ilianito81 Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Здравейте колеги, имам за смяна две подгревни свещи. След диагностика с ваг кома го установих, а и почна да пали по трудно на студовете. Завърта два три пъти и чак тогава пали. Едиствено ако я подгрея три пъти пали от раз. Къде се намират свещите и лесно ли се сменят? 2.0 тди 143 коня Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Намират се под декоративния какак на двигателя. Сменяват се изключително лесно стига да няма някоя с много нагар. Задължително развививане и стягане с динамометричен ключ. Добре е да се изчистят и леглата на свещите. Новите трябва да се намажат с алуминиева или медна високотемпературна паста. Изгледай това видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Щом питаш къде се намират не се занимавай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Здравейте колеги, имам за смяна две подгревни свещи. След диагностика с ваг кома го установих, а и почна да пали по трудно на студовете. Завърта два три пъти и чак тогава пали. Едиствено ако я подгрея три пъти пали от раз. Къде се намират свещите и лесно ли се сменят? 2.0 тди 143 коня Благодаря А как подгряваш три пъти колега? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Как подгрява?Само си мисли,че подгрява три пъти като връща и дава на контакт отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianito81 Публикувано 4 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 3 hours ago, veselin velchev said: Как подгрява?Само си мисли,че подгрява три пъти като връща и дава на контакт отново. И как стигна до извода че само си мисля? On 03/02/2019 at 5:25 PM, Passi said: Щом питаш къде се намират не се занимавай. Е колега тия форуми не са ли точно за това? За да питаме!? И да си правим сами колите?! Аз ако не исках да се занимавам ще я закарам в ауди и ще ми ги сменят. Благодарение на тези форуми съм си оправял колите много пъти. А ако не ти се отговаря на моето запитване, подмини и не се прави на много остроумен. Има си фейсбук да си чешеш езика. Лека нощ On 03/02/2019 at 5:10 PM, ivo totev said: Намират се под декоративния какак на двигателя. Сменяват се изключително лесно стига да няма някоя с много нагар. Задължително развививане и стягане с динамометричен ключ. Добре е да се изчистят и леглата на свещите. Новите трябва да се намажат с алуминиева или медна високотемпературна паста. Изгледай това видео Благодаря колега за изчерпателния отговор. Респект 3 hours ago, doktora76 said: А как подгряваш три пъти колега? Sent from my iPhone using Tapatalk Давам три пъти на контакт ,без да натискам съединителя. И определено пали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Ма много нервен ше дойдеш.Под капака на клапаните са ти свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 Преди 19 часа, ilianito81 написа: И как стигна до извода че само си мисля? Това,че контролната ламБа за подгрева на таблото изгасва не означава,че свещите са спрели да греят,а означава,че е време да завъртиш стартера.Това подгряване три пъти води единствено до интензивно източване на акумулатора,но ти ще го разбереш по трудният начин когато един прекрасен студен,зимен ден когато след поредното трето или четвърто подгряване няма да имаш ток за стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianito81 Публикувано 5 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 (Редактирано) Гледам че разбираш нещата колега. Обясни ми тогава защо пали по лесно при три поредни подгрявания? Благодаря Редактирано 13 Февруари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 5 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2019 А какво мислите, ако е изгоряла 1 свещ от 6 при 3.0 тди, има ли файда да сменям всичките 6 ? Или да си сменя само изгорялата, защото мисля да направя точно това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 6 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2019 Преди 20 часа, James написа: А какво мислите, ако е изгоряла 1 свещ от 6 при 3.0 тди, има ли файда да сменям всичките 6 ? Или да си сменя само изгорялата, защото мисля да направя точно това ? При изгорялаа свещ по инструкции се сменят всичките. На мене лично ми се е случвало доста пъти в сервиза да сменя само една по желание на клиента и след 1-2 дена да гръмне и някоя друга Преди 23 часа, ilianito81 написа: Гледам че разбираш нещата колега. Обясни ми тогава защо пали по лесно при три поредни подгрявания? Благодаря имай предвит,че при подаване на контакт при нашите коли и помпата подкачва гориво. ако на диагностиката ти записва свешщи най-вероятно в тях е причината разбира се , но може попринцип да е свързано и с горивото тоя проблем Иначе няма лошо човек да си прави сам нещата , но нали се предолага ,че хората в сервизите го правят по-често и са опитни. още повече най-малкото имат и по-специални инструменти за всеки случай. Но и аз съм за , ако е нещо лесно и човек не е с две вързани ръце да си го смени сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 7 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2019 На 2/5/2019 at 23:17, James написа: А какво мислите, ако е изгоряла 1 свещ от 6 при 3.0 тди, има ли файда да сменям всичките 6 ? Или да си сменя само изгорялата, защото мисля да направя точно това ? Док, сменяй всичко, не са толкова скъпи. После ти е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Колегата ilianito81 е пуснал темата за подмяна на подгрявящи свещи ! Другите мнения са също уважителни и поучителни, но ето какво предлагам ако четете руски. Тук е описано че подгрева достига до 1000 градуса.за макс 2сек. Освен това подгряването продължава и при запален вече двигател но с по-малък интезитет с цел облекчаване режима му и намаляване на шума а съща така, при първоначалното подгряване свещите подгряват една след друга - последователно, с цел да не претоварват ел. системата на автомобила. Успех колега с подмяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2019 Много интересна информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване