mhi406vt Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 (Редактирано) Здравейте, една от посочените по-горе явно ще е, като се спра на конкретни коли, може би ще ви помоля за мнение, но в момента ме интересува следното: при фейлифтов 2.0 TFSI, произведен 07.2012, пише че мотора е 155 KW/210 hp, исках да ви попитам при този мотор харча на масло сега оправен ли е или си е наличен? При 225 коньовия ли със сигурност може да се твърди, че няма харч (тука пак да уточня, да не скочи някой философ, че всички харчат, имам предвид големия харч). Със сигурност колата е фейслифтова, пише си, че е модел 2013, но двигателя е стария, поне като параметри. Конкретно кода на този който гледам е CPMA ("ROK"). Благодаря! Редактирано 18 Март 2019 от mhi406vt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 29 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2019 Доколкото разбрах проблемът с харча на масло при 2.0 tfsi го има до 2015 год, та шансовете за този мотор намаляват. В момента гледам тази: https://www.mobile.bg/21551455064135795 Някакви мнения за автокъщата и за колата? Голяма ли е драмата със поставянето на темпомат и някой ако има представа колко ще струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 29 Март 2019 Доклад Share Публикувано 29 Март 2019 Много екстри ...нетипично за бял автомобил. Опцията 4F2 е голямо удобство ... Но е доста чуплива така да се каже. Най-голямо внимание към скоростната кутия (dual clutch gearbox) и опция за някакъв гаранционен пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 29 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2019 Ами разбрах, че кутията трябва да се тества на загряла кола, поне за момента да се разбере дали има проблеми, иначе утехата ми е, че Мишо е тука Другото на радара ми е - https://www.mobile.bg/21550435393978211 но там има някаква врътка сякаш, още като излезе обявата се обадих, обещаха ми ВИН, после след 2-3 дена казаха, че са я пуснали на лизинг и не се продава, а гледам, че обявата си седи, даже й коригират цената, иначе на снимки много ме кефи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 20 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 (Редактирано) Най-накрая си намерих каквото търсих. Може ли да кажете какво освен масло + филтри, масло скорости, дифове и раздатка трябва да се обслужи? Колата е като нова, проверихме я в Порше, някакви биалетки и тампони излязоха за смяна (което не е мн сигурно като ги знам как ги пишат), ето и няколко снимчици. Редактирано 20 Април 2019 от mhi406vt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Тоя продавач беше обсъждан тук преди време, но не помня какво беше мнението. Пред тая врата много Аудита са снимани да знаеш.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 20 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Е много ясно, че знам какво се продава, обявата е от мобилето, умишлено не съм пуснал линк, аз съм ходил на място, карал съм я колата, проверена е в Порше Пловдив както вече казах, капарирах я, тия дни отивам да я взема и да я докарам тука. Излишно е да казвам, че то си е на късмет, но всичко приключи вече. От задължителните за мен екстри няма само парктроник, но разбрах от Райно, че не е драма, и веднага ще сложа преден и заден. Проверил съм и историята през Евгени тука от форума, вс изглежда наред за сега, ще видим :). Ще споделя след време избора си, защото не вярвах, че ще се реша да купя от автокъща, но ето, случи се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Автомат ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 20 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zizu Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Купувал съм кола от тези хора , та може да се каже че се познаваме. Останах с добри впечетления. Нямаше селски номера , колите които продават са ОК ,,,,,, държат високи цени но въпрос на разбиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Честито, изглежда много добре! Щом има история виж дали е сменян ангренаж и кога, дават го 180хил км, но също така 7-8 години му е максимумът без значение километрите. С него водна помпа, термостат /може и двата/, пистов ремък и всички обтегачи и ролки. Тампони носачи е нормално, гумата старее и може да тропа и люлее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 21 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 Благодаря! Записвам си към обслужването какво още трябва. Иначе за хората от автокъщата едвам се сдържам да не изпиша много хубави неща, но ще задържа още малко, да не вземе да ми се счупи с-троника докато дойда до София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 On 4/20/2019 at 9:51 PM, Jass said: но също така 7-8 години му е максимумът без значение километрите. Къде може да се види официално тази препоръка, конкретно за 2.0Д ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Единствено в книжката която е в колата и има стикер с номера на шасито и екстрите на втора страница. Всичко друго е противоречива информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Аз го смених на 7г и половина на 115хил км като определено си беше за смяна. Ремъкът старее и му личи, който е виждал как е нацепен ще се сети за какво говоря. Питаш в ауди и ти казват 180хил км. Който иска може да пробва да видим колко години ще изкара без да направи километрите. Но ако се скъса преди това - ауди няма да поемат ремонта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 6 години е препоръката, която се среща. В моята книжка обаче не пише нищо. Преди време взехме автомобил, обслужван при официален дилър със сменен ремък точно на 10г. Поради това, че колата беше на 80к км във ФВ центъра бяха сменили само ремък, без ролки Затова питам - има ли някъде нещо официално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 23 Април 2019 Доклад Share Публикувано 23 Април 2019 И в моята не пише години, само км. Но от опит дадох препоръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 23 Април 2019 Доклад Share Публикувано 23 Април 2019 Имам спомен, че за 2.0TDI 177HP (CFGC) в книжката пишеше 210хил, км или 5 години, което настъпи първо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 23 Април 2019 Доклад Share Публикувано 23 Април 2019 Момци, тея работи не ги пише в "книжките" За тая работа си има ЕЛСА. Там всичко е написано както си трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 24 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2019 Така, днес си взех колата, ще започна с хубавите неща - супер стегната е, с-лайн седалките са много удобни, вътре е изключително запазена, буквално като нова е, единствено тази сивата метална лайсна в средната конзола има няколко следи от все едно някой пирон се е опитвал да забива (това между другото на много коли съм го виждал, не знам дали от изтърване на някакви предмети се получава), както и да е, минах по паветата на бул. Гоце Делчев, единственото нещо дето се чува е тракането на тавана (описано по-долу). Проблеми - като влязох в София, от 2 на 1 започна полюляване, та така, във филма съм вече, ще видим какво ще се окаже, добре, че все още поддържам прекрасни отношения с Мишо, та ще го чакам да си дойде и да я оправи. Второто нещо, което ме дразни е, че има едно леко дрънчене от панорамния покрив, все едно метални пластини се удрят, сякаш някакви болтове не са затегнати, чува се при затворен таван (много леко), и малко по-силно когато е повдигната задната част - при отворен таван го няма. Ще видя дали има нещо за затягане. Ми това е, въпреки двете бози като цяло колата мн ме кефи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 (Редактирано) Само да те успокоя 90 процента от Ку5 нов внос от Италия, Германия и Швейцария са с тръгнали S-tronic кутии - следва ремонт, така че като си избираш такъв екземпляр гледай да е бъкан с екстри, възможно най-запазен и на малко километри до колкото е възможно - 250 000 километра е таван за S-tronic - следва смяна на съединители, ремонтен комплект мехатроник и евентуално маховик всичко това със смяна на маслото на кутията и първоначалното обслужване - знам каква е цената - доста неприятна.... За панорамния таван е писано в една друга тема обслужване в Порше искат 80 лева за него, за други сервизи цената била 280 лева Редактирано 25 Април 2019 от Ropotamo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 25 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Иначе като отпусна спирачката си тръгва без да се замисля, дори на баир (на Симеоновско посока околовръстния например), няма някакви приплъзвания или нещо друго, то ясно, че ще се прави каквото и да е, Мишо каза, че може да е само адаптация, но като има развитие ще споделя. Относно покрива не знам дали моят проблем е същият, там хората говорят за скърцане, а при мен си е тракане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts