yavornik Публикувано 13 Август 2008 Доклад Share Публикувано 13 Август 2008 Аз като смених моя, педала омекна видимо, макар че смятах, че и преди не беше тежък. Преди отделяше високо горе, сега е ниско долу, който казва, че на ауди винаги отделял горе, според мен греши. Сякаш в началото, може би аз не бях свикнал, имах усещането, че диапазона на полусъединител е ужасно малък и трябва да мислиш за това, за да потеглиш добре, но сега сякаш се нормализира, или може би кракът ми посвикна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SACHO7803 Публикувано 13 Август 2008 Доклад Share Публикувано 13 Август 2008 значи моя съединител си е ок.преди време бях пуснал тема че съединитела зацепва от доста ниско и ми отговориха че помпата ми не е в ред.а сега като чета тук се убеждавам че съединитела ми е ок-отделя малко преди средата отдолу-нагоре-значи най вероятно някой го е сменял преди мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genie Публикувано 7 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2008 днес смених съединител комплект-феродов диск,притискателен,и аксиален лагер-колата е Ауди А4 1,8Т quattro АЕБ моторвсичко Валео и лагер СКФ-цена 235 лв закупени от колега във форума нови от магазинтруд - 100 лввпечатления:1. вече не тресе едвам при тръгване на 1ва,както и в големите горещини да предръпва колата леко с 4 човека по голямо изкачване2. педала стана непознаваем-може би 2 пъти по-мек3. отделя и зацепва малко по малко от половината на пълния ход отдолу-нагоре т.е. много ниско,което ме ПОБЪРКВА-идва ми да си хвърля книжката от многото изписано реших,че хората които го правиха са допуснали грешка(познавам ги и имам 100% доверие,а и бях там през цялото време),сега като прочетох и мнения на колеги сменили съединители виждам че явно не е проблем-а напротив4. като цялостно вървене колата е много по-добре(когато успея да превключа от 1ва на 2ра без новобранското ТУБ в цялата трансмисия)нека и други да споделят мнения,а няма да е лошо и хора които правят тази интервенция да разяснят А ще кажеш ли кой да търсиме за части и за смяната им? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 (Редактирано) Мале колеги кво е тва 100лв. труд . На мене пак ми зацепва на високо съединителя и майстора ми каза . Виж ся пич - на тоя модел ауди се смъква цялата предница плюс двигателя целия с лебедката се изтърбушва и са вади . Аз се едно ми казаха че ша скачам у големия канйон. ремонта и смяната на съединителя е между 350-600 лева като вика да са надяваме че по време на ремонта не са появи някой друг проблем койту не си забелязал.Направо не мога да повярвам че се вади целия двигател и предницата се смъква . оня ми каза съединител + феродов диск - приготви си около 1200 лева . Тея майстори си мислят че като караме ауди и се едно парите фарчат от небето кам джобовете ни Да кажа че Аудито ми е А4 1.8 1996 година ,125 коня Тка че тва 100лв. ремонт за смяна на съединител низнам кой го прави или да диря друг майстор а ко ще кажете колеги . Редактирано 8 Октомври 2008 от PRESLAV1980 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 ваМале колеги кво е тва 100лв. труд . На мене пак ми зацепва на високо съединителя и майстора ми каза . Виж ся пич - на тоя модел ауди се смъква цялата предница плюс двигателя целия с лебедката се изтърбушва и са вади . Аз се едно ми казаха че ша скачам у големия канйон. ремонта и смяната на съединителя е между 350-600 лева като вика да са надяваме че по време на ремонта не са появи някой друг проблем койту не си забелязал.Направо не мога да повярвам че се вади целия двигател и предницата се смъква . оня ми каза съединител + феродов диск - приготви си около 1200 лева . Тея майстори си мислят че като караме ауди и се едно парите фарчат от небето кам джобовете ни Да кажа че Аудито ми е А4 1.8 1996 година ,125 коня Тка че тва 100лв. ремонт за смяна на съединител низнам кой го прави или да диря друг майстор а ко ще кажете колеги .Ами аз да ти кажа колега сам сьс А3 и знам че не се истарбушва предницата за да се смени саединителя поне при А3-ките,и сам убеден по4ти на 99% че и при А-4ките положението не е по различно саединителя е ниакаде кам 300 лв. целия комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 ваАми аз да ти кажа колега сам сьс А3 и знам че не се истарбушва предницата за да се смени саединителя поне при А3-ките,и сам убеден по4ти на 99% че и при А-4ките положението не е по различно саединителя е ниакаде кам 300 лв. целия комплект.Аз разпитах на няколко места и точно тоя модел са вади цялата карантия и така се сменя съединителя. Отначало не можех да повярвам и аз но найстина се смъква абсолутно всичко .КОлата остава само по шаси и гледаш една дупка вътре като го няма двигателя.Незнам закво са решили точно на тия А4- ки да се смъква целия двигател както майка германия го е родила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Все пак не мога да повярвам. На моя не се изтърбушва нищо. Моя майстор ми каза че не е пипал нищо по двигтеля. Само бил откачил клемите на стартера Иначе явно е много зор защото го направи за един ден....