kikson1979 Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Полезно инфо!Аз нямам такива симптоми за мое щастие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Доста е възможно при такова поведение човек да си помисли, че има проблем със скоростите и никога, че този клапан може да е причина. Аз даже не мога да го повярвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Направих днес лог на 1, 22 и 23 канали. Стана ми много интересно за този клапан. Дори и малко да не си върши работата, си заслужава да се смени. Надявам се по лога някой да може да каже и ще е много добре @Audi V6, ако може и той да направи кратък лог, за да служи като еталон Направих две тръгвания - едното плавно, на другото я понастъпих, колата бе загряла на 80 градуса. LOG-01-001-022-023.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Тоя клапан ще е като с дебитомерите. И аз имам доста от симптомите на колегата при каране с малко газ. Особено това причукване на дюзите и замисляне преди да смени скорост, ама си мислех, че е нещо от рециклирането, нищо че са рециклирани по бош системата с връщане на старите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Като гледам при теб едва му променя % и това го прави компа, не да не е в ред клапана. Той може да не е, но тук му гледаме % на управлението и не можем да съдим колко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Няма обратна връзка клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Стефане, какво имаш предвид с това? При мен ли или по принцип? @mshbul: давай и ти лог и да гледаме При мен на 2600 оборота не минава 50%, но пък pressure си отговаря на исканото от компа... Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Че няма датчик, който да отчита реално колко нафта минава. Компът си управлява клапана, ама дали има резултат той не знае и си командва все едно всичко е наред, а то може да не е и тогава има аномалии без да записва грешки. Товам което си дал на снимката е управлението на регулатора на налягането, за него има обратна връзка и то много прецизна - с датчик за налягане. А тук става дума за регулатора на помпата дето не знаем точно защо е там и дали има особено значение. Аз като ти писах него визирах, а не този за налягането. Ей това е в логовете. Даже не бях поглеждал, че го има из каналите. Аз съм си мислел, че там мери количеството. А се оказва, че го регулира. Quantity Measuring Control Valve Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Значи този клапан може да се разбере дали е читав само ако се смени с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Аз още не мога да преценя дали имам разлика от смяната на дебитомера. Обикновено съм забравил за това, че да следя внимателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Няма мерителен клапан за гориво в нито едно ТДИ. Имаш пиезо сензор за налягане в левия рейл, клапан за разтоварване на десния рейл и дозиращ на помпата, за да намали звука да не чука мотора на празен ход като помпата на патицата 2.5тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) 1 hour ago, mshbul said: Ей това е в логовете. Даже не бях поглеждал, че го има из каналите. Аз съм си мислел, че там мери количеството. А се оказва, че го регулира. Quantity Measuring Control Valve да, сега разбрах, че трябва да гледам 23 канал. При мен стои около 37% и почти не мърда, хм... Можеш ли и ти наистина да логнеш тези канали и да сравним? Ще се опитам да видя при мен точния номер на датчика. Редактирано 5 Март 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 2 hours ago, mili 75 said: Значи този клапан може да се разбере дали е читав само ако се смени с нов. @OvivO Да правим направо една групова поръчка и да мирясваме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 @royce: прави първо един лог Ако е 160/200лв няма да го мисля, но видях, че на моя модел е два пъти по-скъп. Искам да видя кой е точно. Ще борим отстъпка за количество Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Ама защо сте решили, че трябва да се сменя. Доколкото разбирам ако не е наред ще чука повече на празен ход. Който няма такова нещо да не харчи излишни пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 ще проверя каква е цената. Не съм забелязал чукане. Но, ако го сменя, най-много да стане по-добре, ако е тръгнал при мен. Чакаме още логове на 23 канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 (Редактирано) Аз не знам кога ще мога да правя логове. Рядко я карам. Пиши каква е цената. Редактирано 6 Март 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Логове на 23-ти канал ли трябва да се правят последно, и като Стефан казва че няма обратна връзка, какво може да се проследи точно. При мене от време не време се чува едно чукане от дюзите докато е студена колата и се кара с малко газ, точно както колегата описва. Като подадеш малко повече газ и изчезва. Странното е че не винаги го има този феномен, сега от доста време не съм го чувал, сякаш зацикля този клапан в даден момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 не знам дали реално ще разберем нещо, ако още някой пусне логове, но поне ще видим какви са показаните стойности на 23 канал. При мен се вижда, че при обороти от 777 до 2800 почти не се менят процентите и са в диапазона 30 до 40% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tchoumpov Публикувано 16 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 On 2/21/2019 at 4:07 PM, kikson1979 said: Каква марка ремък сложи сега? Пак оригинален Ауди. Сега е ОК няма шум. Само че, заради този ремък, смених и ГНП, старото ГНП го отворих за инспекция и беше без забележки на 250 000км. Интересното е, че шума не се появи веднага слд смяната на ремъка а седмица след това....затова смених и помпата..от страх Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Ремъците на DAYCO тия лъскавите доста шум издават като се огъват по ролките. Аз откакто попаднах на крив пистов ремък Gates пак от лъскавите, бухам само Contitech от платнения тип навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Аз на помпата сложих ангренажен Gates, ама не беше лъскав и всичко си е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Вчера погледнах тоя клапан и при мен също е от 31до 38%, ама на градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 и аз на градско засичах, значи или и на двмата ни е добре, или зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 То не е толкова съществено как го управлява еку-то, а какъв е резултата, което не можем да го разберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване