I.Chimev Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Здравейте, тъй като и при мен понякога се появява зацепването при палене на загрял двигател, реших да си проверя юзите с Ваг Ком-а. Оказва се, че всички корекции са положителни: 19:20:54 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1 4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 19:21:28 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 19:21:39 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3 8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 19:21:43 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4 14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 19:21:47 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5 30.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 22.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 19:21:51 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6 34.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 Двигателят работи отлично, върви и гори нормално. Не пуши, няма ДПФ. От както съм я купил (около 40К) се кара само с дизел от Еко и Петрол и добавка BDC Bardahl. На около 200К е. Освен това стартера е със сменено всичко, що има да се сменява по него (покрай смяната на агренажните вериги). Виждал ли е някой такива корекции и идеи що зацепва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 И защо сменява вериги, като е на 200 хиляди колата. Иначе за дюзите най-достоверно е сваляне и проверка на стнед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 (Редактирано) Пикаещи дюзи с добавка няма да оправиш. Или ги рециклирай и продавай колата за следващия нов потребител на форума да си я чука в главата или си вземи нови. Иначе може да ги рециклираш и след тва пак да си купиш нови Редактирано 9 Април 2019 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Преди 1 час, mili 75 написа: И защо сменява вериги, като е на 200 хиляди колата. Иначе за дюзите най-достоверно е сваляне и проверка на стнед. Щото толкова пише на километража.Пък има една приказка,че писаното е вярно,само дето при колите не важи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Е значи не е на около 200к, може и 20 км да пише - все тая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 9 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Дотук само полезни изказвания, евала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 (Редактирано) По принцип като пикаят трябва да са отрицателни показанията. Но има много случаи, в които пикаят и не са отрицателни. Даже тези показания, които имаш са в норми. Пробвай да оставиш да работи поне 10 мин на празен ход и виж дали ще пуши бяло. И пак не е гранция, че са в ред. Щом няма съмнение в стартера, най-добре ги прави дюзите, ако ще караш още колата. Рециклирането върши работа и е много по-евтино. Прати ги на Петарик и му кажи да ги провери преди правене. Ако са ти идеални, което не вярвам, той ще ти каже, че не са за правене. Може да не са за правене само, ако са правени вече. Редактирано 9 Април 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Моите бяха с подобни показания, не пушеше, не вдигаше нивото на маслото, но стартера зацепваше. На стенда се оказа, че 3 са леко тръгнали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 9 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 (Редактирано) Явно и при мен е така, мерси за инфото. Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 В първата клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-45) и не по-голяма от (+45) Във втората клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-15) и не по-голяма от (+15) В случай че стойностите са силно в минусовия диапазон, за съжаление се нуждаете от нови/употребявани инжектори, защото Вашите са дефектни. Ако стойностите са в противоположния край, то най-вероятно те са запушени и се нуждаят от Почистване! BOSCH го пишат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Първата клетка са 300 бара, втората 600 бара, третата 900 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Преди 17 часа, I.Chimev написа: Дотук само полезни изказвания, евала Защо какво не им е полезното на изказванията, важното е да можеш да четеш. Аз специално ти казах още в началото на темата да си свалиш дюзите и да ги отнесеш да ги проверят на стенд, не виждам някой друг да е казал нещо по-полезно. Другото е, че щом си сменил вергите, вероятността колата да е на 200 хиляди клони към нула, освен ако не си ги сменил ей така за спорта. Редактирано 10 Април 2019 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 10 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Всъщност само твоя пост беше смислен до момента на коментара ми, не се засягай За километрите и веригите - не ми се обяснява и няма смисъл. Идеята ми беше някой ако може нещо от опит да каже (както се случи в последващите постове), не да си чешем езиците за неща, които са широко известни. Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Ако веригите са зацепени на закъснение, може да имаш плюсови стойности или пиезо сензора да лъже за налягането на нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Е може ли някой майстор, който се е наел да смени веригите, да няма инструмент да ги зацепи правилно, аз направо се учудвам. Иначе Чимев, аз затова ти писах да ги свалиш дюзите и да ги проверите на стенд, защото съм разговарял с хора, които рециклират и на показанията на 72-77 канал не можеш да разчиташ напълно. Редактирано 10 Април 2019 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 В нашата държава всичко може, но може и да се проверят веригите дали са зацепени правилно през сервизните отвори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 10 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Веригите са зацепени правилно от достатъчно кадърен и опитен човек, с правилния инструмент. Аз се чудех дали да не ресетна корекциите, че да не се бъркат нещо с показанията, които са били преди смяна на веригите (нали данните се натрупват в течение на времето). Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 То за зацепването трябват само шишове, но както и да е, няма да спорим По принцип достатъчно кадърния механик трябва да знае, че с нови вериги се променя газоразпределението и трябва да се ресетнат дюзите, защото вече е необходимо друго количество гориво за ZQC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 10 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Може и да го е направил, не си спомням вече какво ми каза като си взимах колата. А сега да го питам за ремонт, който е правил преди няколко месеца няма много смисъл. Ще ги ресетна и ще видим. Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 И да не ги ресетнеш те ще легнат рано или късно пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 10 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 (Редактирано) Имаш ли представа горе долу на какви интервали се само-калибрират? Щото ако са някакви хиляди километри няма да ги бавя Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Над 1000 със сигурност. Някои коли като мергелцедес може да го пуснеш от диагностиката и за 20 минути да се калибрират, тук го няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Е то зa няколко месецa нaдaли не е минaл 1000 километрa, aмa некa ги ресетне, поне е безплaтен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 11 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) 18 hours ago, kpematop said: Над 1000 със сигурност. Някои коли като мергелцедес може да го пуснеш от диагностиката и за 20 минути да се калибрират, тук го няма Друго нещо ми хрумна - колата е ремапната от теб преди около 3 години (със софтурера за около 260кс.), дали това не влияе на дюзите да пускат повече гориво? В смисъл да е нормално да са плюсови тези корекции. Редактирано 11 Април 2019 от I.Chimev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване