starfighter Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Здравейте, наумил съм си да закупя Audi A5 sportback, фейслифт, 2012-2013 дизел. Въпроса ми е, към кой двигател да се насоча, 2.0 или 3.0? Ако сте запознати кой е по-надежден, ще съм благодарен за мнения и препоръки. Също и дали да е с ръчни скорости или автоматик. Чувам от тук от там, че 2.0 е по-добрия, така ли е? И тази гама двигатели само на А5 ли се монтират или и на други модели, примерно А4 или А6? Не намерих подобна тема, ако има такава моля да ме насочите. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Аз карам А5 Sportback, 3.0 ТDI фейслифт със С-Троник и мога да те посъветвам такава кола с такава конфигурация да НЕ си взимаш! 2.0 не знам колко е здрав, но не мисля, че може да бъде по-голямо дърво от 3.0. Автоматик също мога да те посъветвам да не си взимаш, защото те очакват много приключения. Като цяло - ориентирай се към друга марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starfighter Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Благодаря за съвета. Марката едва ли ще сменя, от 10 години карам ауди и нищо не може да ме събори. Но за 3.0 с-троник съм чувал и други подобни мнения. Благодаря, ще очаквам и други да споделят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Аз съм с 2.0 и като изключим приключенията със С-троника. Колата е много добра и приятна за каране. На мен лично 177 к.с са ми ОК за това купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starfighter Публикувано 9 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Благодаря за коментарите. Не очаквах негативни общо за Аudi, а за сравнение на двигателите. Това не е ли все пак форум за фенове на марката :))) Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HUGO Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Явно има фенове и фенове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Относно с-троника - който си е купил колата със здрава кутия е много, много доволен...дори да му се е наложил ремонт. Който е взел изгодна кола на незнайни километри с тотализирана кутия обикновено е влязъл в една спирала. @StartFighter Автомобилите с 2.0 и куатро са редки, а още по-редки са с автомат и куатро. Обикновен 2.0 с автомат е на предно, т.е. с мултитроник кутия. Реално 2.0Д е единственият мотор в гамата, който може да се препоръча безрезервно - сравнително тих е, много евтин за поддръжка, не изисква специализирани сервизи, осезаемо по-лек от 3.0. Автомобил с 3.0Д има подчертано недозавиване, независимо, че обикновено е с кутро. Най-безпроблемната комбинация, разбира се е 2.0Д с ръчна кутия на предно. Като особеност - колата лесно върти гуми при тръгване. За мултитроника на това поколение се чуват по-малко отрицателни отзиви, но как е на практика При всички положения при диагностиката трябва да се обърне сериозно внимание и върху кутията - да се загрее добре и да се гледа от човек, който е наясно с конкретната кутия. Разходът на 2.0Т е с около 1.5-2л нагоре, но моторът пасва по-добре на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Е затва не трябва да се пита по форуми, главно ще отговорят хора, които са имали проблем с колите си или такива като дебелия трол подМетката, на които досега до Audi са му 20 годишни кофтори нямащи нищо общо с това за което се пита в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starfighter Публикувано 10 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 8 hours ago, robobug said: Относно с-троника - който си е купил колата със здрава кутия е много, много доволен...дори да му се е наложил ремонт. Който е взел изгодна кола на незнайни километри с тотализирана кутия обикновено е влязъл в една спирала. @StartFighter Автомобилите с 2.0 и куатро са редки, а още по-редки са с автомат и куатро. Обикновен 2.0 с автомат е на предно, т.е. с мултитроник кутия. Реално 2.0Д е единственият мотор в гамата, който може да се препоръча безрезервно - сравнително тих е, много евтин за поддръжка, не изисква специализирани сервизи, осезаемо по-лек от 3.0. Автомобил с 3.0Д има подчертано недозавиване, независимо, че обикновено е с кутро. Най-безпроблемната комбинация, разбира се е 2.0Д с ръчна кутия на предно. Като особеност - колата лесно върти гуми при тръгване. За мултитроника на това поколение се чуват по-малко отрицателни отзиви, но как е на практика При всички положения при диагностиката трябва да се обърне сериозно внимание и върху кутията - да се загрее добре и да се гледа от човек, който е наясно с конкретната кутия. Разходът на 2.0Т е с около 1.5-2л нагоре, но моторът пасва по-добре на купето. Много благодаря за изчерпателния отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Преди 12 часа, robobug написа: Разходът на 2.0Т е с около 1.5-2л нагоре, но моторът пасва по-добре на купето. 2.0тди гори 8-9 градско. 2.0т със сигурност не гори 10 или дори 11. Реално е от 12-13 нагоре. 4-5 литра разлика или 10лв на 100км. Не е малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Да, хиляда гори Моята е 10,5 среден по борд. С куатро малко повече, предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Ами при мен в а3 с куатро и ръчна кутия зимата градско само на къси разстояния е около 12-13 (разбирайте между 5-10 км и се спира за престои от 3-4 часа.) Лятото извън града без да се минават 110 км/ч за 450 км ми даде 7.5 по борд и на бензиностанцията пълно-пълно излезе пак 7.5 на същия пробег. Което мисля е доста приемливо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 On 3/10/2019 at 9:06 PM, quаttro said: 2.0тди гори 8-9 градско. 2.0т със сигурност не гори 10 или дори 11. С моето каране разликата между чипнато 2.0Т с куатро и автомат и 2.0Д/143 на предно мултитроник е около 1 литър на градско. Това са показанията на борда на еднакви купета, по еднакъв маршрут. На практика при мен има и ГИ .... за нещо общо във вървенето или шума не може да се говори. Но в поста си съм имал предвид разлика в извънградския разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Аз карам 2.0тди 177 куатро/s-tronic. Зимата в София час-пик сутрин и вечер - 10/100 и по борд и по колонка. Това на 19-ки. По-малко да се насера не мога. Извънградско по борд се върти 5.8-6.4, но така и не съм я засичал по колонка само извънградско още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване