Jump to content

За смяна ли ми е съединителя?


Cherepaha

Recommended Posts

Аз като смених моя, педала омекна видимо, макар че смятах, че и преди не беше тежък. Преди отделяше високо горе, сега е ниско долу, който казва, че на ауди винаги отделял горе, според мен греши. Сякаш в началото, може би аз не бях свикнал, имах усещането, че диапазона на полусъединител е ужасно малък и трябва да мислиш за това, за да потеглиш добре, но сега сякаш се нормализира, или може би кракът ми посвикна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

значи моя съединител си е ок.преди време бях пуснал тема че съединитела зацепва от доста ниско и ми отговориха че помпата ми не е в ред.а сега като чета тук се убеждавам че съединитела ми е ок-отделя малко преди средата отдолу-нагоре-значи най вероятно някой го е сменял преди мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
днес смених съединител комплект-феродов диск,притискателен,и аксиален лагер-колата е Ауди А4 1,8Т quattro АЕБ мотор

всичко Валео и лагер СКФ-цена 235 лв закупени от колега във форума нови от магазин

труд - 100 лв

впечатления:

1. вече не тресе едвам при тръгване на 1ва,както и в големите горещини да предръпва колата леко с 4 човека по голямо изкачване

2. педала стана непознаваем-може би 2 пъти по-мек

3. отделя и зацепва малко по малко от половината на пълния ход отдолу-нагоре т.е. много ниско,което ме ПОБЪРКВА-идва ми да си хвърля книжката :respekt:

от многото изписано реших,че хората които го правиха са допуснали грешка(познавам ги и имам 100% доверие,а и бях там през цялото време),сега като прочетох и мнения на колеги сменили съединители виждам че явно не е проблем-а напротив

4. като цялостно вървене колата е много по-добре(когато успея да превключа от 1ва на 2ра без новобранското ТУБ в цялата трансмисия)

нека и други да споделят мнения,а няма да е лошо и хора които правят тази интервенция да разяснят :stupid:

А ще кажеш ли кой да търсиме за части и за смяната им?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале колеги кво е тва 100лв. труд . На мене пак ми зацепва на високо съединителя и майстора ми каза . Виж ся пич - на тоя модел ауди се смъква цялата предница плюс двигателя целия с лебедката се изтърбушва и са вади . Аз се едно ми казаха че ша скачам у големия канйон. ремонта и смяната на съединителя е между 350-600 лева като вика да са надяваме че по време на ремонта не са появи някой друг проблем койту не си забелязал.Направо не мога да повярвам че се вади целия двигател и предницата се смъква . оня ми каза съединител + феродов диск - приготви си около 1200 лева . Тея майстори си мислят че като караме ауди и се едно парите фарчат от небето кам джобовете ни

Да кажа че Аудито ми е А4 1.8 1996 година ,125 коня

Тка че тва 100лв. ремонт за смяна на съединител низнам кой го прави или да диря друг майстор а ко ще кажете колеги .

Редактирано от PRESLAV1980
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ва

Мале колеги кво е тва 100лв. труд . На мене пак ми зацепва на високо съединителя и майстора ми каза . Виж ся пич - на тоя модел ауди се смъква цялата предница плюс двигателя целия с лебедката се изтърбушва и са вади . Аз се едно ми казаха че ша скачам у големия канйон. ремонта и смяната на съединителя е между 350-600 лева като вика да са надяваме че по време на ремонта не са появи някой друг проблем койту не си забелязал.Направо не мога да повярвам че се вади целия двигател и предницата се смъква . оня ми каза съединител + феродов диск - приготви си около 1200 лева . Тея майстори си мислят че като караме ауди и се едно парите фарчат от небето кам джобовете ни

Да кажа че Аудито ми е А4 1.8 1996 година ,125 коня

Тка че тва 100лв. ремонт за смяна на съединител низнам кой го прави или да диря друг майстор а ко ще кажете колеги .

Ами аз да ти кажа колега сам сьс А3 и знам че не се истарбушва предницата за да се смени саединителя поне при А3-ките,и сам убеден по4ти на 99% че и при А-4ките положението не е по различно саединителя е ниакаде кам 300 лв. целия комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ва

Ами аз да ти кажа колега сам сьс А3 и знам че не се истарбушва предницата за да се смени саединителя поне при А3-ките,и сам убеден по4ти на 99% че и при А-4ките положението не е по различно саединителя е ниакаде кам 300 лв. целия комплект.

Аз разпитах на няколко места и точно тоя модел са вади цялата карантия и така се сменя съединителя. Отначало не можех да повярвам и аз но найстина се смъква абсолутно всичко .КОлата остава само по шаси и гледаш една дупка вътре като го няма двигателя.Незнам закво са решили точно на тия А4- ки да се смъква целия двигател както майка германия го е родила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак не мога да повярвам. На моя не се изтърбушва нищо.

