Emo555 Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте, Имам Аudi a4 1.9 2003 г. 131 коня автоматик и имам проблем с паленето само когато колата е загряла.Когато колата е студена пали от раз.Също така когато пали трудно,се чува и тракане или по скоро като дрънкане на демфера.Посетих няколко механика но не ми помогнаха.Закачиха я на комп-няма грешки.Единия ми каза че е възможно да е тандем помпа и да я замеря но друг механик пък каза че ако е тази помпа ще го прави и при студен двигател и за него най вероятно е софтуеър и ме прати при спец.Смениха ми софтуеъра но не се оправи. Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели или помогне! Благодаря предварително! Редактирано 13 Юли 2019 от Emo555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 (Редактирано) Обикновено проблемът се появява при остаряване/износване на стартера. Не достига необходимите обороти за започване на впръскване на горивото при загрял двигател и затова пали трудно. Обикновено при ревизия на стартер нещата се подобряват значително. Друг вариант е софтуерно да се промени горивната карта на запалване. Щом при теб не е помогнало това, съм на 99% убеден, че имаш некачествен дизел в резервоара си. Изгори го и си сипи от което и да е от „скъпите“ горива и проблемът ти ще изчезне моментално. Редактирано 13 Юли 2019 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo555 Публикувано 13 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Стартера е сменен с нов преди 4-5 месеца.Гориво почти винаги зареждам от по скъпия. Този проблем с топлото палене се сещам че започна преди година но се случваше много рядко(веднъж на месец) и постепенно зачисти и сега вече го прави постоянно. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Известен проблем сред ВАГ . Решението е 400лв (софтуерно да се пипнат горивните карти) или направо един ремап. Друг вариант е да погледнеш , центровката как е . Случвало ми се е , при промяна на центровката , колата да пали по-тдуно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 А случйно да се чува по-силно буботене от към въздушния филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo555 Публикувано 13 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Не се чува буботене от филтъра. Никога не ми го беше правила преди да сменя ангринажния ремък и всички ролки.Незнам дали има нещо общо това. Преди година направих обслужване на двигателя и всички ролки и на следващия ден се сещам че го направи. След това го правеше радко(може би веднъж на няколко седмици),след което зачести и сега вече винаги когато е загряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Значи е това което съм ти обяснил погоре. Не са използвали зацепващите инструменти за валовете и сега ти се губи центровката . Ако можеш я закачи с ваг-ком , да видим как е предварението/закъснението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Датчика за температура на горивото G81. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 Както каза колегата по горе провери синхронизацията на валовете. При правилно зацепен ремък трябва да е 0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване