Marto7777 Публикувано 2 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 (Редактирано) От 1 месец насам го има проблема.Рядко се случва, но го има.Мисля че като не съм карал колата 1-2 дена и след това тръгна да пала върти върти и не пали.Помпата работи, чувам я, но колата отказва да запали.Върта 4-5-6 пъти по 10 секунди на стартер и неиска.Изчаквам малко 5-10мин и като завърта пак пали от раз.Запали ли 1 път няма ядове.Грешки няма с ваг-ком я гледах нито 1 грешка няма.Направи ми впечатление, че доакто върта на стартер и не пали се чува едно цъкане откъм бушоните, като от реле е цъкането.Възможно ли е някое да е заминало ? Макар че винаги проблема го прави като не съм я карал 1 ден и на следващия първото палене.Запали ли 1 път после и цял ден да обикалям всеки път пали от четвърт. Редактирано 2 Февруари 2019 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 Дай на някой друг да пали и виж в това време какво излиза от аспуха. Мирише ли на бензин или не. Така ще се насочиш къде е проблема. Няма гориво или е ел. проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 2 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 Около колата почва да мерише на бензин.Това е че няма как да знам кога няма да запали за да викна някой.А завърта ли да вида че не пали.Доакто се обада и дойде някой, колата ще си запали без проблем.Веднъж бях с при колата с човек като не запали.7-8 пъти въртях сигурно по 10секунди.Накрая реших да извада едната бубина да вида дава ли искра като я сложа на капака на главата и искра.Почнах да върта и първите 3 секунди искра нямаше, на 4тата секунда колата запали на 3 цилиндъра и почна чак тогава да дава искра.Тоест на колата не и е проблем и на 3 цилиндъра да запали, а при точно тоя случай беше -12 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 (Редактирано) Много могат да са причините. Ако изключим недостиг/налягане на гориво .. Най честата причина е Camshaft Position Sensor (G40). Свали буксата му огледай я. Когато вземе да "умира" се усещат съвсем леки потрепвания/прекъсване на двигателя при работа на празен ход. Редактирано 2 Февруари 2019 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 2 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 Е него няма ли да го изкара на диагностиката ако е тръгнал и дава проблеми ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 Ако угасне в движение - да. При положение, че не пали - не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 2 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 В движение колата не гасне.Както и никакви други проблеми няма след като веднъж запали.Трудното палене също е рядко, но случи ли се ината е голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 2 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 Следващия път закачи диагностиката и гледай дали се отчитат някакви обороти при въртене на стартера като не иска да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 2 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 (Редактирано) Оборотите от същия G40 датчик ли ги гледа или има и друг на коляновия вал ? Редактирано 4 Февруари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 И при мен отказа два пъти,и втория път закачихме я и датчик колянов вал,не беше оригинален! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Може да е температурен датчик и да не достига гориво.Не излиза като грешка.При мен го хванах на живи данни.Слизам до колата закачам вагкома и показва 50 градуса(съответно реже горивото), да ама на вън беше -10.Палене няма.Запалих аварийно на газ и заминах да си купя нов датчик. Не вярвам проблема да ти е в налягането на горивото в рейката, щом държи едно денонощие.А и дори да е паднало, ще подкачи и на второто въртене ще си запалил. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paco78 Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 Имах същите проблеми,оказа се датчик на коляновия вал.Разбрах го чак като ми светна EPC.Грешки при диагностика нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Днеска пак ми направи проблема и отново не бях с лаптопа при мен.Забелязах че стрелката на оборотомера се надига от 0. От къде взима информация таблото за оборотите ? Ако взима от датчик колянов вал значи не е от него проблема щом го отчита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 При мен когато отказа втория път,си беше записала датчик колянов вал,а на таблото си стоеше”OK”и изобщо не палеше! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 24 Април 2021 Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 На 12.02.2019 г. at 18:40, Marto7777 написа: Днеска пак ми направи проблема и отново не бях с лаптопа при мен.Забелязах че стрелката на оборотомера се надига от 0. От къде взима информация таблото за оборотите ? Ако взима от датчик колянов вал значи не е от него проблема щом го отчита. Какво стана с проблема ти колега, защото и на мен от известно време започна да ми прави същият проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 10 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Оказа се датчик колянов вал. Смених го и от тогава не е правила проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване