Jump to content

Покупка на Б7 2.0 TDI 140 к.с.


Recommended Posts

Здравейте колеги! Скоро ще купувам нова кола и съм се насочил към Б7 2.0TDI 140 коня. Какво трябва да гледам при покупката на колата, какви са им слабите места, сполучлив ли е този двигател? Горе-долу на каква цена трябва да бъде колата, за да е читава, понеже в нашия град има няколко такива А4-ки 2.0TDI 140 коня за по 7500-8000 лева и не знам това дали е нормалната цена на тази кола. Ще се радвам и на допълнителни съвети и каквато и да била информация за колата. Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравей!  Относно цената..... трудно е да се каже "колко струва такава кола".....или по-философски казано, цената е тази, за която в крайна сметка се осъществи сделка. Има екземпляри, които не заслужават и 6 хил. , има и такива, които си струват и двойно. Ако имаш нещо конкретно в предвид......изпрати линк поне да видим.

Има много изписано за тоя мотор..... най-обобщено:  Ако е 16 клапанов мотора, евентуален проблем с пукане на глава /все пак ако за 12-13 години не се е спукала......на дали ще се случи, но имай едно на ум/,  Прословутия Баланс Шафт....и шестограма към него, останалото са стандартните евентуални проблеми за подобен дизелов мотор.....няма смисъл всичко да се изрежда.

Няма как с един поглед нито главата да знаеш дали е с потенциален дефект /все пак ако е 8 клапанова поне за това няма да следиш/, нито баланс шафта да провериш......  второто по скоро след покупка е по добре превантивно не само да се разглоби и провери, ами направо да се модифицира........

Имай в предвид, че ако е с ДПФ....... рано или не много късно ще ти създаде проблеми.

Като оставим мотора, ако е автоматик.......знаеш предполагам за сложната и скъпа за ремонтиране кутия.

Останалото са рутинни неща като при всяка една кола.   Най-добре е ако продавача няма против, за твоя сметка едночасов оглед в истински сервиз...... поне диагностика и общ преглед.... не малко проблеми се откриват на такива прегледи.   Успех!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за подробния отговор колега! А иначе модела заслужава ли си парите, как стоят нещата с окачването? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросите, които задаваш са много относителни, без да се заяждам :) Дали нещо си заслужава е субективно. Дали ще е приятна кола, ако намериш запазен екземпляр - сигурно. Ще успееш ли да намериш такъв - със сигурност не би било лесно.

Питай дали някой колега от тук, ако е склонен, би ти дал да пробваш такава кола и така най-добре ще си прецениш дали ти харесва, или не :)

В окачването няма нищо страшно и сложно, ако се налага - сменяш нещо и даваш газ, не е по-скъпо от повечето на пазара.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо точно за окачването питаш......в смисъл те интересува надежност и здравина, или степен на комфорт? Окачването е здраво! Като комфорт е постигнат много добър баланс между стабилност и комфорт, но все пак е по-скоро твърдо, отколкото обратното!   Както казах преди малко, трудно се казва директно модела струва ли си парите. Струва си като модел......  всеки екземпляр се оценява отделно.   Единствения сериозен недостатък на модела като цяло е, че не е подходящ за много едри и високи хора......... еля пък на задните седалки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! Да, говорех за здравина, стабилност и комфорт. А като обява мога да посоча ей тази https://www.cars.bg/offer/c2791059, но тя е 170 коня, този мотор съм чувал, че е по-здрав и надежден от 140ката?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поне като визия и екстри не изглежда зле за тая цена, а и винаги може да се пазариш. А за препоръчване е да мине през сервиз, където са на "ТИ" с Аудитата!

Моторите са почти идентични........нищо по-надеждно няма тук...... по-мощна е, оплакват се обаче по-често от дюзи доколкото знам, не съм имал вариант 170 к.с!

Без да те плаша.......подобен автомобил ако влезе в серия, набързо може да ти струва доста хиляди лева за ремонт...... но това важи за всяка турбо дизелова кола от тия години, независимо от марката!     Искам да кажа, че си изисква не малко средства за да е в добро здраве дългосрочно!

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не държа задължително да е дизел, така че ако си вътре в нещата и с бензиновите двигатели, ще се радвам да ме светнеш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммммм....... С бензиновите съм запознат само на теория....... ще оставя колегите да говорят. Всеизвестен и много търсен е мотора 1.8 Турбо.....но за запазена кола с такъв мотор парите няма да ти стигнат/визирам сумата от обявата, която си посочил/. Държат висока цена именно заради търсенето, не че в него е вложено нещо повече. ....   Ако не караш поне 15 000 км на година не си взимай дизел /казвам го като човек каращ дизели/..... просто няма смисъл! 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай има някакъв резон да се замислиш да е дизел /хич не е задължително/.  Има потенциално повече агрегати за чупене, съответно по-големи разходи. Предимството е, че на пазара избора е огромен.  Разхода на гориво също е съвсем различен. Ако сега трябва да си купувам такава кола, бих си взел 2.0Т Бензин! Ама това си е мое мнение......доволен съм много от сегашната кола, ама е купувана преди години и тогава някои фактори бяха различни.   С посочения от мен мотор не съм запознат от първо лице, нямам опит с него..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами засега няма да се бърза колега, поуплаших се и ще търся възможно най-читавото да взема. Иначе много благодаря, че ме светна! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Първото което се набива на очи в посочената обява е “внос от Германия” пък на едната снимка колата е с регистрационни табели от Швейцария не, че това непременно е проблем, но би ме усъмнило в коректността на продавача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, аз не съм казал че определено ще е тая колега, просто се интересувам от модела и като цяло къде са му слабите места и дали си струва като цяло, спрямо Б6, понеже не виждам голяма разлика освен във визията и двигателите, но все пак бих предпочел Б7. А и нещо си мисля да събера някой лев в повече и да взема такава с 1.8Т двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1,8Т в Б7 с куатро и като надеждност и здравина съм ИКЛЮЧИТЕЛНО доволен. С газ съм и онзи ден реших да се изгавря и да не подминавам 100 на извънградско само с мен и празна кола при зареждане пълно-пълно ми даде разход 7,42 газ, като тук влизат и 4-5 светофара градско в не-пиков час. 90% извънградско- 10% градско. Такъв разход в ценово отношение съм постигал само с Клио-то, което е дизел на извънградско със скорост до 70.

А да  - и аз имах подобни дилеми преди две години, но послушах съветите на колегите тук и се спрях на тази комбинация, като за момента не съжалявам за избора, който направих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Ами замислих се над всичко и наистина реших да заложа на 1.8Т. Като динамика как е колата на газ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ме е срам да кажа какво карам в момента, но ще го кажа: VW Polo Variant 1.9 SDI 68 умрели кончета. :unsure:Мисля, че ще усетя огромна разлика. :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен В7 има и В6 с най-добрата комбинация.....за мен. Мотор BFB-163 к.с.  и 6 скорости - GJW и квадро. С чип и газ :hilezh:

Има една в6-ца с такава комбинация и мотор/кутия.  ГледАл съм я и :steinigung: Тази кола е стояла според мен в плевник последните поне 2-3-4 години и то с отворени ако не врати, то поне прозорци. Нищо чудно да е била и дом на някоя животинка. Т'ва след автомивка изглеждаше ужасно. Ако не са я прали цялостно отново, съм сигурен че има още слама в гънките на седалките. Прах навсякъде, където може да се сети човек, че и на други места. Като бръкнАх в ауспуха и пръстите ми станаха, 'сякаш съм бъркал в кутия с черна блажна боя. Беше на 7500. След 4 месеца я гледам , че е на 6500. Ако се вземе на 5К.....става човек да си я оправи. Не вярвам за този отпадък да са дали повече от 2500 лв. и 1500 транспорт и налОзи...

А и не знам дали имат вече номерА от тези , дето ги имат някои автоморги ....та да се пробва колата. 

Да си знаеш, ако решиш да ходиш да я гледаш.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да си позволоиш B7, не се и замисляй за B6. Не че са толкова различни, ама 3-4 год. по-стара кола не е като да е без значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...