Jump to content

Смяна на подгревни свещи


ilianito81

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам за смяна две подгревни свещи. След диагностика с ваг кома го установих,  а и почна да пали по трудно на студовете. Завърта два три пъти и чак тогава пали. Едиствено ако я подгрея три пъти пали от раз. Къде се намират свещите и лесно ли се сменят?

2.0 тди 143 коня

Благодаря  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Намират се под декоративния какак на двигателя. Сменяват се изключително лесно стига да няма някоя с много нагар. Задължително развививане и стягане с динамометричен ключ. Добре е да се изчистят и леглата на свещите. Новите трябва да се намажат с алуминиева или медна високотемпературна паста. Изгледай това видео

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам за смяна две подгревни свещи. След диагностика с ваг кома го установих,  а и почна да пали по трудно на студовете. Завърта два три пъти и чак тогава пали. Едиствено ако я подгрея три пъти пали от раз. Къде се намират свещите и лесно ли се сменят?

2.0 тди 143 коня

Благодаря  

А как подгряваш три пъти колега?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как подгрява?Само си мисли,че подгрява три пъти като връща и дава на контакт отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, veselin velchev said:

Как подгрява?Само си мисли,че подгрява три пъти като връща и дава на контакт отново.

И как стигна до извода че само си мисля?

On 03/02/2019 at 5:25 PM, Passi said:

Щом питаш къде се намират не се занимавай.

Е колега тия форуми не са ли точно за това? За да питаме!? И да си правим сами колите?! Аз ако не исках да се занимавам ще я закарам в ауди и ще ми ги сменят. Благодарение на тези форуми съм си оправял колите много пъти. А ако не ти се отговаря на моето запитване, подмини и не се прави на много остроумен. Има си фейсбук да си чешеш езика.

Лека нощ 

On 03/02/2019 at 5:10 PM, ivo totev said:

 Намират се под декоративния какак на двигателя. Сменяват се изключително лесно стига да няма някоя с много нагар. Задължително развививане и стягане с динамометричен ключ. Добре е да се изчистят и леглата на свещите. Новите трябва да се намажат с алуминиева или медна високотемпературна паста. Изгледай това видео

 

Благодаря колега за изчерпателния отговор.

Респект

3 hours ago, doktora76 said:

А как подгряваш три пъти колега?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Давам три пъти на контакт ,без да натискам съединителя. И определено пали от раз. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, ilianito81 написа:

И как стигна до извода че само си мисля?

 

Това,че контролната ламБа за подгрева на таблото изгасва не означава,че свещите са спрели да греят,а означава,че е време да завъртиш стартера.Това подгряване три пъти води единствено до интензивно източване на акумулатора,но ти ще го разбереш по трудният начин когато един прекрасен студен,зимен ден когато след поредното трето или четвърто подгряване няма да имаш ток за стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че разбираш нещата колега. Обясни ми тогава защо пали по лесно при три поредни подгрявания?

Благодаря 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите, ако е изгоряла 1 свещ от 6 при 3.0 тди, има ли файда да сменям всичките 6 ? Или да си сменя само изгорялата, защото мисля да направя точно това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, James написа:

А какво мислите, ако е изгоряла 1 свещ от 6 при 3.0 тди, има ли файда да сменям всичките 6 ? Или да си сменя само изгорялата, защото мисля да направя точно това ?

При изгорялаа свещ по инструкции се сменят всичките. На мене лично ми се е случвало доста пъти в сервиза да сменя само една по желание на клиента и след 1-2 дена да гръмне и някоя друга 

 

Преди 23 часа, ilianito81 написа:

Гледам че разбираш нещата колега. Обясни ми тогава защо пали по лесно при три поредни подгрявания?

Благодаря 

имай предвит,че при подаване на контакт при нашите коли и помпата подкачва гориво. ако на диагностиката ти записва свешщи най-вероятно в тях е причината разбира се , но може попринцип да е свързано и с горивото тоя проблем :) Иначе няма лошо човек да си прави сам нещата , но нали се предолага ,че хората в сервизите го правят по-често и са опитни. още повече най-малкото имат и по-специални инструменти за всеки случай. Но и аз съм за , ако е нещо лесно и човек не е с две вързани ръце да си го смени сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/5/2019 at 23:17, James написа:

А какво мислите, ако е изгоряла 1 свещ от 6 при 3.0 тди, има ли файда да сменям всичките 6 ? Или да си сменя само изгорялата, защото мисля да направя точно това ?

Док, сменяй всичко, не са толкова скъпи. :) После ти е мирна главата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ilianito81 е пуснал темата за подмяна на подгрявящи свещи ! Другите мнения са също уважителни и поучителни, но ето какво предлагам ако четете руски. Тук е описано че подгрева достига до 1000 градуса.за макс 2сек. Освен това  подгряването продължава и при запален вече двигател но с по-малък интезитет с цел облекчаване режима му и намаляване на шума а съща така,  при първоначалното подгряване свещите подгряват една след друга - последователно, с цел да не претоварват ел. системата на автомобила. 

Успех колега с подмяната.

420_Двигатель_Audi_2,0_л_TDI_CR_061.png

420_Двигатель_Audi_2,0_л_TDI_CR_060.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...