marc1

Въпрос за Audi Allroad 2.5

Recommended Posts

Здравейте, бих искала да попитам, добра ли е колата Audi Allroad 2.5, и на какво да се обърне внимание при покупка, има ли нещо специално, има ли слаби места, защото изглежда евтина, заслужава ли си? Въобще какво бихте ме посъветвали? Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

не.

да.

зависи.

за 2.5 има много изписано. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледай друг модел кола. Тая има защо да е евтина.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурно е писано много пъти:

- Валове, кобилици, умна дюза...   

- Великото ГНП - ВП44

- Възглавници, компресор (окачването е на въздух).  

- Автоматична кутия или съединител с маховик за ръчната.

- Пет метра ангренаж, един кашон ролки, две туби масло, шест подгревни свещи, егр...

 

Всеки ред по-горе е между 2000 и 4000 лева. :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, Вие какво бихте препоръчали като модел? Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, quаttro написа:

две туби масло

 

Тука се оля мнооооого.

 

И не всеки ред е 2 до 4к, последния дори е под 1к.

 

Иначе си прав, не е за всеки прошляк, трее си кинта.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, marc1 said:

Здравейте, Вие какво бихте препоръчали като модел? Благодаря!

1.8t бензин :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 5.5 кила събира, пак са си две туби - малка и голяма :lol:

Иначе съм забравил да спомена най-важното - че тоя торник върви като 75 коня опел и гори 10-12 на 100 нафта градско...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да 5 кила стигат, а тично в A6C5 и то Allroad не е за в града, ма както и да е.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, marc1 написа:

Здравейте, Вие какво бихте препоръчали като модел? Благодаря!

 

1.8и, 1.9тди 110 коня....   

може и 1.8т но не останаха читави вече, лично наблюдение.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2018 at 11:11 PM, quаttro said:

E 5.5 кила събира, пак са си две туби - малка и голяма :lol:

Иначе съм забравил да спомена най-важното - че тоя торник върви като 75 коня опел и гори 10-12 на 100 нафта градско...

10-12 при ръчка в Б5, Ц5 и автомат е малко повече: 13-15. За вървежа обаче грам не съм съгласен. Няколко стокови тръца заминаха от душегуба, лошо им беше. Вървежа е разтеглива величина, зависи в какво състояние е колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бахх тоа душегуб и вървела ще дойде далеч след залеза на дните си......аве легенда си е спор няма :hilezh:  и в наши дни същинска находка и шанс за търсачите на тънка далавера да открият розова опашка......Премиум    :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тая кола върви като 3 цил корса.в София 15 на сто +според зависи..освен ефектната опаковка друго няма в 2.5 ковчега на мъртвеца..2.5 ще бие тръц на кукуво лято в понеделник.душко се мести по-зле дори от читав AEL :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

душко при allroad не е ли масово 180 магарета . ако е читав що не , може и да препарирал някое 150коня 1.8т сток  .  аз колкото и да не се кефя на 2.5 , има познат със 180коня дето за 8-9 години само нафта му наливаше и вървеше прилично . е накрая изяде сопата  с ГНП-то и остана на магистрала в Гърция , ама то в тоя ред на мисли аз и с ултра легендата 1.9 АФН останах по пътищата няколко пъти и накрая отиде за скрап.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Както казах, много зависи от състоянието на колата! За близо две години останах супер доволен от душко. Това не означава, че 2.5ТДИ е безпроблемен агрегат... Реалността е, че винаги трябва да имаш 2-3к за евентуален ремонт! Скъпите неща са глави, ГНП и автомат. Други възможни проблеми са маркучите за обратната нафта, дюзи, турбо, егр, дебитомер, модул на абс. Стандартно си върви с носачи, дискове, датчици на абс, накладки, масло, ремъци, филтри и т.н. Ако правиш всички тези неща, ще купиш 3-4 пъти колата. Ако бройката е добра, ще се разминеш с обслужване и 3к в банката за спокойствие :).

ПС: При allroad-а имаш още въздушни възглавници и компресор. Като цяло, ако харесваш точно този модел, търси 2.7Т. Цената за поддръжка и г/д същата, даже по-ниска и върви доста повече

Edited by ChillToucH

Share this post


Link to post
Share on other sites

С толкова стара кола няма никакъв шанс да се разминеш само с обслужване, каквото и да вземеш просто няма шанс. Реалността е че ако дадеш 2-3к за ремонти реално си уцелил читава кола. Ако не е читава и 10к изчезват сравително лесно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.