкло, някой знае ли? за да не свалям всичките в тази студ,пък на пролет ше ревизирам всичките. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 V107. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 16 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Благодаря Колега. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Не бях карал колата 6 дни и днес я разходих малко.Пускам парното и wtf....духа яко жега от двете зони.Направо ми призля като се сетя, че трябва да вадя и моторчето под волана отговарящо за лявата зона.Миналата година го вадих и правих.Дейба и скапаните потенциометри.Обмислям да пусна по едно телче от лостчетата и да си ги глася ръчно. Тези под джабката са песен за сваляне, ама това под волана е за джендъри с меки китки и тънки пръстЕ. Интересно е, че винаги след дълъг престой ми блокира някоя клапа, следователно извода е.....карайте ги тея кочини всеки ден и няма да имате проблеми Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 Моторчето за лявата температура ми е*а майката на ребрата и пръстите, докато успея да го сваля. Сега се държи на два болта и се моля да не блокира пак. Искрено ти съчувствам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2018 И моето е само на два болта, третия не успях да го сложа, освен това знаех, че някой ден пак ще се наложи сваляне и въобще не си правих опити да се мъча Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 18 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 Проблемът е решен. След 1 нощ киснене в спирт на потенциометъра вече си работи. Благодаря на всички за помощта! Между другото днес реших да разглобя и другите ей така на бързо, потенциометрите им обаче напръсках със спрей за почистване на сп. дискове,като леко с малка отверка надигнах пластмасата на потенциометъра и вътре яко пръскане със спрея, издухвам след това,за да засъхне спрея и готово и те си работят без да щракат 10 минути след гасене на мотора. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 И аз ще я пробвам тая с кисненето. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 18 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 Определено има ефект, също може и със спрей контакт. Аз нямах такъв и пръснах спрей за спирачни дискове. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Според мен не е задължително кисненето.просто трябва да надигнеш с малка отверка въртящата част на потенциометъра и под нея да напръскаш и издухаш за да засъхне. Това го видях в руски сайт. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2018 Точно това правих с проблемната клапа, ама не помогна, явно са ми зле потенциометрите и ще трябва киснене за повече време.Или просто им е дошло времето. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 4 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2018 Темата е много полезна. Ето какво намерих от братушките по повод клапите и чистенето със спирт цък. То и аз съм наред да се занимавам с тия моторчета, защото сега като сви студа, започнаха да се изпотяват стъклата и не иска да ги изсушава, а и няма силен приток на въздух (има, но на вътрешна циркулация, което не помага). Направих една диагностика и при мен се оказа, че V71 е проблемното моторче, а то точно е за свежия въздух (не отваря клапите точно под филтър купе). Пуснах една адаптация, но грешката за това моторче си остава и стойностите са му извън зададените. Взел съм едно втора употреба и ще го сменя за проба, а моето отива за ревизия. Дано събота или неделя ми остане време да го сменя и ще споделя какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Отваряне,почистване и смазване:D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 На 16.11.2018 г. at 20:41, Митака55555 написа: Коя точно клапа отговаря за челното стъкло, някой знае ли? за да не свалям всичките в тази студ,пък на пролет ше ревизирам всичките. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Има ли тук, моторчето отговарящо за клапата за топло-студено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 V158 за лява страна (няма го на снимката - от другата страна е), V159 е за дясната страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване