Jump to content

Мнения за повдигане на Б7 Quattro


NITRO1

Recommended Posts

Пружините мога да ги кажа по VAG номер .. но няма да се вместиш в бюджета, който си обявил. Имаш ли представа колко струват нови оригинални такива?

Поне се наведи и виж цветната маркировка на твоите предни пружини. Ако няма такава, ситуацията е ясна ... за мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 122
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мога да направя снимка на В7-ца коНби, която е бАя вдигната. Така си дойде от швейцарско. В сервизната история мярнах , че са сменяли задните пружини. Ще вида какъв им е парт номера. Защо са ги сменяли...нямам идея, но лично на мен не ми харесва как изглежда колата. Обаче пък вози доста меко...Карах я 500 км ...верно завоите бяха само през прохода на Републиката.....ама добре се държеше. Даже на по-бързите завои преди предела сякаш беше по-стабилна от 4ф-ката на въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече писахме колко вида пружини има ... Ако някой ти напише такива от 3.0ТДИ и ги сложиш ... Думата "скоклест" ще придобие правилно значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради тази причина моля някой със същата кола (б7 2.0 тфси куатро) просто да погледне цвета на пружините, но ако е с ниската предница. Вие писахте за видовете пружини но така и не можах да се оправя, ако имам цветовете на ниска пружина ще стане много лесно, просто поръчвам и сменям.

Така е отзад, така искам да стане и отпред.

20190224_160941.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуално модела Б7 изглежда с по висока предница. Това е чисто визуално и е свързано с арките на калниците. Но с оглед на това какъв скрап се продава у нас, може някой "конструктор" от Враца да е сложил каквото му е било под ръка. Затова провери по VIN какво е окачването при теб и съответства ли по цветни маркировки на действителността.

Коректен отговор за снижаване на предницата е поставяне на пружини с по нисък теглови индекс. Примерно при теб е 0JH (854-885 кг.) а поставиш  0JG (824-853кг) или 0JF (795-823 кг ). Аз не бих го направил за предни пружини ... Но красотата иска жертви. B) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, идвам с прясна прясна информация от майсторягата:

Значи свалихме само задно ляво колело и се откри следната гледка - в най-долния си край пружината има две точки - зелена и бяла ( на снимката )

Амортисьора нямаше как да го снимам но майсторягата разчете следните кодове написани на него:

B2B05

513  035  8

67  389

 

Дебелината на пружината измерена с шублер е точно 15 милиметра.

 

Това са данните за задно ляво колело, уточнвам

Сега единствения ми въпрос ( ако на някой му се занимава да отговори, да не излезе, че не уважавам труда ) с какви пружини и амове да заменя цялото проклето окачване, така, че да вдигна проклетията с барем 3 санта и ако мога евентулано да подобря возията. Предполагам ще се намерят какви са заводските кодове, аз ще търся обаче качествени алтернативи по тези кодове, няма да слагам оригиналните части.................................ако реша да го правя въобще.

20190302_112748.jpg

9 minutes ago, МММ1 said:

 

Коректен отговор за снижаване на предницата е поставяне на пружини с по нисък теглови индекс

По ВИН неколкократно проверявано е 1ВА, Няма да снижавам, искам да повдигам - предница, задница всичко.

На онова комби куатро, което си измерил могат ли да се кажат номерата на амове и пружини или примерно директно мога да търся из някой каталог за комби куатро ...................................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази маркировка на задна пружина излиза че е 0YL  ( 953-986 кг) ...VAG 8E0511115DA. На Avant-а който гледах беше  0YM (987-1020 кг) VAG 8E0511115DB с дебелина на навивката 15.5мм.

Но още не е ясно скакво окачване е излязла колата от завода. 

Изгледай това клипче .. https://www.youtube.com/watch?v=qs5PIsoJrrE   и допълни информацията.

Докато научиш руския, може да сложиш и една снимка на маркировката на предните пружини. B)

 

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя ако завъртя волана на крайно ляво или дясно положение дали ще се видят някакви цветове. Колата по всички ВИН декодери излиза с 1BA. По цвета на пружините и например кода на амортисьора, който съм написал не може ли да се направи извод чии код е окачването?

Но пък явно и кода на окачването май няма значение защото са няколко вида пружини и амове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На списъка с PR кодовете (при б6 е под задната седалка) пише какво ти е окачването, с какъв код са ти пружините, с какво въобще ти е излязла колата. Виж при б7 къде е списъка за да разбереш с какво е излязла колата ти и правено ли е нещо.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една лепенка в мястот където е резервната гума и там е например кода на боята. Ще се опитам да я снимам, защото не мога да разчета хубаво.

А дали колата, като е била произвеждана за Бг защото е поръчана в Бг и е купена чисто нова от тук да са нашибали некво 5-то качество амове и пружини?

Иначе почти всички фактури са при мен и няма данни да е сменяно нещо по окачването за тия 11 години. Обслужвана е само в Ауди или Фв преди мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В7-цата е с 1BA и са сменили на 182К км:

8E0511115DB - пружини задни

8E0512149P - горен "тампон" за пружината

8E0512297J - пружинно "легло"...долен тампон на пружината.

Висока е и вози меко....и при нормално каране е стабилна :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Куатро ли е? Може и на л.с да споделиш цени за въпросните артикули. Последното ти изречение описва исканата от мен ситуация, с едно изключение...............дали ще е стабилна, аз карам пенсионерски та все ще се държи по-добре от Б4-та по завоите. Днес щракнах една снимка на сравнително хоризонтално място.

 

Дзверо.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щар по щар е, ама е авант. И е по-висока. За "меката" возия направи впечатление дори на жена ми. Аз не бях обърнал внимание. А тя се е повозила доста км на въздух...Но определено е много по-меко от 1ВЕ в В5-ца и S-line в В6-ца. В ВЕХ-а S-line с 17-ки беше бая подскачане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея мен....сменяни са в швейцарско. Копи на парт номера и търси. Защо са ги сменили на 182К км.....също нямам представа, но са сменили само задните.Вероятно швейцареца исмаил шЕ да ги е "омекотил"  с пълен багажник и 3 дебели кадъни на задната седалка....сЕко лято до анадОла :hilezh: 

п.п.

имам 4 такива джанти за продаване...16-ки. Май такива бяха :stupid:

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех, че ти си ги сменял. Точно по тези номера ще прегледам за алтернативни и оригинални части. Благодаря за инфото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Поръчани са 4 броя от сериен номер 8E0511115DC  или нещо подобно, цената ме е срам да я кажа, но поне има опция за връщане обратно ако не съм доволен....................чакам ги и най-вероятно уикенда ги пляскам и ги започвам с измерванията след това, само да не се вдигне още барем 3-4 санта........................м@мка И.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...