ама приключи в 9 вечерта Целия кеф 120лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Аз разпитах на няколко места и точно тоя модел са вади цялата карантия и така се сменя съединителя. Отначало не можех да повярвам и аз но найстина се смъква абсолутно всичко .КОлата остава само по шаси и гледаш една дупка вътре като го няма двигателя.Незнам закво са решили точно на тия А4- ки да се смъква целия двигател както майка германия го е родилаПитаи някои от колегите от форума сас сащата кола като твоята и тогава предприемаи каквото и да било.успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Пичове, каква се оказа тя. АЗ сега искам да си сменя моя и съм с 1.8 АДР и ще ми смъкват цялата предница ли? Това не го вярвам. Някой с такава, който е сменял да сподели плс Айде ще разправям когато го сменя ккави са впечатленията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 (Редактирано) Абе тва нещо хич не ми се вярва. Мойта печка сам човек я оправи за 3 часа, като само скоростите се сваляха и ми взе 100 лева. Тва със махането на целия двигател не съм го виждал от едно време с един Ситроен с боксеров двигател....ПС: Ефекти след смяната:По-мек педал и....пак си отделя високо Редактирано 26 Октомври 2008 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Купих колата така, преди 25 000 км., но се оправи сама след първите 1000км. и повече не го е правила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Аз разпитах на няколко места и точно тоя модел са вади цялата карантия и така се сменя съединителя. Отначало не можех да повярвам и аз но найстина се смъква абсолутно всичко .КОлата остава само по шаси и гледаш една дупка вътре като го няма двигателя.Незнам закво са решили точно на тия А4- ки да се смъква целия двигател както майка германия го е родилаТова със свалянето на карантията са пълни глупости. Аз го сменях моя съединител на същия мотор. Сваля си се само скоростнота кутия. Цените варират от 120лв(некъв пич в Костинброд) до 200лв по сервизите в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zengin Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Ето това ме ВБЕСЯВА ,кажете някакъв лек,как да се настрои за да отделя по-ниско?Може да се настрои да отделя по-ниско, ама си далече от Плевен. Моя майстор се завря отдолу при педалите, навива нещо там и го оправи. Имаше и едно скърцане на пружина (аз всъщност затова отидох при него) и него оправи и сега се кара колата много по комфортно и удобно.... Така че МОЖЕ да се оправи да отделя по-ниско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Аз го смених моя, колата е А3 1.6 97 год.Саединител-250лв.-от колега от форума чисто нов-ЗАКС,цял комплект.120лв за труд,резултатът е следния:отделя ниско,има голям диапазон на полусаединител,с една дума коренна разлика от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HuKoJIa Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 приятелли кажете ми какво може да и има на колата.като е взех ми казаха че са сменили саеденителя на колата,пребрахсе в града и взе да мериши на запален саеденител и ми казаха че ако са го сминили трябва да мине малко повечe километри та да се от мерише аз съм минал към 200км,колата не боксува въобше и си има хубав старт саеденителя е мек и си отделя нормално няма никакви шумове по двигателя.Сашо и повечето пати като вкарвам задна и идрънчава само на заднa го прави това,на никоя друга скорос.кажете ми какво и има.мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 За миризмата покарай и ще видиш дали ще се отмирише. Супер ти е, така като те слушам. Колкото за задната - това го правят и почти нови коли. 2те служебни са на по 10 хил и го имат тоя проблем. Караш бързо напред, спираш и вкарваш веднага задна и ще "издрънчава" Пробвай нещо друго: караш бързо напред, спираш, изключваш от скорост и отпускаш напълно педала на съединителя да спре въртенето на валовете (може и да изчакаш), и после натискаш пак педала и вкарваш задна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HuKoJIa Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 да за меризмата вече се отмерисва ама пак малко си мериши.както каза ти така направи и ми влиза екстра задна като изчакам малко,сашо като напомпа саеденителя няколко пъти и си влиза екстра.на мен ми казаха че трябва дасе обезваждоши помпата вие какво ше кажите.и ако е така как мога да си е обезваждоша сам или трябва да има на маитор.тва издрънчаване на жадната нормално ли е или има някав дефект по скоростната котия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 (Редактирано) Колега, старай се да пишеш по-грИмотно Няма сми да помпиш, може просто 1 път да го отпуснеш и после вкарваш задна (или 1ва и после задна). Според мен няма нужда, защото ако не беше обезвъздушена системата нямаше да ти отделя добре, но като гледам нямаш тоя проблем. Няма дефект, така си е. Ако не те кефи вземи си BMW, при тях всичко е синхронизирано. Редактирано 24 Ноември 2008 от ralenekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване