JmeLche Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Здравейте, къде се намира радиаторчето на парното? Трябва ли да се сваля цялото табло за да се смени? 1.9 TDI 2003г . Sent from my iPhone XS Max Dual using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Да трябва да се свали цялото табло.След като го свалиш си облепи и клапите.Каква е причината да го сменяш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JmeLche Публикувано 22 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Имам парно , но има някаква много специфична миризма, като запечено масло отвратителна такава, като пусна парно или климатик . Какво имаш предвид под облепване на клапите , моля да ми обясниш? Sent from my iPhone XS Max Dual using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 оф и аз нещо подобно е миризмата дръж ни в течение, моля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JmeLche Публикувано 22 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Ще добавя информация след смяната, но моля да ми обясни някой , защо трябва да се облепват клапите! Sent from my iPhone XS Max Dual using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Клапите се облепят наново,за да може да разпределят в правилна посока въздуха в купето.И не съм много сигурен,че тази миризма е от радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 АМи и аз така си мислех, че не е , но какво друго да е? Появява се като кухненска миризма при пускане на парното, след като стопли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Филтъра сменял ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Добър въпрос - не. Къде е върпосният филтър на 1,8 бензин 2001? Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Под дясната чистачка.Измъкваш уплътнението до половината и надигаш леко кората на чистачките,даже на твоята мисля че има специална ревизия изрязана в кората за да стигнеш до филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Тоест пасажерската чистачка? Трябва ли да отворя капака на колата, за да стигна до въпросната кора? Благодаря ти това ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Това е,но когато изключиш климатика и не обдухаш с вентилатора изпарителя,за да изсъхне,по него остава конденз,който създава благоприятна микросреда за появата на микроорганизми,от които идва тази неприятна миризма при първоначално пускане на климатика.Има спрейове за почистване на изпарители. Редактирано 22 Ноември 2018 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Значи днес свалих стария филтър и отидох да си купя такъв карбонов . Казаха ми 22 лева, Филтрон. Ще дойде в понеделник. Сега, искам да направя както казва Веселин по-горе, но нещо не схванах какво точно. Къде се пръска с тоя спрей и къде се почиства? Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 (Редактирано) Спрея се остава някъде на пода пред/зад седалките да пръска на запалена кола и пуснато парно, за да може да премине през цялата система. Идеята е да се убият въпросните микроорганизми, споменати по-горе. Преди време на приятел му продадоха някакъв спрей, който с една дълга тръбичка се пръскаше във клапите. Файда никаква. Миризмата намаля, след като ползва от този, който се разпръсква свободно в купето и минава през цялата система. Струваше около 25-30лв, предполагам че има и по-евтини. Едит: Да не забравиш да преместиш кръга на въртене на въздух само в купето, че иначе ще "дезинфекцираш" въздуха навън! Редактирано 23 Ноември 2018 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Just now, s7r3l0k said: Спрея се остава някъде на пода пред/зад седалките да пръска на запалена кола и пуснато парно ОК, оставя се на земята? Не се пъха никъде ? Just now, s7r3l0k said: Едит: Да не забравиш да преместиш кръга на въртене на въздух само в купето, че иначе ще "дезинфекцираш" въздуха навън! Хаххахах , да мерси, че уточни, че можеше и изобщо да не се сетя, какъвто съм изпълнителен, правя само това , което е упоменато. Значи - парното, запален двигател и чакам колко време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 (Редактирано) Под жабката можеш да го оставиш, включваш климатика на максимална степен на вентилатора и затваряш клапата за външен въздух. Мисля, че 15 минути се чакаше, след което се отваря клапата за външен въздух, за да започне да влиза чист въздух и да проветри купето от спрея. Не е лошо и вратите да отвориш, за да се проветри по-бързо. Сега се обадих да питам този приятел за спрея, с който се пръска в клапите. Бил се пръскал във всмукателния въздуховод, който реално вкарва въздух отвън. Пръскал по 4-5 пъти през 2-3 минути, останалото е същото като за спрея, който се оставя да пръска в купето. Редактирано 23 Ноември 2018 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Всичко е супер, благодаря ти! Само не схванах този спрей сам ли пръска в купето , щото сега гледах всички спрейове са като дезодоранти - трябва да ги натискаш ти... Сори за тъпия въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Има зъбче на пръскалката и като го натиснеш държи контра и не спира да пръска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murnau Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Перфектно, утре ще скоча до Бриколaж да взема някъв такъв и да направя процедурата. Парното предполагам е на ECON и вентилация до дупка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 има упътване на спрейовете. Мисля на климатик, клапа затворена, да духа само надолу и на макс степен вентилатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JmeLche Публикувано 27 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 [emoji85][emoji85] Sent from my iPhone XS Max Dual using Tapatalk Pro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 27 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 (Редактирано) Леле,през това ли трябва да мина???И то за едно пикливо парно?Аз не стигнах до края,изнервих се.Ще се търси сервиз,или ще карам така,ама на такъв мазохизъм няма да се подложа. Редактирано 27 Ноември 2018 от bojo&viki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 Едно време се казваше "Опознай родината, за да я обикнеш!", сега е "опознай колата си, за да я......" Нищо страшно, само така изглежда, ама в тоя студ е добре да се прави някъде на закрито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 27 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 Наистина,не е страшно,но си трябват и инструменти.Ако разполагаш с права отверка и ключе 10,по-добре отиди на сервиз,вместо да дадеш същите пари за инструменти,които втори път може да не използваш.Трябват ти торксове,шестограми,малка гедория,голяма гедория,дванадесетостен М12,обикновени клещи и тип гарги,вероятно и друго но в момента не се сещам.Ако разполагаш с по-голямата част от тези инструменти,не се плаши,дори да объркаш нещо и да не стане от първия път,тук не е фатално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 Салона на тази по-горе е по-голям кошмар от ремонта на клапите. Всъщност има нещо фатално, ако "обърка" някъде. Ако счупи някоя пластмаса, може да си слуша последствията след това, докато е собственик на колата. Мое аверче го игра тоя филм миналата зима, но той си е с две леви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване