Jump to content

Gearbox malfunction - AUDI A4 Allroad 3.0 TDI


muspidera

Recommended Posts

Здравейте, излезе ми следния проблем на Audi A4 B8 Allroad 3.0 TDI: Gearbox Malfunction - you can continue driving.

Самата грешка изчезна след 10 мин каране, но като я закачих на компютъра и беше записала следното:

8051 - Selector Lever Sensor

P179E 00 [167] - Electrical Malfunction

MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Доколкото разбрах е платка в скоростната кутия. Някой може ли да ми даде малко повече информация и имал ли е подобен проблем?

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз имах подобен проблем с платката на скоростната кутия. Но моята кутия  е мултитроник, а при теб ако не се лъжа е S- троник.Платката по принцип се ремонтира, ако проблема е в самата платка, но там има три датчика и ако някой от тях е фалирал трябва да се смени цялата платка. И от тук започват проблемите, защото платка втора употреба ако вземеш няма кой да я обучи (всички хакери, с които се свързах чуеха ли мултитроник бягаха далеко). Ако купиш платка от Ауди цената е над 3000лв. но пък си с 2 години гаранция. Друг вариант е смяна на цялата кутия, но там не знаеш на какво ще попаднеш. Има и други работи ама тези са на първо място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на фона на S-троника, Мултитроника ще се запомни като много здрава, надеждна и евтина за ремонт кутия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от Ауди (Порше - запад) казаха, че S-троника е по-добър и безпроблемен. Това съм го чул и от други майстори, но пак казвам това не е мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа си е Мултитроник. Ще ходя в края на седмицата да погледнат за какво става въпрос (Цецо от D-Bros ми препоръча майстор на кутии) и ще видим. Така по телефона ми каза, че се сменя платката и цената е около 1500-1600 лв., но разбира се, трябва да погледне и тогава ще каже (знаете, едно е по телефона, друго е да си го види).

Да ви кажа, колата върви без проблем. Грешката сама изчезна още в същия ден, днес пак се появи и то при 5-тото палене за деня и след 1-2 км пак изчезна и сега я няма, но дори и с грешка, колата върви прекрасно, скоростите се включват перфектно и като цяло няма никакви признаци, че има какъвто и да е проблем. Доколкото разбрах от обяснението по телефона е слаба спойка в платката, но повече детайли ще дам, след като я погледнат и ми кажат на 100% какво е.

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези грешки които се появяват и изчезват са наистина много коварни, защото позволяват на един собственик да прехвърли проблема си на друг. Вероятността повредата да се е появила през тези 3 седмици откакто си купил колата е почти нулева. Най-вероятно се е появила преди това и човека от който си я купил като е видял че го чака дебел е решил да се оттърве от нея. Мултитрониците се повреждат, но не на всеки 3 седмици. Аз карам моя вече повече от 12 години безаварийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, CVT написа:

Мисля че на фона на S-троника, Мултитроника ще се запомни като много здрава, надеждна и евтина за ремонт кутия. :hilezh:

Карал ли си кола с S tronic или само си чел по форумите, че някои се оплаква?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако ти кажа че на Луната няма въздух, ще ме питаш ли кога съм ходил?

 

Никога не съм имал кола с развален автоматик. Затова и се интересувам, не искам тези неща да ги научавам от личен опит. Уроците са много скъпи! ;)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, защото и аз не съм ходил, но от над 3 години карам кола с S tronic при това 90% градско в София.

Кутията е идеална, а постове подобни на твоя са доста вредни :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори с човек който вижда логика в аргумента "карам S-троник над 3 години, следователно е идеална" и квалифицира мнения различни от своето като вредни.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак не си разбрал друже :).

Идеална е за мен, защото не съм взел кофа и си я поддържам, за други е боклук, защото са взели кофа и/или не я поддържат, това е валидно и за последните версии на мултитроника и за много други неща.

Да се правят такива изказвания обаче " Мисля че на фона на S-троника, Мултитроника ще се запомни като много здрава, надеждна и евтина за ремонт кутия. :hilezh: " от човек, който си няма идея за какво говори, а само е чел във форума е вредно както казах и по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми е добре обосновано. Оплакванията от S-троника в Нета от целия свят са доста повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А теорията, че има много повече хора, които се оплакват в нет-а и пишат за проблеми и питат за решението им отколкото такива, който пишат, че всичко е страхотно (което е нормално) чувал ли си я?

Мога да ти цитирам десетки потребители само на този форум, които карат S tronic всеки ден и са супер доволни от него, но няма смисъл при тебе :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че не правя това сравнение. Сравнявам тези които се оплакват от S-троник с тези които се оплакват от Мултитроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от S tronic тепърва ще зачестят оплакванията, станаха много масови колите с нея, а и ще стават още по-масови, но пак казвам, това не значи, че кутията е боклук, че не е перфектна не е, но ако я вземеш здрава и с история, че е обслужвана на време и ти си я поддържаш добре е много приятна кутия за каране дори и градско (което пак не значи, че не може да се счупи, разбира се, че може :)).