Моя майстор ми каза че не е пипал нищо по двигтеля. Само бил откачил клемите на стартера :)

Иначе явно е много зор защото го направи за един ден....ама приключи в 9 вечерта :flipoff:

Целия кеф 120лв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разпитах на няколко места и точно тоя модел са вади цялата карантия и така се сменя съединителя. Отначало не можех да повярвам и аз но найстина се смъква абсолутно всичко .КОлата остава само по шаси и гледаш една дупка вътре като го няма двигателя.Незнам закво са решили точно на тия А4- ки да се смъква целия двигател както майка германия го е родила

Питаи някои от колегите от форума сас сащата кола като твоята и тогава предприемаи каквото и да било.успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пичове, каква се оказа тя. АЗ сега искам да си сменя моя и съм с 1.8 АДР и ще ми смъкват цялата предница ли? Това не го вярвам. Някой с такава, който е сменял да сподели плс :D

Айде ще разправям когато го сменя ккави са впечатленията B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тва нещо хич не ми се вярва. Мойта печка сам човек я оправи за 3 часа, като само скоростите се сваляха и ми взе 100 лева. Тва със махането на целия двигател не съм го виждал от едно време с един Ситроен с боксеров двигател....

ПС: Ефекти след смяната:

По-мек педал и....пак си отделя високо:hilezh:

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разпитах на няколко места и точно тоя модел са вади цялата карантия и така се сменя съединителя. Отначало не можех да повярвам и аз но найстина се смъква абсолутно всичко .КОлата остава само по шаси и гледаш една дупка вътре като го няма двигателя.Незнам закво са решили точно на тия А4- ки да се смъква целия двигател както майка германия го е родила

Това със свалянето на карантията са пълни глупости. Аз го сменях моя съединител на същия мотор. Сваля си се само скоростнота кутия. Цените варират от 120лв(некъв пич в Костинброд) до 200лв по сервизите в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това ме ВБЕСЯВА :flipoff::hilezh: ,кажете някакъв лек,как да се настрои за да отделя по-ниско?

Може да се настрои да отделя по-ниско, ама си далече от Плевен. Моя майстор се завря отдолу при педалите, навива нещо там и го оправи. Имаше и едно скърцане на пружина (аз всъщност затова отидох при него) и него оправи и сега се кара колата много по комфортно и удобно.... Така че МОЖЕ да се оправи да отделя по-ниско!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смених моя, колата е А3 1.6 97 год.Саединител-250лв.-от колега от форума чисто нов-ЗАКС,цял комплект.120лв за труд,резултатът е следния:отделя ниско,има голям диапазон на полусаединител,с една дума коренна разлика от преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

приятелли кажете ми какво може да и има на колата.като е взех ми казаха че са сменили саеденителя на колата,пребрахсе в града и взе да мериши на запален саеденител и ми казаха че ако са го сминили трябва да мине малко повечe километри та да се от мерише аз съм минал към 200км,колата не боксува въобше и си има хубав старт саеденителя е мек и си отделя нормално няма никакви шумове по двигателя.Сашо и повечето пати като вкарвам задна и идрънчава само на заднa го прави това,на никоя друга скорос.кажете ми какво и има.мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За миризмата покарай и ще видиш дали ще се отмирише. Супер ти е, така като те слушам. Колкото за задната - това го правят и почти нови коли. 2те служебни са на по 10 хил и го имат тоя проблем. Караш бързо напред, спираш и вкарваш веднага задна и ще "издрънчава" :flipoff: Пробвай нещо друго: караш бързо напред, спираш, изключваш от скорост и отпускаш напълно педала на съединителя да спре въртенето на валовете (може и да изчакаш), и после натискаш пак педала и вкарваш задна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за меризмата вече се отмерисва ама пак малко си мериши.както каза ти така направи и ми влиза екстра задна като изчакам малко,сашо като напомпа саеденителя няколко пъти и си влиза екстра.на мен ми казаха че трябва дасе обезваждоши помпата вие какво ше кажите.и ако е така как мога да си е обезваждоша сам или трябва да има на маитор.тва издрънчаване на жадната нормално ли е или има някав дефект по скоростната котия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, старай се да пишеш по-грИмотно <_< Няма сми да помпиш, може просто 1 път да го отпуснеш и после вкарваш задна (или 1ва и после задна). Според мен няма нужда, защото ако не беше обезвъздушена системата нямаше да ти отделя добре, но като гледам нямаш тоя проблем. Няма дефект, така си е. Ако не те кефи вземи си BMW, при тях всичко е синхронизирано.

Редактирано от ralenekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...