Имам приятел таксиджия със Соната 2006-та 2.0 бензин, автоматик, миналата седмица ми каза, че най-накрая кутията се е предала и то не тотално ами 2 от скоростите подритвали нещо, колата е на 700 000 км. и се кара предимно в София, дай да се метаме на Сонати всички :).

Не целя да се заяждам с тебе, изглеждаш ми свестен и виждам, че се опитваш да помагаш на хората из форума, просто така написано горното ти мнение ме накара да отговоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз освен Мишо друг не съм чувал да го прави като хората, ама такива са ни сервизите и кутията изнася всички негативи на раменете си ;).

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не 600 лв., а ми нямат и 400 лв. за ЕГР-а който майстора казал, че е за смяна прочети 10 теми по-надолу. :verweis:

Много си прав Ники, как дават пари за такава кола, а искат да е с подръжката на старата лада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като чета хората как си подържат колите и какви простотии правят с колите си най-вероятно всичко е чупливо. Всичко идва до подръжката както казва fifipaldi и congo. Да може да има дефекти понякога , но като правиш всичко по показания риска е минимален. Да не говорим ,че всеки си купува кола и после подръжката е 0 , защото почва да му скъпее на собственика .. А тези коли са скъпи и капризни и редовно идва нещо за смяна дори то превантивно на определени километри. Купува се такава кола , където може да се грижиш максимално добре за нея и няма проблеми. Само ,че в България не е така и почваме да махаме дпф-и и егри , чипваме и тн и тн :)

Редактирано от POPCORN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм съгласен. смяна на маслото и филтрите в скоростната кутия е подръжка. маховика , мехатроника и каквото и да е друго е ремонт.още повече при автоматика тия неща ако всичко спазваш и караш нормално не се пипат поне до 200 лв. за каква подръжка говорим на 200 хиляди ? Никъде не съм видял в книжката да пише сменете маховика или на еди колко си или сменете мехатроника, значи това не е подръжка. подръжката е описана много добре в книжката , всичко друго представлява ремонт по колата. А congo много правилно е казал,че с оригинални масла и филтри излиза някъде към 800 лв. За 60000 км е никаква сума. Ако някой му се свиди и му е проблем , значи не е за тая кола и по-добре да си вземе Поло или Джета :) Поздрави 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя е тая версия на S-tronica , където има това вярянт на филтър, че аз лично в сервиза не съм го виждал.Моята лично има 2 филтъра един отвътре и един отвън . Или съм попадал само на такива като моята или незнам. Моята кутия се води 0B5 . Има нов и стар тип филтър отвън. Новият започват да го слагат след 22 седмица на 2010 година. Говория за външният филтър. Вътрешния , ако не се лъжа на тази кутия не се е променял. И на моята имаше най-малкото доста заместители, а и оригиналния външния беше 160 лв ли нещо такова го гледах. Вътрешния по-ефтин. Обясни ми за кой филтър ми говориш и на кой тип кутия . Ами смяна на масло и филтри при всички случай не е ремонт , а се води подръжка . Аз не казвам,че няма дефектни . Въпроса е и как ги караш тия коли. Ако крака ти е нон стоп на кик дауна няма как да искаш да кара тая кутия 500 км . Всичко идва от подръжката и експплатацията. А ,че има дефекти това е ясно !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, POPCORN написа:

Коя е тая версия на S-tronica , където има това вярянт на филтър, че аз лично в сервиза не съм го виждал.Моята лично има 2 филтъра един отвътре и един отвън . Или съм попадал само на такива като моята или незнам. Моята кутия се води 0B5 . Има нов и стар тип филтър отвън. Новият започват да го слагат след 22 седмица на 2010 година. Говория за външният филтър. Вътрешния , ако не се лъжа на тази кутия не се е променял. И на моята имаше най-малкото доста заместители, а и оригиналния външния беше 160 лв ли нещо такова го гледах. Вътрешния по-ефтин. Обясни ми за кой филтър ми говориш и на кой тип кутия . Ами смяна на масло и филтри при всички случай не е ремонт , а се води подръжка . Аз не казвам,че няма дефектни . Въпроса е и как ги караш тия коли. Ако крака ти е нон стоп на кик дауна няма как да искаш да кара тая кутия 500 км . Всичко идва от подръжката и експплатацията. А ,че има дефекти това е ясно !!

Преди средата на 2010 има кутии DL 501 с външен филтър , който е метален и е наистина към 600лв в Порше.

Моята е модел 2011 и е вътрешен/външен и това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм попадал на такава в сервиза . но сигурно е така . явно са доста редки . но пак опира до това ,че щом не можеш да дадеш едни 1000 лв за 60000 км явно не си за тая кола. просто е . ако на някой му е скъпо , явно е объркал марката или се изметнал с колата. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...